Hei!
Onko kellään tietoa Riihimäellä asuneesta ennustajasta, jonka nimi oli Helka Hanninen tai jokin vastaava?
Kiitos paljon etukäteen 😊
Helka-ennustaja Riihimäellä
52
5758
Vastaukset
- Kysyjä
Tosiaan sukulaiseni on hänellä käynyt aikanaan niin kiinnostaisi kuulla :)
- llllliiiiilllllllllliiii
Tietääkö kukaan tarot-ennustajaa,tulkitsijaa tai paremmin arvaajaa,huuhaa-puhujaa Pirkkalasta ?? Käy näyttäytymässä "Ohranjyvässä" kertoen että on helsinkiläinen,"no ainakin pari vuotta asuneena..."no "olen mä silti syntynyt Helsingissä.."
- Kysyjä
En valitettavasti tiedä :/
- Anonyymi
Tsirp tsirp
- Memme
Helka-neiti kylvyssä on tutumpi juttu
- Anonyymi
Kylpevä neiti vuosikymmenien takana
- Kysyjä
Eikö kellään tietoa? :/
- Kysyjä
Vielä luon toivoa :)
- Legendaariset_ennustajat
Olen vain kuullut, että Helkaa pidettiin taitavana, mutta mitään muuta en hänestä tiedä. Kiinnostaisi itseäkin kuulla olisiko vielä tavoitettavissa . Tai minkälainen persoona on/oli?
- Kysyjä
Aikaa tuosta on reilu parikymmentä vuotta, niin mietityttää onko vielä käytettävissä. :)
- Lelle
Kävin Helkalla 20 vuotta sitten.. kertoi jo silloin olevansa "jatkoajalla", ikää ehkä 60 silloin? Vielä ei kaikki ole toteutunut ihan sen mukaan mitä ennusti mutta ehtinee vielä 😊. Oli kyllä mielenkiintoisia ennustuksia.
- Lelle
Persoonasta vielä, oli hyvin topakka täti 😊. Meinasin tallentaa ennustukset kasetille niin kielsi jyrkästi, sanoi ettei kenenkään pidä alkaa korttien mukaan elämään. Katse tuntui porautuvan läpi. Näki hirveän hyvin asioita persoonastani ja antoi ohjeita siihen liittyen (mm. Suhtautumistapaani asioihin). Sairauden kortteja ei tullut, aika terveenä tässä olenkin saanut olla.
- Kysyjä
Kiitos paljon vastauksesta! Tämä onkin sangen kiehtovaa. Samasta näkijästä on selkeästi kyse. Hän ei varmaan enää ole käytettävissä? Onkohan enää vastaanottoa Riihimäellä? Tässä tapauksessa kaikki on toteutunut kuten oli kertonut.
- Anonyymi
Lelle kirjoitti:
Persoonasta vielä, oli hyvin topakka täti 😊. Meinasin tallentaa ennustukset kasetille niin kielsi jyrkästi, sanoi ettei kenenkään pidä alkaa korttien mukaan elämään. Katse tuntui porautuvan läpi. Näki hirveän hyvin asioita persoonastani ja antoi ohjeita siihen liittyen (mm. Suhtautumistapaani asioihin). Sairauden kortteja ei tullut, aika terveenä tässä olenkin saanut olla.
:-) "Ei pidä elää korttien mukaan", ehkäpä oli viesti menneestä jollekin muullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:-) "Ei pidä elää korttien mukaan", ehkäpä oli viesti menneestä jollekin muullekin.
Viestintuoja. Ei ole tarkoitus ryhtyä sovelluttamaan kortteja elämässään, vaan asiat tapahtuvat siinä ilman tietoista tavoittelua. Sitä hän on tuonut esille. Ei ryhdytä elämään korttien pohjalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestintuoja. Ei ole tarkoitus ryhtyä sovelluttamaan kortteja elämässään, vaan asiat tapahtuvat siinä ilman tietoista tavoittelua. Sitä hän on tuonut esille. Ei ryhdytä elämään korttien pohjalta.
Kyse on ennenäystä jonka hän on saanut ja halunnut tällaisen teoreettisen aikeen mahdollisuuden kieltää. Siitä uskoisin tässä olevan kysymys. Topakkuus siinä on tarpeellista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko. On plussakorttia ajokorttia sekä sairausvakuutuskorttia.
- Kysyjää
Jos kellään on kokemuksia hänestä, niitä saa tietenkin jakaa. :)
- Anonyymi
Olen käynyt Helkalla kaksi kertaa. Tästä on jo yli 20 v aikaa. Hän oli todella hyvä näkijä. Kertoi asiat tarkasti ja suoraan niin menneen kuin tulevan. Kaikki mitä hän sanoi on käynyt toteen. Hän näki asoita pitkälle - ei ainostaan lähivuosien päähän. Asioita on tapahtunut nyt 20 v käynnin jälkeen - juuri niinkun sanoi tapahtuvan. Hän ei ollut mikään rahastaja - ennustuksensa jälkeen hän nousi ylös ja sanoi että pöydälle voi jättää jotain jos haluaa ja lähti huoneesta pois. Hänellä on käynyt ympäri suomea asiakkaita ja ihan virkamiehiä ( kuuluisia ) .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt Helkalla kaksi kertaa. Tästä on jo yli 20 v aikaa. Hän oli todella hyvä näkijä. Kertoi asiat tarkasti ja suoraan niin menneen kuin tulevan. Kaikki mitä hän sanoi on käynyt toteen. Hän näki asoita pitkälle - ei ainostaan lähivuosien päähän. Asioita on tapahtunut nyt 20 v käynnin jälkeen - juuri niinkun sanoi tapahtuvan. Hän ei ollut mikään rahastaja - ennustuksensa jälkeen hän nousi ylös ja sanoi että pöydälle voi jättää jotain jos haluaa ja lähti huoneesta pois. Hänellä on käynyt ympäri suomea asiakkaita ja ihan virkamiehiä ( kuuluisia ) .
Kiitos vastauksesta. Tässäkin tapauksessa kaikki piti paikkansa, kaikki on käynyt toteen viimeisen 20 vuoden ajalta. Uskomattomiltakin kuulostaneet asiat tapahtuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä virkamiesasia on kiinnostava tietysti, ihan kuuluisuuksia käynyt paikalla
- Hemuliini9876
Helka on jo edesmennyt, muutamia vuosia sitten. Tapasin hänet monesti, topakka ja sydämellinen täti jolla oli näkemisen lahja.
- Kysyjää
Kiitos tiedosta ja viestistä! Kaikenlaiset kokemukset/muistelut ovat tervetulleita, jos niitä ihmisiltä löytyy. ☺ Sukulaiseni tapauksessa niin ikävät kuin hyvätkin asiat kävivät toteen ja jotain mielenkiintoista on vielä tulossa..
- Anonyymi
Tiedän tämän ennustajan, tiesi asioita..... Asui riksussa.... Joskus tuli käytyä
- Anonyymi
On jo edesmennyt, katselee nyt taivaasta käsin. ❤🙏😇
- Anonyymi
Aikanaan tunnettu ennustaja riksussa
- Anonyymi
Löytyykö ketään? :)
- Anonyymi
Vielä yritetään :)
- Anonyymi
Ylöspäin :)
- Anonyymi
Hän on oikein hyvä näkijä. Aikanaan ennusti äidilleni kun hän vasta odotti minua. Kaikki on sen jälkeen täsmännyt. Tullaan näkemään tuleeko loputkin täsmäämään. :)
- Anonyymi
Tulevaisuutta ei voi ennustaa. Luulisi olevan itsestään selvää.
- Anonyymi
Minä tiedän tämän näkijän. Kävin hällä usein. Aikaa jo reilusti yli 20 vuotta ja oli oikeassa kaikessa, asiat menneet aivan kuten kertoi menevän. Erittäin hyvä ja lahjakas näkijä. ❤
- Anonyymi
Miksi ihmiset uskovat moiseen?
- Anonyymi
Koska yhteys on mahdollista. Ei kuitenkaan luvallista. Ja huijareita on paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska yhteys on mahdollista. Ei kuitenkaan luvallista. Ja huijareita on paljon.
Mikähän yhteys
- Anonyymi
Huh, huh miten ihmiset antavat petkuttaa itseään...
- Anonyymi
Erinomainen näkijä hakusessa.
- Anonyymi
Riihimäen hullu näyttelijä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riihimäen hullu näyttelijä !
Mikähän Riihimäen hullu näyttelijä?
- Anonyymi
Kyllä, olen tällä rouvalla käynyyt aikanaan ja oli tarkkanäköinen, pitkälle asioita näkevä ennustaja! Yhtä lailla hyvää ja negatiivistakin, kuten sairaudet. Asiat ovat näin menneet juuri. Oli aikanansa suosittu.
- Anonyymi
Suosittu näkijä, porukkaa vaan ramppaa...
- Anonyymi
Yhteydenotto astraltv:seen !!
- Anonyymi
Näinhäm sen täytyy olla. 😊
- Anonyymi
Kaikki huuhaa..
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi, koskahan hän suurinpiirtein on edesmennyt, onko siitä yli 10 tai yli 20 vuotta? Millä tavalla ja milloin hän tuli tunnetuksi näkijänä yleiseen tietoisuuteen?
- Anonyymi
Olisiko tämä näkijä elossa, mutta eipä taida olla enää...
- Anonyymi
Myyttistä on, miten voikaan olla ihmisiä, joilla lahja nähdä ja saada yhteys henkimaailmaan. Kuinka hän on tämän lahjan saanut, onko suvussa kulkenut? Kuinka yhteys muodostuu ja tapahtuu? Nämä ovat kiehtovia kysymyksiä, joihin me ehkä emme voi saada vastauksia.
- Anonyymi
Minäpä vastaan: mielikuvituksen voimalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä vastaan: mielikuvituksen voimalla!
Kun kuvittelee omiaan, voi nähdä kaikenlaista tulevasta.
- Anonyymi
Minä tiedän näkijän 😎
- Anonyymi
Miksi rahat pistetään moiseen pötyyn, viihdeharrastuksiin joilla ei lunastettavuutta..
- Anonyymi
Minä tykkään näistä povi.. povaajista. Heh
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283133Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2813002Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin81990- 2411729
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61520- 751311
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2131311Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi361114Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091