Mikähän tämä meidän suhde mahtaa olla kun tapahtui tämä käänne? Onko tilanne sama kun ennenkin vai onko edistystä tulossa... Sinusta ei oikein saanut mitään tolkkua.
Olen hieman ymmälläni
32
1035
Vastaukset
- tapahtui
Mikä käänne?
- ikävääkin-pukkaa
Oikea kyllä tietää mistä on kyse, jos tämän viestin näkee.
- sivukommentti
Tuo on kyllä aika yleisluontonen viesti... näin sivusta katsojan silmään. Käänteitä tapahtuu varmasti aika monissa suhteissa... tietysti jos tuossa on joku tunniste niin sitten varmaan tietääkin.
Tuskinpa minulle vaikka omassakaan jutussa ei ole edistystä eikä tietoa.
- Tunteellinenviikko
T. En itke koskaan. Paitsi vähäsen. Huh
https://www.youtube.com/watch?v=ELBfpg_6f1s - einiinmitäätolokkuu
Edistystä toivoisin, mutta riippuuhan tämä aika pitkälti sinustakin..
- Mun_mielipide
Eihän täällä ikinä saa , yleensä tulee vaan huonompi fiilis..
Haluaisin enemmän mutta en tiedä haluaako kaivattuni minusta mitään..kuitenkaan :(
Tangoon tarvitaan kaksi..- Mun_mielipide
En voi tietää oletko hän?
Olis tarkoitus edistyä tässä asiassa. - Kukaolet
Oletko m vai n?
- Eiaapee
Miksei haluaisi..?
- Mun_mielipide
Eiaapee kirjoitti:
Miksei haluaisi..?
Ihan vaikka siksi jos tunteet eivät kohtaa..
Ei hän mikään kylmä ihminen ole että tunnen kyllä että jollain tavoin välittää.
Siksi on vaikeaa tietää todellisia tunteita.
- kukaketä
Virtuaalibittinen, ohitsekiitävä, hahmoton.
- edistystätoivoen
ai, mä aattelin/pelkäsin että olin liiankin tolkullinen ;)
- Enoo
En oo
- siismitämeinasit
Täh? Mitä et oo?
- Enoo
Kirjoitusvirhe. Piti sanoa, et et oo.
- sivustahuutelija
Enoo kirjoitti:
Kirjoitusvirhe. Piti sanoa, et et oo.
Eipä minussa mitään tolkkua ole koskaan ollutkaan.
- Otaselvää
Tuu tänne ja ota selvää.
- selkeyttäpeliin
Milloin olet viimeksi nähnyt hänet? Ja mitä sukupuolta hakija ja haettava edustaa?
- alatullajo
niiden kynsileikkureiden kanssa! Alan kohta murjottaan. :-(
- WhenAManLovesAWoman
Aahh miten kaunista musiikkia oman kullan kanssa tanssittavaksi. <3<3 Tätä olisi todellakin hieno tanssia, rytmitajuni kertoo sen ja näen mielikuvissani askeleetkin. :) Seurustelin useamman vuoden erään upean ja hyvintanssivan miehen kanssa, jonka kanssa saatoimme tanssia ihan kotioloissakin. Ja usein illalla ilman rihmankiertämääkin. :D:D Oi, niitä aikoja. ;(
https://youtu.be/MUuNDb-nm5M - JAnnevain
Meillä ei ole mitään. Rakastan naistani.
- Sinulleeikuulumikäänenää
Odotat että otan yhteyttä, kertoakseni mitä elämässäni nyt on, päästäksesi vain taas vähän vittuilemaan. Sitten sanot että en ole sinua kaivannut vaan sitä toista. Olit ilkeä ja olet edelleen. Tunnen sinut ja (huonot) käytöstapasi.
- sellainenseon
Se on sellainen että tunteita on mutta suhdetta ei.
- niinpä_niin
Komppaan tätä.
Tunteita on todella paljon.. - jokujostai
Tuollainen on todella raastavaa ja kuluttavaa :'( olen täysin samassa tilanteessa :'( m-n
- sellainenseon
jokujostai kirjoitti:
Tuollainen on todella raastavaa ja kuluttavaa :'( olen täysin samassa tilanteessa :'( m-n
Tiesin jo alunperin kun huomasin tunteeni häntä (erästä naista) kohtaan, että tässä ei välttämättä minulle käy hyvin. Mutta tunteitaan ei voi valita. Ensin oli aika kun ihmettelin, että miksi tunnen näin, kun en kuitenkaan voi häntä saada. Sitten sainkin hänet. Ja sitten menetin.
Tunteita on, muttei suhdetta.
- Liikaasotkua
Haluan kyllä sinua paljon, mutta edistystä en voi vieläkään luvata. Olen ehkä luvannut sinulle liikaa, mutta en halunnut luopua sinusta.
- eiroikkuja
Mikä on mielestäsi edistystä? Haluatko rinnallakulkijan, vai roikottaa? Mikset voi luopua, luovuttaa?
- Hermotmeneetaas
eiroikkuja kirjoitti:
Mikä on mielestäsi edistystä? Haluatko rinnallakulkijan, vai roikottaa? Mikset voi luopua, luovuttaa?
Puhukaa vaan höttöä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Oikean ihmisen kanssa asiat selviäisi muttette halua/uskalla tehdä mitään asioiden eteen.
- sivukommentti
Hermotmeneetaas kirjoitti:
Puhukaa vaan höttöä täysin tuntemattomien ihmisten kanssa. Oikean ihmisen kanssa asiat selviäisi muttette halua/uskalla tehdä mitään asioiden eteen.
Etpä sinäkään näytä saavan mitään aikaiseksi kun täällä menettelet hermojasi.
- eiroikkuja
Hermotmeneetaas kirjoitti:
Mun viesti oli sellainen että toivoin et liikasotkua kirjoittaja miettis itsekseen mun kysymyksiä. Samassa tilanteessa kun olen. Totta kai mä puhun oikeessakin elämässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151