Täten avaan tähän nyt nisäkäsketjun.
Nisäkäsketju
70
2880
Vastaukset
- Homo Sapiéns
kaikille lajitovereille ja muille nisällisille. Onko linnuilla muuten nisät ?
:))))))- Homo Sapièns
Tajusin juuri ettei linnut imetä.Terveisiä kuitenkin sinne omiin ketjuihinsa.:))))))
- muurahaiskarhu
Homo Sapièns kirjoitti:
Tajusin juuri ettei linnut imetä.Terveisiä kuitenkin sinne omiin ketjuihinsa.:))))))
on tärkeintä. Tuletko vaimokseni?
- veita sydämmeni
muurahaiskarhu kirjoitti:
on tärkeintä. Tuletko vaimokseni?
ensi lipaisulla, tietenkin tulen vaimoksesi, ai mutta yksi este *kurkkaa haaroihinsa* olenkin mies.
- sharmistasi
veita sydämmeni kirjoitti:
ensi lipaisulla, tietenkin tulen vaimoksesi, ai mutta yksi este *kurkkaa haaroihinsa* olenkin mies.
veit sydämmeni piti takoo...
- muurahaiskarhu
veita sydämmeni kirjoitti:
..annas kun minäkin kurkkaan... On se p-kele!!! Hassu peli! Onneks en kokeillu kielellä pimeessä!:) Perunperunperun.
- Homo Sapiéns
..annas kun minäkin kurkkaan... On se p-kele!!! Hassu peli! Onneks en kokeillu kielellä pimeessä!:) Perunperunperun.
Miten olis kuitenkin? *WINK*
utelee Homo S. - Haisunäätä
Homo Sapiéns kirjoitti:
utelee Homo S.haisunäädältä terveiset!Onneks ei haise sinne saakka,on se vaan kumma kun ei mitään voi syödä kun aina paukkuu!!Urospuolinen alkaa saada jo tarpeekseen,kuulemma-niin mitä...en huomannu kysyä?
Katsoo kisoja-tietennii - muurahaiskarhu
Homo Sapiéns kirjoitti:
utelee Homo S...jo tietenkin lajistasi jo tietää.. Sorry, mutta ei hätää! Kerron susta kantapubin baarimikolle! Senkin on ihan mukava hipsukkavarvas! :)
- Nöpönassu
Homo Sapièns kirjoitti:
Etkö ole kuullut linnunmaidosta?
- lapamato
Nöpönassu kirjoitti:
Etkö ole kuullut linnunmaidosta?
Mutta kerro vielä missä on linnut imetyselimet?
- Nöpönassu
lapamato kirjoitti:
Mutta kerro vielä missä on linnut imetyselimet?
...siiven alla...
- Hirvi
Jolla on sarvet.
- lehmä
nutipää sellainen, ei mikään ayshire tai jotain.
- muurahaiskarhu
..oli vertaus, että olo on kuin raukeasilmäisellä lehmällä astuttamossa. Onko olo silloin ns. saanut, vaiko ikävystynyt toimintaa odotellessa? Kerro, hyvä lehmä.
- lehmä
..oli vertaus, että olo on kuin raukeasilmäisellä lehmällä astuttamossa. Onko olo silloin ns. saanut, vaiko ikävystynyt toimintaa odotellessa? Kerro, hyvä lehmä.
ymmärtää kummin päin vaan, mulle tulee mieleen se odotteluaika...
- muurahaiskarhu
lehmä kirjoitti:
ymmärtää kummin päin vaan, mulle tulee mieleen se odotteluaika...
Lisää äksonia astuttamoihin!
- muurahaiskarhu
Terkkuja kaikille imettäville tipuille.
Oon kielimiehiä, kuten tulee selviämään. Jag talar jopa melko bra ryska. - Pirre*
emäsi.. - eiku emosika, töpselinenä..
- Pirre*
isäkarjun saparo, eihän minun pitänä omaa nikkiäni laittaa, no pitääpä syntyä uutena uudelleen!:)) *mikähän mie oisin - hmmm*
- ?????
Jaahas, olenko minä nisäkäs, kun olen Kiinalaisessa horoskoopissa Koira? Hm...no onhan sillä koiralla nisät! Olenpas tyhmä! Hau hau, haukahtaa tämä Koira teille kaikille.
Se on Kiinaa ja tarkoittaa ((:- )):- - kirjosieppo
Nisäkkäät.fi kertoo, että määrittely ei ole helppoa. Nisäkkäät luokitellaan 19 lahkoon tai ryhmään, joten voip olla, että linnutkin sopii joukkoon !:)
- muurahaiskarhu
Tutkitaan mahdutko määrittelyn sisään :)
- kissa
mikäs lintupaisti se siinä onkaan *teroittaa kynsiään*
- vaille 54
minäkin olen lintuniäkäs sillä TAHDON olla käki. Jo-o komiasti laulava ja mistään huolta kantamaton, toisaalta myös "ilta-käkenäkin" voisin vaihteeksi olla.
- kirjosieppo
ei vielä uskalla, täytyy ensin tutkia ... että kuuluuko (kaikki) linnut esim. alaryhmään hyönteissyöjät !?:)
- kirjosieppo
kissa kirjoitti:
mikäs lintupaisti se siinä onkaan *teroittaa kynsiään*
tarkkavaisena ja varoen lentelen, joten tuskin tässä mitään vaaraa ...
- kirjosieppo
vaille 54 kirjoitti:
minäkin olen lintuniäkäs sillä TAHDON olla käki. Jo-o komiasti laulava ja mistään huolta kantamaton, toisaalta myös "ilta-käkenäkin" voisin vaihteeksi olla.
siis käki III:n !:)
- kissa
kirjosieppo kirjoitti:
tarkkavaisena ja varoen lentelen, joten tuskin tässä mitään vaaraa ...
niitä kuuluisia viimeisiä sanoja :)))))
- rukoilijasirkkaN
nyt mä oon eksyksissä. Missä on hyönteisketju? Apuaa....
- kirjosieppo
kissa kirjoitti:
niitä kuuluisia viimeisiä sanoja :)))))
voip` olla niinkin...
Netistä löysin kuitenkin seuravanlaisen opettavaisen tarinan : Toukka oli syömässä lehteä. Paikalle tuli lintu, joka halusi syödä toukan, mutta havaittuaan toukan olevan syömässä, lintu päättikin odottaa kunnes toukka on syönyt koko lehden, on sitten lihavampi. Linnun taakse tuli kissa, joka halusi syödä linnun, mutta huomattuaan tämän kyttäävän toukkaa, kissa ajatteli odottaa kunnes lintu syö toukan, on sitten lihavampi. Viimein toukka sai lehden syötyä, jolloin lintu nappasi toukan ja lähti samantien lentoon. Kissa yritti hypätä perään, mutta ei tavoittanut lintua, vaan tipahti kuralätäkköön.
Kurja juttu kissalle, koska kissat ovat ihan kivoja, mutta, noinkin voi siis käydä ... tsirp!:) - muurahaiskarhu
rukoilijasirkkaN kirjoitti:
nyt mä oon eksyksissä. Missä on hyönteisketju? Apuaa....
Nam! Osaatko imettää? Tai edes imuttaa? Jos et,rukoile. :)
- Kolli
kirjosieppo kirjoitti:
voip` olla niinkin...
Netistä löysin kuitenkin seuravanlaisen opettavaisen tarinan : Toukka oli syömässä lehteä. Paikalle tuli lintu, joka halusi syödä toukan, mutta havaittuaan toukan olevan syömässä, lintu päättikin odottaa kunnes toukka on syönyt koko lehden, on sitten lihavampi. Linnun taakse tuli kissa, joka halusi syödä linnun, mutta huomattuaan tämän kyttäävän toukkaa, kissa ajatteli odottaa kunnes lintu syö toukan, on sitten lihavampi. Viimein toukka sai lehden syötyä, jolloin lintu nappasi toukan ja lähti samantien lentoon. Kissa yritti hypätä perään, mutta ei tavoittanut lintua, vaan tipahti kuralätäkköön.
Kurja juttu kissalle, koska kissat ovat ihan kivoja, mutta, noinkin voi siis käydä ... tsirp!:)...jäi sulta kertomatta ;)
- kirjosieppo
Kolli kirjoitti:
...jäi sulta kertomatta ;)
ihan tarkoituksella !:)
- rukoilijasirkkaN
Nam! Osaatko imettää? Tai edes imuttaa? Jos et,rukoile. :)
*hioo koipiaan*, mutta olisi yksi jippo tuossa seksin saralla *punastelee*
- muurahaiskarhu
rukoilijasirkkaN kirjoitti:
*hioo koipiaan*, mutta olisi yksi jippo tuossa seksin saralla *punastelee*
Ei ihme että hiukka punastuttaa. Tiedän jipposi. Ja se onnistuu ainoastaan siks, että oman lajisi partneri on yks h-vatin NÖSSÖ!! Joutaakin kuolla.
Pysy täällä vaan saadaan potkua sunkin laiffiin,sinä katala narttuni! - kirjosieppo
kirjosieppo kirjoitti:
ei vielä uskalla, täytyy ensin tutkia ... että kuuluuko (kaikki) linnut esim. alaryhmään hyönteissyöjät !?:)
kirjosieppo kuten moni muukin lintu on hyönteissyöjä, joten eiköhän tässä kauttarantain jonkin alaryhmän alalahkon alalajin kautta kuitenkin kuuluta nisäkkäisiin, niin ettei tarvitse lepakoksi muuttua !:)
- kissa
kirjosieppo kirjoitti:
voip` olla niinkin...
Kurja juttu kissalle, koska kissat ovat ihan kivoja, mutta, noinkin voi siis käydä ... tsirp!:)tommonen voi olla ahneen loppu. :) Tällä tytöllä ei sitä vaaraa ole, tarkkailen ruokavaliotani *nuolee tassujaan*
Entäs tämä faabeli, netistä myös:
Pikkulintu oli matkalla etelään. Oli kylmä, linnun siivet kohmettuivat ja se putosi pellolle. Lehmä tuli ja losautti läjän sontaa linnun päälle. Lanta oli lämmintä, virvoitti pikkulinnun joka alkoi heti iloisena visertämään. Kissa kuuli viserryksen, hiipi pellolle, nappasi linnun läjästä ja hotkaisi suuhunsa.
Kolme opetusta tästä löytyy...
*arvioi etäisyyden ja valmistautuu hyppyyn* - muurahaiskarhu
kirjosieppo kirjoitti:
kirjosieppo kuten moni muukin lintu on hyönteissyöjä, joten eiköhän tässä kauttarantain jonkin alaryhmän alalahkon alalajin kautta kuitenkin kuuluta nisäkkäisiin, niin ettei tarvitse lepakoksi muuttua !:)
Lepakoksi..? *miettii elikkä aprikoi* :)
- vompattitytsä
Ilmoittautuu nisäkkäitten joukkoon.Linnut ja kalat ei taida kuulua imettäviin joten menköön omiin vitjoihinsa visertämään / kutemaan.
lintuja ja niiden laulua jopa viserrystäkin ole ihan mukava kuunnella.Että nisät tai ei joukoon vaan.Ja kalastaakin tykkään,mutten syödä niitä.
Minä olen lähinnä laiskiainen noin olemukseltani ja elämäntavoiltani.- kirjosieppo
kts. www.nisakkaat.fi , sieltä löytyypi aika paljon sepustusta nisäkkäistä !:)
- narsu
narsu nisäkäs, itse olen melkein varma asiasta?
Minulla on kyllä pienet nisät - pitäisiköhän niiden olla isommat?- Marsu
Hei Narsu
isoMMat saisi olla mutta kyllä sä Mulle kelpaat - narsu
Marsu kirjoitti:
Hei Narsu
isoMMat saisi olla mutta kyllä sä Mulle kelpaatniitä kuiteskin saisi vähäsen isommiksi, itsekin tykkäisin? Kilttisti kuiteskin sanottu - tuo kelpaat :))
- Marsu
narsu kirjoitti:
niitä kuiteskin saisi vähäsen isommiksi, itsekin tykkäisin? Kilttisti kuiteskin sanottu - tuo kelpaat :))
Näppituntumalta en osaa neuvoa, mutta jos tutkittaisiin vähän lähemmin.
:)))))))))) - narsu
Marsu kirjoitti:
Näppituntumalta en osaa neuvoa, mutta jos tutkittaisiin vähän lähemmin.
:))))))))))se olisi saatava, mieli lähemmin tutkia. Olisi kyllä muutakin tutkittavaa..
- Märsy
Syön ja märsyän varsinkin illalla, josta seuraa lajille luonteenomainen pulska olemus. Sukujuuret juontavat Saimaan saareen, joten lienemme kaukaista sukua norpalle. Viihdyn vedessä ja tykkään kalaruuista. Märsyä kovasti ahdistellaan sen muka vaarallisten syömätottumusten takia. Jääkaapppi taas kutsuu, njaaammmmm.
- röhnävalas
Mahtuupiko mukaan?
- mahtuu, kun tilaa tehdään
Taisit mahtua mukaan, koska pääsit koneeseen käsiksi! Kenet töytäisit jorpakkoon?
Kaipa katsoit, että osaapi uida? - röhnävalas
mahtuu, kun tilaa tehdään kirjoitti:
Taisit mahtua mukaan, koska pääsit koneeseen käsiksi! Kenet töytäisit jorpakkoon?
Kaipa katsoit, että osaapi uida?Tunnen olevani tässä kuin kala kuivalla maalla. Lintumetsässä olin lintu, nyt en tiedä olenko valas vai kala.
Viihdyn vedessä mutta kaipaan muita joilla on nisät.
Jutellaanko täällä nisistä? Kuppikoista jne. Tuolla emoröhnällä on 1000000Ö-kupit. Kukas pistää paremmaksi?
Arvasin ettei kukaan. - Pirre*
röhnävalas kirjoitti:
Tunnen olevani tässä kuin kala kuivalla maalla. Lintumetsässä olin lintu, nyt en tiedä olenko valas vai kala.
Viihdyn vedessä mutta kaipaan muita joilla on nisät.
Jutellaanko täällä nisistä? Kuppikoista jne. Tuolla emoröhnällä on 1000000Ö-kupit. Kukas pistää paremmaksi?
Arvasin ettei kukaan.-10000A kokoa ja haluaisin totella suuremmat kupit - näppituntumalta ihan (`´,)
- röhnävalas
Pirre* kirjoitti:
-10000A kokoa ja haluaisin totella suuremmat kupit - näppituntumalta ihan (`´,)
*valasnauraa*
kup kup kup avaa hakas
*sukeltaa* - Imuttanut
röhnävalas kirjoitti:
*valasnauraa*
kup kup kup avaa hakas
*sukeltaa*Sinut tunnetaan, vaikka mitä yrittäisit.
Niin minutkin.
Siksi en lähtenyt jengiin mukaan.
Sattuu muutenkin liikaa.
Minun kuppikokoni on A. Jos ei peräti AA.
En kelpaa kenellekään,
vaikka parasta A-ryhmää olenkin.
En kelvannut ainakaan sinulle.
Kuitenkin haluan kiittää sinua
siitä onnesta, jonka kanssasi hetken koin.
Hetken sain olla iloinen ja onnellinen.
Sinulle olen siis paljosta kiitollinen. - pölykoira
Imuttanut kirjoitti:
Sinut tunnetaan, vaikka mitä yrittäisit.
Niin minutkin.
Siksi en lähtenyt jengiin mukaan.
Sattuu muutenkin liikaa.
Minun kuppikokoni on A. Jos ei peräti AA.
En kelpaa kenellekään,
vaikka parasta A-ryhmää olenkin.
En kelvannut ainakaan sinulle.
Kuitenkin haluan kiittää sinua
siitä onnesta, jonka kanssasi hetken koin.
Hetken sain olla iloinen ja onnellinen.
Sinulle olen siis paljosta kiitollinen.Tunnetko nyt?
Tuntisitko jos kirjoittaisin vain yhden sanan jossa on neljä kirjoitusvirhttä?
Tuntisit!
Tuntisitko jos viesti olisi vain piste?
Kyllä tuntisit!
Tuntisitko jos olisin nostokurki ja viesti olisi tyhjä?
Jes!
Tuntisitko jos en kirjoita mitään?
Varmasti!
Mutta miksi? - Imuttaja
pölykoira kirjoitti:
Tunnetko nyt?
Tuntisitko jos kirjoittaisin vain yhden sanan jossa on neljä kirjoitusvirhttä?
Tuntisit!
Tuntisitko jos viesti olisi vain piste?
Kyllä tuntisit!
Tuntisitko jos olisin nostokurki ja viesti olisi tyhjä?
Jes!
Tuntisitko jos en kirjoita mitään?
Varmasti!
Mutta miksi?Jokaiseen kysymykseesi olit itse vastannut.
Olit vastannut oikein.
Kirjoitusvirheet eivät asiaa muuttaisi.
Vaikka et mitään kirjoittaisikaan, tunnen sinut.
Tunnen sinut.
Kysyit MIKSI.
Siksi, että TUNNEN sinut.
Tunnen sinut joka paikassa.
Tunnen sinut joka tilanteessa.
Tunnen sinut, vaikka olisit hiljaa.
Olet niin lähellä minua, että tunnen sinut koko ajan. - saapas jalkakissa
Imuttaja kirjoitti:
Jokaiseen kysymykseesi olit itse vastannut.
Olit vastannut oikein.
Kirjoitusvirheet eivät asiaa muuttaisi.
Vaikka et mitään kirjoittaisikaan, tunnen sinut.
Tunnen sinut.
Kysyit MIKSI.
Siksi, että TUNNEN sinut.
Tunnen sinut joka paikassa.
Tunnen sinut joka tilanteessa.
Tunnen sinut, vaikka olisit hiljaa.
Olet niin lähellä minua, että tunnen sinut koko ajan.Juuri noin asian pitääkin olla.
Ketjut, jengit ja viestit ovat turhia, emme osaa hämätä edes itseämme.
Nyt elämme aidosti. - Imuroija
saapas jalkakissa kirjoitti:
Juuri noin asian pitääkin olla.
Ketjut, jengit ja viestit ovat turhia, emme osaa hämätä edes itseämme.
Nyt elämme aidosti.Sinä sen sanoit.
Emme osaa hämätä edes itseämme.
Kuinka siis osaisimme hämätä toisiamme?
Olen yrittänyt opetella
- opetella ainakin itseäni hämäämään,
mutta en ole oppinut.
Kaikki täällä on teeskentelyä.
Nämä jutut täällä,
nämä vitsikkäät jutustelut,
kaikki nämä hauskatkin kommentit.
Kaikki tämä on teeskentelyä.
Vain ikäväni on aitoa.
- kärppä
Tulin heti kun näin lajitovereitani, mut taidan olla kaikista nopein. Ovelakin olen kun musta ei oo kelleen hienostorouvalle viel tehty kärpännahkaviittaa.
Mull on muuten nisät, mut täs iäs niille ei oo käyttöö ku ei heru maito ;-) - jänö
Nisät on, vaan ei tule maitoa kun olen uros. Hyvin liikkuvainen nyt, kun kevättä ennakoiva aurinko jo hankia helmittää ja minulla kasvaa halua tuottaa hankipoikia joka päivä. Naaraita etsin juosten kilometrien matkat öisin, joskus tietä pitkin, että vältän pihojen ansat.
- kanitar
Olenkin sinua odotellut.
Täällä valmiissa pesässäni odotan
- ketarat oikosenaan näin kevätauringon paistaessa...;)
Eivätkös vain jänöt ja puput ja kanit olekin kivoja nisäkkäitä;
osaavat nauttia elämästään...!
Ja niin paljosta, mitä siihen elämään kuuluu... - jänö
kanitar kirjoitti:
Olenkin sinua odotellut.
Täällä valmiissa pesässäni odotan
- ketarat oikosenaan näin kevätauringon paistaessa...;)
Eivätkös vain jänöt ja puput ja kanit olekin kivoja nisäkkäitä;
osaavat nauttia elämästään...!
Ja niin paljosta, mitä siihen elämään kuuluu...Minä loikin hangessa, sinä kyyhötät pesässä! Minä en haistele koloja, minä ryntäilen tuoreiden jälkien perässä ja koluan metsiköiden risukot ja puiden juuret. Siellä jossakin istuu töpöhäntä runkoa vasten minun naaraani, tai sitten kuorii lehtipuiden taimia tai nyppii hangesta pistävien talventörröttäjien varsia. Hangella ne jänöjen lemmenleikit käydään, ei pesien kätkössä.
- ajokoira
morjens väiski vemmelsääri.
- kanitar
jänö kirjoitti:
Minä loikin hangessa, sinä kyyhötät pesässä! Minä en haistele koloja, minä ryntäilen tuoreiden jälkien perässä ja koluan metsiköiden risukot ja puiden juuret. Siellä jossakin istuu töpöhäntä runkoa vasten minun naaraani, tai sitten kuorii lehtipuiden taimia tai nyppii hangesta pistävien talventörröttäjien varsia. Hangella ne jänöjen lemmenleikit käydään, ei pesien kätkössä.
kaikkea muuta kuin hyvää jatkossa! Käytä sitä jatkoa hyväksesi! Eivät jänöttäret muuten sinua huoli.
Emme siis törmää.
Odotan siis edelleen sitä ainoaa oikeaa kania. - jänö
ajokoira kirjoitti:
morjens väiski vemmelsääri.
mitä enemmän pidät ääntä, jaukut ja läähätät ja rehnustat hangessa, sitä kauempaa sinut kuulen ja kätkeydyn niin ettet löydä. Jaksan istua aamuun asti kuusen oksan alla, korvien tummat kärjet neulasten lomassa, liikkumatta ja vaikka lähelle tulet, ohitse mitään huomaamatta painallat. Kun tavoitteena on tyttöpupu, en pelkää sinua niin paljon kuin lumien sulaessa, silloin osaksi väärän värisenä minun täytyy pomppia kauemmaksi metsiin tai rantakivien piiloon.
- jänö
kanitar kirjoitti:
kaikkea muuta kuin hyvää jatkossa! Käytä sitä jatkoa hyväksesi! Eivät jänöttäret muuten sinua huoli.
Emme siis törmää.
Odotan siis edelleen sitä ainoaa oikeaa kania.Kysyn vielä, oletko niitä Arabianrannan kaneja vai vast'ikään karannut lemmikki vai peräti koe-eläimeksi vangittu?
Tämä vain uteliaisuuden vuoksi, ei kani koskaan jänistä kumppaniksi kiinnosta, eri lajeja olemme, vaikka sukulaisia kyllä. - kanitar
jänö kirjoitti:
Kysyn vielä, oletko niitä Arabianrannan kaneja vai vast'ikään karannut lemmikki vai peräti koe-eläimeksi vangittu?
Tämä vain uteliaisuuden vuoksi, ei kani koskaan jänistä kumppaniksi kiinnosta, eri lajeja olemme, vaikka sukulaisia kyllä.Hetken aikaa olin lemmikkinä. Sitten minut heitettiin pihalle, yksin kylmään pakkasilmaan.
Nyt pelkään, milloin joku löytää minut viedäkseen minut koe-eläimeksi. Siitäkin minulla on kokemuksia. Eivät ole kivoja muistoja.
Entiseen, turvalliseen kainaloon kaipaisin.. - jänö
kanitar kirjoitti:
Hetken aikaa olin lemmikkinä. Sitten minut heitettiin pihalle, yksin kylmään pakkasilmaan.
Nyt pelkään, milloin joku löytää minut viedäkseen minut koe-eläimeksi. Siitäkin minulla on kokemuksia. Eivät ole kivoja muistoja.
Entiseen, turvalliseen kainaloon kaipaisin..Ei ole pohjoiden talvi Sinua varten! Vaikea on täällä selvitä lyhytkoipisena, ilman tiivistä sisäkarvaa, tottumattomana kasvien itsepuolustusjärjestelmään, niihin moniin entsyymeihin, joita suojakseen erittävät. Täällä on jopa rusakko vaikeuksissa, jos lunta on paljon ja kaniini aivan onneton, jos ei ole hiekkatöyrääseen kaivanut käytäviä. Miten on joku voinut olla niin julma, että hylkää lemmikkinsä ja toimittaa koe-eläimeksi! Meidän suku ei vankina elä, on meikäläisten lapsia monasti yrittäneet ihmiset hoitaa, onnistunut ei kukaan ole. Me olemme villin luonnon vapaita eläimiä, todella vapaita, vaikka sanovat meidän aina pelkäävän. Kuka tahansa pelkää, jos elää ilman pedon kynsiä, hampaita, sarvia, kavioita ja myrkkyhampaita. Ihminenkin, joka ei pääse edes loikkimalla karkuun.
- Oinasnainen
kuuluu tähän kategoriaan. Terveisiä Leijonillekin!
- skunkki
Aloitit ketjun ja lopetit siihen. Taidat ollakin journalisti etkä aito nisäkäs (on noilla jolkuillakin nisänhäivät - kait :-))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422812Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423542586Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562315- 352194
- 251733
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251639- 481526
- 1001449
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa661289