Miksi olet ollut

alustasaakka

Niin vaikea minua kohtaan? :(

52

1124

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alustasaakka

Ansaitsinko sen jotenkin? :(

• alustasaakka

Minua kohtaan kai kuuluu olla vain hankala.

• alustasaakka
        alustasaakka kirjoitti:

Minua kohtaan kai kuuluu olla vain hankala.

Ja sitten mennään muualle. Minä saan vain jäädä miettimään mitä toinen tekee. Niin sen kuuluu mennä. Aina ja ikuisesti.

• alustasaakka

Joka kerran jälkeen, se on aina vaikeampaa avata silmiään,
        ja sitten kun tulee uusi, niin se odottaa taas vaikka ja mitä ihmettä,
        ja minä olen huomaamatta, ennen kuin vasta myöhässä, miksi näin?
        Osasyy on edelliset kokemukset.
        Se on kai liikaa pyydetty että suoraan ilmottaisi eikä kiertoteitse.
        Miksi alati sokeammaksi muuttuvalta odotetaan niin tarkkaa näköä?

• alustasaakka

Olen kuin roska jolla ei ole mitään väliä vaikka joku väittäisi muuta.

• alustasaakka
        alustasaakka kirjoitti:

Joka kerran jälkeen, se on aina vaikeampaa avata silmiään,
        ja sitten kun tulee uusi, niin se odottaa taas vaikka ja mitä ihmettä,
        ja minä olen huomaamatta, ennen kuin vasta myöhässä, miksi näin?
        Osasyy on edelliset kokemukset.
        Se on kai liikaa pyydetty että suoraan ilmottaisi eikä kiertoteitse.
        Miksi alati sokeammaksi muuttuvalta odotetaan niin tarkkaa näköä?

Jos minulle on suora, niin saa takaisin saman. Toisin sanoen rehellisen puheen. En kiertele enkä kaartele vaan kerron suoraan ja kuuntelen. Onko tämä katoava asia nykymaailmassa? Onko se jotenkin vieroksuttava asia? Tuntuu ainakin siltä.

• alustasaakka

Jos minulle on suora niin sitä saa aitoa välittämistä takaisinpäin. Jos siis on molemminpuolista kiinnostusta. Olen myös itse suora jos lähestyn jotain, se kai on jotenkin väärin kun se ei koskaan onnistu jos minä lähestyn. Sen takia minun on turha yrittää.

• Mutkaton_suora
        alustasaakka kirjoitti:

Jos minulle on suora, niin saa takaisin saman. Toisin sanoen rehellisen puheen. En kiertele enkä kaartele vaan kerron suoraan ja kuuntelen. Onko tämä katoava asia nykymaailmassa? Onko se jotenkin vieroksuttava asia? Tuntuu ainakin siltä.

Valheelle tämä maailma on suopea, mutta ei totuudelle ja suoruudelle. Suoraa totuuden puhujaa kivitetään usein oman valheellisen häpeän tähden. Syytöntä yritetään syyllistää, valheella on kuitenkin lyhyet jäljet ja hyvä on jos sen pauloista pois pääsee. Rehellinen ihminen sanoo rehellisesti, valheilla kiemurrellaan ja pimitetään tärkeitäkin asioita.
        Älä lähde valheen tielle, pysyy suoruudessasi. Valehtelijat kompastuu lopulta omiin kuviteltuihin "nokkeluuksiinsa".

• kerrokirjain

Kelle tää on?

• alustasaakka

Eräälle vain on tämä.

• Selväkupläkki

En ole mielestäni ollut vaikea hänelle josta välitän. Mutta jos kiinnostusta ei ole, silloin olen erittäin välinpitämätön.

• alustasaakka

Olen ilmaissut kiinnostuksesta. Suoraan hänelle.

• elämä.onn

Se ei varmaan pidä susta ja haluaa päästä eroon.

• alustasaakka

Niin. Ei se taida pitää :(

• Hkh9u
    • minunpitäisiolla

Aina valmiina kun hän haluaa mutta toisinpäin se ei koskaan toimi :(

• minuntehtäväni

On menettää kaikki. Pikkuhiljalleen menetän koko ajan. Se on minun elämäni.

• hyfwhrhbf

Toi on oikeesti väärin.

• 🤔 voisihan sitä kysyä suoraan häneltä?

• alustasaakka

Ei tässä tapauksessa. Osaan jo arvata vastauksen.

• alustasaakka kirjoitti:

Ei tässä tapauksessa. Osaan jo arvata vastauksen.

Niin no sepä on vain arvaus?

• joshaluaapitkääsuhdetta

Niin onko se niin älyttömän paha juttu jos toinen on onneton aloittamaan? Ja onko se niin älyttömän paha että sitä ei voi mitenkään suoraan kysyä vaan pitää mennä muualle? Kyllä minä tiedän ettei aikaa saisi tuhlata vaan pitäisi ottaa selvää nopeasti. En vain mahda sille mitään että olen aivan onneton siinä... ja kaiken lisäksi kiinnostun vain niistä jotka eivät lähde nopeasti mukaan. Sitten jos yritän jotain sellaista lähestyä niin se menee mönkään heti. On koettu... kiinnostuin joskus jostain ja menetin sen. Sen jälkeen eteen tuli toinen samanlainen ja kiinnostuin ja ajattelin et nyt toimin ja se ei sitten ollut hyväksyttävää vaikka toinen ihan sinkku oli. Minun kuuluu siis olla vain "tyhjin käsin".

• ontaaskerran

Sellainen olo että voisi mennä ihan mihin vain. Jos olisi varaa liikkua niin lähtisin ihan mihin vain missä vain saisi yön viettää.

• olenmuuten

Kerran tuon tehnyt. Menin "minne vain".

• Näinminä

Ööö...mieti itse miten häntä kohtaan käyttäydyt. Moni perääntyy jos siinä on jotain epämääräistä ja asioissa keskeneräisyyksiä. Miten olet hänelle asian ilmaissut? Ymmärsikö oikein?
      Ihmisiä on niin viime vuodet petkutettu ja vedätetty että epäluuloisuus on ihan normaalia. Se on monen toimintatapa sählätä monen kanssa ja ei osata rauhoittua seurustelemaan. Pelätään että jää jostain paremmasta paitsi.

• alustasaakka

Tiedostan oman käyttäytymiseni. En ole mikään paras ilmaisemaan kiinnostusta. Mutta sitä on vaikeaa mitenkään toiselle kertoa jos se ei kysy suoraan ja pitää tilanteen sellaisena etten voi vaan mennä kertomaan suoraan. Minä en sählää monen kanssa. Voin kertoa esimerkin miten olin joskus ihastunut sellaiseen hyvinkin normaaliin tapaukseen (ei siis mikään kaunis/komea ihminen vaan ihan normi). Muutama tuttava vähän ihmetteli kun olin heitä morjenstamassa baarin terassilla ja heidän seurassaan oli aika hyvännäköinen henkilö joka oli sinkku... minä päätin lähteä kotiin sillä välin kun he vaihtoivat seurueen kanssa baaria. Miksi menin kotiin? Koska olin sopinut näkeväni tämän "taviksen" seuraavana päivänä. Sitten vielä tämä "tavis" lähti minun naaman edessä toisen mukaan. <--- tällaista minä saan kokea koko ajan.

• sieltätuli

Katkaravun totuus!

• missäkohtaa

Tuossa puhutaan naisista? En näe koko ketjussa missään kohdassa mainintaa naisista.

• aloittajaonpaskanaama
        missäkohtaa kirjoitti:

Tuossa puhutaan naisista? En näe koko ketjussa missään kohdassa mainintaa naisista.

Samaa pätee naiseenkin, jos aloittaja olisi nainen. Universumin lahjana pitää itseään, eikä hyväksy sitä, ettei kelpaa.

• pinxukosesiellä
        aloittajaonpaskanaama kirjoitti:

Samaa pätee naiseenkin, jos aloittaja olisi nainen. Universumin lahjana pitää itseään, eikä hyväksy sitä, ettei kelpaa.

Kommentoi kenties?

• epätahdissa

Tunteet sanoo toista, järki toista :'(

• Move-on

Minusta kyllä tuntuu, ettei kyseinen henkilö ole sinusta kiinnostunut... ehkei kannata yrittää tyrkyttää itseensä tai tentata toisen menoista jos ette edes seurustele.

• alustasaakka

Missä kohin tässä puhutaan toisen menojen tenttaamisesta? Voisitko tarkentaa?

• 333

Millä tavalla hän on ollut sinua kohtaan vaikea?Miten se esiintyy?

• alustasaakka

Siten että vihjaili mysteerisesti kiinnostuksesta mutta kuitenkin lopulta jätti minut täyteen epätietoisuuteen. Ja joojoo... turha kenenkään palstalaisen on tulla sanomaan että "ehkä olet tulkinnut väärin". Ehkä olenkin... ehkä en. Ainoastaan jumala tietää jos sellainen on olemassa.

• alustasaakka

Miksi minulle vihjataan niin mysteerisesti :( tämä ei kuitenkaan ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu. Miksi ei voi olla vain suora :(

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Miksi minulle vihjataan niin mysteerisesti :( tämä ei kuitenkaan ole ensimmäinen kerta kun näin tapahtuu. Miksi ei voi olla vain suora :(

Joskus ihmiset ei uskalla tuoda julki tunteita sen takia osoittaa mielenkiintoa.
        Oletko ottanut selvää hänen tunteistaan?
        Ehkä voisi helpottaa kun juttelisit asiasta.
        Ota selvää se on kaikista paras tapa.
        Hän ei pakosta uskalla sanoa suoraan kun ei tiedä sun tunteita?

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Joskus ihmiset ei uskalla tuoda julki tunteita sen takia osoittaa mielenkiintoa.
        Oletko ottanut selvää hänen tunteistaan?
        Ehkä voisi helpottaa kun juttelisit asiasta.
        Ota selvää se on kaikista paras tapa.
        Hän ei pakosta uskalla sanoa suoraan kun ei tiedä sun tunteita?

Niin tuo on ihan totta. Pätee minuunkin. Se on jännittävää ja pelottavaa kun huomaa tuntevansa vahvasti.
        Olen yrittänyt ottaa selvää kysymällä suoraan mitä ajattelee minusta. Mainitsin myös samalla pitäväni hänestä todella paljon.

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Niin tuo on ihan totta. Pätee minuunkin. Se on jännittävää ja pelottavaa kun huomaa tuntevansa vahvasti.
        Olen yrittänyt ottaa selvää kysymällä suoraan mitä ajattelee minusta. Mainitsin myös samalla pitäväni hänestä todella paljon.

Samanlaista täälläkin.
        Liian pelottavaa sanoa suoraan.
        En tunne hyvin mutta silti pystyy lukemaan toista kuin avointa kirjaa.
        Ainoastaan tunteet on hankala......hyvä tapa aina vähän kysyä tuollalailla.
        Kysellyt ainakin että millasen kuvan saanut.. Mm.. Menee sanat sekaisin ja sitten hävettää.

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Samanlaista täälläkin.
        Liian pelottavaa sanoa suoraan.
        En tunne hyvin mutta silti pystyy lukemaan toista kuin avointa kirjaa.
        Ainoastaan tunteet on hankala......hyvä tapa aina vähän kysyä tuollalailla.
        Kysellyt ainakin että millasen kuvan saanut.. Mm.. Menee sanat sekaisin ja sitten hävettää.

Niin onkin. Mutta sanon sen kuitenkin jossain vaiheessa vaikka onkin pelottavaa.
        Sinä et siis tunne häntä hyvin?
        Tähän loppuun en tiedä mitä sanoa... kysyä tuollalailla? Niin tarkoitat siis kun kysyin häneltä mitä ajattelee?
        Tää meni vähän ohi tää viimeinen.

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Niin onkin. Mutta sanon sen kuitenkin jossain vaiheessa vaikka onkin pelottavaa.
        Sinä et siis tunne häntä hyvin?
        Tähän loppuun en tiedä mitä sanoa... kysyä tuollalailla? Niin tarkoitat siis kun kysyin häneltä mitä ajattelee?
        Tää meni vähän ohi tää viimeinen.

Tarkoitin sitä että hyvä kysyä "mitä hän ajattelee susta". Ehkä vähän myöhäkin ettei ajattele enää järkevästi.
        Kannattaa sinunkin olla rohkea ei kannata hukkaan heittää jos herännyt tunteita.

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Tarkoitin sitä että hyvä kysyä "mitä hän ajattelee susta". Ehkä vähän myöhäkin ettei ajattele enää järkevästi.
        Kannattaa sinunkin olla rohkea ei kannata hukkaan heittää jos herännyt tunteita.

Niin kannattaisi. Mutta mitä voin tehdä? En nyt tarkemmin voi selittää tähän tätä asiaa... mutta en vain voi yllättää somessa häntä laittamalla viestiä eikä minulla ole hänen puhelinnumeroakaan.

• alustasaakka
        alustasaakka kirjoitti:

Niin kannattaisi. Mutta mitä voin tehdä? En nyt tarkemmin voi selittää tähän tätä asiaa... mutta en vain voi yllättää somessa häntä laittamalla viestiä eikä minulla ole hänen puhelinnumeroakaan.

Muutenkin viestin laittaminen on aika vaikeaa kun en voi edes vilkaista häntä somessa... se että edes vilkaisen kirpaisee todella pahasti. Ja jos haluan viestin laittaa niin minun pitää ensin avata hänen profiili ruudulle. En pysty tekemään sitä :(

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Muutenkin viestin laittaminen on aika vaikeaa kun en voi edes vilkaista häntä somessa... se että edes vilkaisen kirpaisee todella pahasti. Ja jos haluan viestin laittaa niin minun pitää ensin avata hänen profiili ruudulle. En pysty tekemään sitä :(

Oletko nähnyt häntä kasvotusten?
        Onko se helpompaa kuin somessa viestiminen?
        Jos olet nähnyt kasvotusten niin luulis ettei ole liian jännittävää.
        Miksi et pysty?Mikä esteenä?

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Oletko nähnyt häntä kasvotusten?
        Onko se helpompaa kuin somessa viestiminen?
        Jos olet nähnyt kasvotusten niin luulis ettei ole liian jännittävää.
        Miksi et pysty?Mikä esteenä?

Olet kova kuulustelemaan. Saako kysyä miksi jaksat kysellä noin paljon?

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Olet kova kuulustelemaan. Saako kysyä miksi jaksat kysellä noin paljon?

Se nyt on vain tapani.
        Yrittää pistää ihmisiä miettimään.

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Se nyt on vain tapani.
        Yrittää pistää ihmisiä miettimään.

Onko tuo vilpitön vastaus? Että haluat VAIN pistää miettimään... et millään tavalla muotoile kysymyksiä niin että toisen harhailu jatkuisi..?

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

Onko tuo vilpitön vastaus? Että haluat VAIN pistää miettimään... et millään tavalla muotoile kysymyksiä niin että toisen harhailu jatkuisi..?

Kyllä se vilpitön vastaus on.
        Miettiä kannattaa mutta sillekkin on raja.
        Harhailu on aika ikävää kun ei ole vastausta. Harhailun saa loppumaan kun kyselee. Kyselemällä löytää tiensä.😉

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

Kyllä se vilpitön vastaus on.
        Miettiä kannattaa mutta sillekkin on raja.
        Harhailu on aika ikävää kun ei ole vastausta. Harhailun saa loppumaan kun kyselee. Kyselemällä löytää tiensä.😉

No tuo on ihan totta. Mutta mites sitten jos toisen antama vastaus on sellainen joka ei varsinaisesti anna vastausta kysymykseen? Hmm... kirjoitinkohan nyt tarpeeksi selkeästi.

• 333
        alustasaakka kirjoitti:

No tuo on ihan totta. Mutta mites sitten jos toisen antama vastaus on sellainen joka ei varsinaisesti anna vastausta kysymykseen? Hmm... kirjoitinkohan nyt tarpeeksi selkeästi.

No nyt heitit vaikean.
        Toisen vastaus ei liity kysymykseen?
        Mihin se vastaus sitten liittyy..

• alustasaakka
        333 kirjoitti:

No nyt heitit vaikean.
        Toisen vastaus ei liity kysymykseen?
        Mihin se vastaus sitten liittyy..

Vastaus oli sellainen että pitäisi luovuttaa... kuitenkin toisen toiminta antoi ymmärtää että ei pitäisi luovuttaa. Joten miten toimia? Varsinkin kun on aavistus siitä että jos menee kysymään jotain lisää niin vastaukset ovat taas sitä luokkaa että pitäisi luovuttaa... :(

• Hyvääyötä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      135
      6151
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4376
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2841
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2778
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1875
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      34
      1412
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      25
      1395
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      30
      1240
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1151
    Aihe