Nukuin hyvin Macronin vierailun jälkeen.

Olin suorastaan yllättynyt, kun Niinistö ja Sipilä ja monet muut olivat
näin EU myönteisiä Macronin vierailun aikana julkisesti. Tämä tarkoittaa
vääjäämättä ihmisille vapautta elää euroopassa. Toisin suomen hallinto
joutuu pakon edessä antamaan suomessa asuville kansalaisilleen EU:n
määräämät arvot ja asiat.


Mielenkiintoista oli myös havaita, että suomen kunniakomppanian
sotilaspuku on muuttunut vastaamaan enemmän 1918 mallia, kuin
mennyttä Kekkosen ja kommunistisen ajan tyyliä. Näistä voidaan
päätellä, että kyllä oikeistopuolueilla on halu saada aikaan vapaus
myös kansalle. Monet ongelmat voivat siis johtua pelkästä
kommunistisesta rakenteesta mitkä on kekkosen ja NL:n kaudella
rakennettuja. Eli niiden purku toisi lakkoja ja ääri-ilmiöitä, kuten
tapahtui kuntaliitosten aikaan.


Kirjoitan tässä vielä huomautuksen ihmisille, että ei se pelkkä
vasemmiston äänestäminen tarkoita köyhälle parempia tukia.
Vasemmiston äänestäminen tarkoittaa myös holhoamista ja sen
todellisen rahan valumista eri tukijärjestelmien ylläpitäjille, kun
se sama raha voidaan ohjata suoraan tuen saajille ja korottaa tukia.
Näin myös se lisää ostovoimaa ja täyttää myös oikeistohallituksen
tavoitteita. Eli yhteiskunnan tuet luovat kulutuksen kautta työpaikkoja.
Ei myöskään mikään oikeistohallitus pysy pystyssä jos kotimarkkinat
lyödään täysin alas. Rahan tekeminen vaatii oikeistolaista politiikkaa.


On todella väärin, että persu-kommunistien äänestäjät siirtyvät SDP:n
ja vasemmistonriveihin. Muutos järjestelmään tulee Euroopan unionin
kautta, kun on mahdollista painostaa eri organisaatioita muutokseen.
Näin saada hallintajärjestelmät tehokkaiksi ja palveluita tuottaviksi.
Euroopan unioni on taloudelle välttämätön ja ilman EU:ta koko suomen
talous olisi miinuksella ja länsimaisten palveluiden ja esineiden ja asioiden
käyttö olisi mahdotonta. Tämän ja näiden asioiden teroittamista köyhällistölle
on syytä teroittaa ja näin estää vasemmistojen manipulointi.


Hyvä esimerkki vasemmisto ja sosialismi terrorista voisi olla lasten pois
ottaminen biologisilta vanhemmilta ja vanhempien mahdoton tehtävä
taistella oikeuksista lapseen ilman rahaa ja hyvää toimeentuloa.
Tällä hetkellä 5:den miljoonan ihmisen suomessa on yli 20 000 lasta, jotka
on sijoitettu toisiin perheisiin ja niille maksetaan todella korkeaa tukea.
Esim. mm Auerin kaksi lasta 8 000 euroa sijaisvanhemmille kuukaudessa.
Lisäksi toiset 20 000 lasta elää huostaanotto uhan alla ja voitte olla varmoja
siitä, että ne näteimmät tyttölapset on sijoitettu ja nämä rumemmat
poikalapset on sitten enemmän biologisten vanhempien kanssa kovassa
tarkkailussa. Tämä oli jo silloin sotalasten kohtalo ja ihmisen pahuus ja
kateus virassa eivät ole suinkaan ihmistä ja yksilöä tukevia asioita.


Huomasin, että tasa-arvoinen maailma tuo uudet ongelmat ja ihmisen
itsetunto ja ulkoinen olemus saa uuden merkityksen. Macron ja hänen
vaimonsa. Samoin, Niinistön vaimo kuuluu olla edustava ja Trump
nyt tietenkin. Mutta se on mielenkiintoista, että ihmiset äänestävät
ulkoisen muodon perusteella. Lehdet kirjoitti Brigitten tyylistä ym ym.
Millaisia ovat sitten nämä ääriryhmien edustajat ? Nekin pyrkii tuomaan
johtajan hyvännäköisenä ulkoisesti, vaikka kuitenkin kannattajat ovat
taas ei hyvännäköistä ja ei tyyliä ja ei kampaa käyttäviä.


Kaikki muistaa ajan, kun Neuvostoliitto hallitsi Balttiaa ja muita maita.
Ihmisen arvostus kommunisti-ihmisiin oli hyvin alentavaa ja moni
länsimaalainen rumempi koki myös oman itsetuntonsa kohentuneen
vertailussa. Romanian ja Bulgarian ihmisiä pidetään vieläkin alempiarvoisina.
Nyt eurooppa yhdentyy ja ihmisten elintason välinen kuilu pienenee ja
ihmisten tasa-arvoisuus tuo ehkä ääriliikkeitä pinnalle myös tästä syystä.

Kristillisessä mielessä voin sanoa heille lohdutuksen sanan, että pinnallinen
kauneus on katoavaista ja monet ei huomaa, että meidän keskellä on
paljon vammaisia ja sairaita ja ei täydellisiä ihmisiä. Aika monella on joku
vamma eli jos on kauneutta, niin sitten se voi vaikka pissata housuihin ja
Sillanpää on hyvä esimerkki. Komea mies mutta sitten ... Kaikki tulee
jumalalta hän antaa ja jakaa kenelle tahtoo ja monesti käy vielä, niin kun
joku saa elämän ja rahan kuntoon, niin hän kuolee.

Euroopan unioni on kyllä myös Kristillinen asia ja kristilliseksi sen tekee
ihmisten tasa-arvoinen kohtelu ja vain yksilötasolle ja jää tämä eripura.

8

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuuttakinVälillä

      Euvostoliitto on kulttuurimarxistinen hanke eli muistuttaa paljon esikuvaansa kommunistista Neuvostoliittoa. Nyt ollaan perhe- ja kansallisarvojen kimpussa ja lopuksi tullaan hyökkäämään rajusti uskontoa ja erityisesti kristinuskoa vastaan.

      • Valeiden-toistelu

        ei tee niistä tosia.
        EU-vihaajat ovat yksinomaan säälittäviä.


      • älyäläjätä
        Valeiden-toistelu kirjoitti:

        ei tee niistä tosia.
        EU-vihaajat ovat yksinomaan säälittäviä.

        Totuus Suomessa ei ole Eunukin mielestä totuutta.


      • Taas-naurattaa

        "Totuus Suomessa ei ole Eunukin mielestä totuutta."

        Kuka on tuollaista väittänyt?
        Älyn-jättämät uskovat valeiden toisteluun.


    • Euvostoliitto on kulttuurimarxistinen hanke eli muistuttaa paljon esikuvaansa kommunistista Neuvostoliittoa. Nyt ollaan perhe- ja kansallisarvojen kimpussa ja lopuksi tullaan hyökkäämään rajusti uskontoa ja erityisesti kristinuskoa vastaan.
      -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      Meinaatko, että Alexander Stubb ei puhu tässä totuutta vai ?
      Ranskan televisiossa Presidentti Niinistö kertoo aivan samaa ja kertoo, että suomi
      oli kommunistinen ennen EU:ta. Siinä on myös pieni dokumentti.
      Katso molemmat videot ja tule sen jälkeen kommentoimaan, niin katotaan sitä
      persu-kommunistia ja aatetta ja kansaa ja suljettua valtioa vähän tarkemmin.
      Suomi on vapautunut kommunismista ja on valinnut läntisen Euroopan ( Macron )

      https://www.youtube.com/watch?v=NbOLxN2xnEU

      Tuossa se ranskan TV:
      https://www.france24.com/en/20180831-talking-europe-sauli-niinisto-president-finland-macron-russia-war-games-putin-trump

      • Siinä-taas-yksi

        hölmö lykkää pötyään.

        "Ranskan televisiossa Presidentti Niinistö kertoo aivan samaa ja kertoo, että suomi
        oli kommunistinen ennen EU:ta."

        Ei takuulla kertonut tuollaista.

        "Suomi on vapautunut kommunismista ja on valinnut läntisen Euroopan ( Macron )"

        Ei ole Macronin lausunto.


    • KYLLÄ hän sanoo tunnelmasta !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe