Niin notta, verratkeeha noeta hintoja.
Päevän taksat niätte tiältä.
http://www.halvinbensa.fi/paikkakunta/savonlinna
Kahtokee missä tankkootta.
8
330
Vastaukset
- kovopolonmarkapla
Onko nuo minkä päivän hintoja?
- kierrän.kaukaa
Mertalan Nesteellä olen tankannut viimeksi valovuosia sitten. Siellä taitaa olla aina ja iänkaikkisesti Savonlinnan kallein bensa ja diesel. Ainoa kalliimpi asema "lähistöllä" on tietääkseni Enonkosken Neste (taitaa olla sama omistaja kuin Mertalassa?) Siellä en tankkaa ikinä, vaikka mökkireissuilla sillä suunnalla usein käydäänkin.
Tulipa tuosta mieleen 11 kg nestekaasun hinta. Tämän päivän Mertalan Nesteen hinnoittelusta ei tietoa, mutta kun pari vuotta sitten kysäisin, niin hinta oli esim. Motonetiin ja Tokmanniin verrattuna kutakuinkin kaksinkertainen!- LomaRahat
Tankkasin kesällä kerran enonkoskella,ku iltapäivälehessä mainostivat siellä olevan maan kalleinta bensaa.
- Aivan.sama
Kettulan Nesteellä tulee tankattua dieselit. Samalla munkkikahvit ja hyvät jutut.
- Joosepin_velj
Kahtokee missä runkkootta. Ei julukisilla paekolla.
- Kiinni.jäit
Siut jo nähty niin monneen kertaan, että älä turhia piilottele.
Voe tämä mualima ku huumorinkukka tuassiisa kukosttaa:D:D Ja piälle piätteeks vieläpä savonkielellä kerrannii:D:D Niin sitä pittää, jatkettaa vuan sammaan tyylliin:D:D:D
- Rukalla
tankattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777