toimii mutta sitten yhtäkkiä ei toimi. Ja sitten taas toimii. Vika löytyi lopulta maadotuksesta. Oikean lokasuojan sisäpuolella olevassa pellissä on maadotuspiste johon tulee 3 johdinta. 2 keltavihreää ja 1 musta. Johtimia kiinni pitävä mutteri oli hieman löysällä ja liittimet hapettuneet.
Irroitin johtimet, putsasin kunnolla ja hieman CRC tä. Ohjaustehostin ei sen jälkeen ole temppuillut. Vika ei aina ole itse tehostimessa, kannattaa tutkia maadoitus ennenkuin ostaa kalliin uuden tehostimen.
307 SW ohjaistehostin
Putsaaja
1
212
Vastaukset
- pientä.harmittavaa
Tuttu juttu minulle, kun omistin 2005 mallisen 307 HDI. Toinen vinkki, jos puhallin lopettaa toimintansa muilla kuin isommalla nopeudella. Oikeanpuolen lämpöputkessa olevassa vastusmodulissa ovat juotos/juotokset sulaneet, kolvi käteen, ei tarvitse koko murikkaa ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672784
- 2012047
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501792- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000