Niin notta, verratkeeha noeta hintoja.
Päevän taksat niätte tiältä.
http://www.halvinbensa.fi/paikkakunta/savonlinna
Kahtokee missä tankkootta.
8
338
Vastaukset
- kovopolonmarkapla
Onko nuo minkä päivän hintoja?
- kierrän.kaukaa
Mertalan Nesteellä olen tankannut viimeksi valovuosia sitten. Siellä taitaa olla aina ja iänkaikkisesti Savonlinnan kallein bensa ja diesel. Ainoa kalliimpi asema "lähistöllä" on tietääkseni Enonkosken Neste (taitaa olla sama omistaja kuin Mertalassa?) Siellä en tankkaa ikinä, vaikka mökkireissuilla sillä suunnalla usein käydäänkin.
Tulipa tuosta mieleen 11 kg nestekaasun hinta. Tämän päivän Mertalan Nesteen hinnoittelusta ei tietoa, mutta kun pari vuotta sitten kysäisin, niin hinta oli esim. Motonetiin ja Tokmanniin verrattuna kutakuinkin kaksinkertainen!- LomaRahat
Tankkasin kesällä kerran enonkoskella,ku iltapäivälehessä mainostivat siellä olevan maan kalleinta bensaa.
- Aivan.sama
Kettulan Nesteellä tulee tankattua dieselit. Samalla munkkikahvit ja hyvät jutut.
- Joosepin_velj
Kahtokee missä runkkootta. Ei julukisilla paekolla.
- Kiinni.jäit
Siut jo nähty niin monneen kertaan, että älä turhia piilottele.
Voe tämä mualima ku huumorinkukka tuassiisa kukosttaa:D:D Ja piälle piätteeks vieläpä savonkielellä kerrannii:D:D Niin sitä pittää, jatkettaa vuan sammaan tyylliin:D:D:D
- Rukalla
tankattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131