Saatana on pelkkä Jumalan sätkunukke

LukekaaRaamattu

Saatanan työ on laittaa Jumalan puolesta ihmisen usko koetukselle ja toimia syyttäjänä taivaallisessa oikeudenkäynnissä, jonka tuomari Jumala itse on. Jumala on se jonka on antanut Saatanalle vallan ja oikeuden, ja on se joka ne myös ottaa siltä vielä kerran pois.

Ja sitten Ihmisen Poika, joka tukee ja rohkaisee ihmistä uskossa. Hän toimii oikeudessa ihmiskunnan puolustajana ja taistelee Saatanaa vastaan. Lopulta hän myös voittaa Saatanan ja pelastaa siten ihmiskunnan tuomiolta kuin paraskin asianajaja.

9

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin.se.on

      Aloitus on erään uskonsatuihin kusetetun pölvästin harhaisen mielen tuotosta.
      Kaikki tietävät hyvin tarkasti sen, että saatana on satuolento siinä missä jumalatkin.

      • << uskonsatuihin kusetetun pölvästin harhaisen mielen tuotosta....>>

        Olipa jälleen evolutionistiateistilta älykäs kommentti.


    • "Kaikki tietävät hyvin tarkasti sen"

      Te ateistit teette itsestänne jumalia, kun luulette tietävänne sellaista, mitä kukaan ihminen ei voi tietää.

      Saatana syyttää, mutta paholainen ei ole Jumalan sätkynukke. Jumalan tahto ei ole tämä nykyinen maailmantila. Jumalan ja saatanan ajatukset ja tahtotila ovat täysin vastakkaiset. Jeesus puolustaa langennutta ihmistä - ja Pyhä Henki.

      • Uskonnot.ovat.tätä

        Te jumalharhaiset ette tiedä yhtään mitään. Te elätte 3000 vanhojen beduiinisatujen lumoissa, koska niillä saduilla eräät uskonnollista kaapua päällään pitävät huijarit ja mm. USA:ssa elävät liikemiehet tekevät teidän pölvästien kustannuksella RAHAA ja nauravat kokouksissaan teidän herkkäuskoisuudellenne.


      • Uskonnot.ovat.tätä kirjoitti:

        Te jumalharhaiset ette tiedä yhtään mitään. Te elätte 3000 vanhojen beduiinisatujen lumoissa, koska niillä saduilla eräät uskonnollista kaapua päällään pitävät huijarit ja mm. USA:ssa elävät liikemiehet tekevät teidän pölvästien kustannuksella RAHAA ja nauravat kokouksissaan teidän herkkäuskoisuudellenne.

        Sinä ja sinun rahasi. Sinulla on vain mammona mielessä. Pyh!


      • LukekaaRaamattu

        Pyhpyh, älä syytä Saatanaa siitä minkä ihmine on itse aiheuttanut. Piiloudutte vain omia tekojanne ja pelkojanne turvaan Saatanan taakse ja teette tästä tarkoituksella syntipukkia omiin kauheuksiinne. Saatanako teidän puolestanne onkin ristiinnaulittu?


      • Uskonnot.ovat.tätä
        Pyhpyh kirjoitti:

        Sinä ja sinun rahasi. Sinulla on vain mammona mielessä. Pyh!

        Minulla ei ole raha aina mielessä, mutta teidän lahkonne pastoreilla ja johtohenkilöillä on raha aina mielessä. He miettivät, että ketä mummoa ja vaaria pääsisi kusettamaan ja tekemään heidän kanssaan lahjakirjoja ja testamentteja. Mikään muu ei ole heille sen tärkeämpää.


    • Tätäkin ketjua lukiessa, surettaa nuo asiattomat yleistykset:
      "Kaikki tietävät hyvin tarkasti sen, että saatana on satuolento siinä missä jumalatkin."
      "Te ateistit teette itsestänne jumalia, ..."
      "Te jumalharhaiset ette tiedä yhtään mitään."
      "Piiloudutte vain omia tekojanne ja pelkojanne turvaan Saatanan taakse..."
      " teidän lahkonne pastoreilla ja johtohenkilöillä on raha aina mielessä. "

      Voi voi. Tällaisesta ei synny keskustelua asioista. Syyttely vaan jatkuu.

      • Uskonnot.ovat.tätä

        Ei silmiä kirvelevää savua ilman tulta.
        Tämä pitää paikkansa, koska adventistit itsekin tietävät, miten heidän lahkossaan päättäjät toimivat. 'Kerhotoiminta' on kuitenkin sen verran koukuttavaa, että on mukava kerran viikossa nähdä 'peilikuvaansa' kirkossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      193
      4566
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2853
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2274
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      133
      2260
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1526
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1441
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1362
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1190
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe