Tänään noin klo 15.00 kaksi paria(n/m) ja muutama hetero mies menossa treffeille doggingin merkeissä.Jos paria kiinnostaa liittyä hauskanpitoon,niin tervetuloa.Ei homomiehiä kiitos ja myös heteromiehet kohteliaalla käytöksellä mukaan.
N165/85M180/100N170/90M190/130M180/70
UITTAMON TANSSILAVAN KALLIOT
22
828
Vastaukset
- Buuahaha
Sinne vaan kaikki tippuri tiinat ja kukkakaali mulukut köyrimään kera löylykauhan
Feikki vai ei - kävikö joku siellä?
- Buuahaha
Löylykauha kävi köyrimässä
- Mukana
Ei ollut feikki.Yksinäisenä miehenä mukana...paikka oli kyllä lähempänä rantaa kun itse kalliolla
- hyihelkata
Olipa läskejä noi ämmät,hyi helvetti
- karpator
Olitko paikalla vai luitko vain speksit?
- hyihelkata
Paikalla
- K.u.t.s.u.n.i-
Tunnustetaan näin jälkikäteen.
Aloitus oli minun juoksutustani. - yöks
165/85...170/90...ei tollasia valaita kukaan pane !!! ton pituisilla max paino pitää olla 60-65...yök
- Buuahaha
Ethän sinä eunukki kykene kuin työntämään löylykauhan perseeseen
- P_o_M
Ilmankos siellä oli kova trafiikki iltapäivällä, taisivat tosiaan poistua alas rantaan paneskelemaan kun kallioilla sai olla ihan rauhassa - vai minun vuoksiko ne sinne alas rantaan menikin? :D
Eikä ollut edes löylykauhaa matkassa :)- Noaaahahaaaa
Ne lähti tuollasta kukkakaali mulukkua karkuun
- P_o_M
Se on viisasta se, kukkakaalia tahi ei :D
- noahahaaaaaa
P_o_M kirjoitti:
Se on viisasta se, kukkakaalia tahi ei :D
Rapajuoppo pompeli uhitelee vattapystyssä noahahaaaaaa. Mielesi teki mukaan mut sulle huuettiin mee vittuun läski :DDDDDD
- Ööhöhööö
Puhu omasta puolestas Ryhävalas
- P_o_M
noahahaaaaaa kirjoitti:
Rapajuoppo pompeli uhitelee vattapystyssä noahahaaaaaa. Mielesi teki mukaan mut sulle huuettiin mee vittuun läski :DDDDDD
*pyrsk* harvemmin homot pillun perässä :D
Sitäpaitsi tuolla aloituksessa harvinaisen selkeästi sanotaan että: "Ei homomiehiä kiitos". Vittuakos sinne änkee heteroita häiritsemään? Pitäkööt hauskaa keskenään... - Ööhöhööö
Vittuun tekin kukkakaali mulukkuanne ängette kaappihomo runkkarit
- P_o_M
Poikapilluun kyllä, mut vittu on viiden lapsen emätin eikä sellaista tää kukkakaalikikkeli o ikin nähnytkään :D Ei nykysuomessa tarvi kaapissa piileksiä :)
- omaveikkaus
p_o_m on oikea ämmähomo, Tipsuttelee pikkurilli pystyssä. Onneksi tulee talvi niin nuo neidit pysyvät sisällä takkatulen edessä siemailemassa viiniä.
- Niiihhh
Siemaile sinä kaappihomo runkkari löylykauha perseesees
- Oli-rauhallista
Tulin takaisin kotiin. Eipä ketään tullut, vaikka yhteystietoni olivat tuossa ylempänä.
- Niiihhh
Kyllä löylykauha perseesees olis tullut
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 902359
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146