Nyt on sit oikein juhlien juhla vietetty. Ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi, ilmeisesti juoman suhteen sama tilanne. Ei ole enää nykypäivää juottaa työntekijöitä känniin. Paitsi Eurajoella. Kai joku draama saatiin aikaiseksi ja joku intiimimpi suhde niin työt sujuu taas kuin rasvattuna.
Rahaa riittää
11
542
Vastaukset
- Veronmaksaja1
Ai siis kunta juotti työntekijöitään? Juottiko myös niitä, jotka yrittää työajalla omissa firmoissaan?
- Työntekijä1
Tottakai!!
- eikiinnostyhtää
Sillo menee hyvin ko on varaa pitää juhlii. Ollaa onnellisii juhlijoitten puolesta. Ei minuu ainakaa harmit yhtää. Se on ryhmäytymist ja työhyvinvointii. Eikä sikstoiseks kiinnost yhtää toiste suhteetkaa.
- uuuhuuu
Osalla juhlat päättyivät hotelli gangbangiin. Useita miehiä mukana.
- isomustamies
Oliko tummia poikia kutsuttu mukaan.?
- Ryhmäytyikö
"ryhmäytymist" tosiaan.
- Eihyväjuttu
No joo. Sarkasmia.
- Huhhuijaa
Koululaiset tietää ketkä oli kännissä ja ketkä poltti tupakkaa etupihalla, missä se on kiellettyä. Hurjia juttuja liikkuu eikä ainakaan nosta kunnan työntekijöiden arvostusta. Huhuista puolet on yleensä totta ja se on jo semmonen määrä että huh huh.
- huhuillesiivet
Huhut yleensä kun ei vain pidä ollenkaan paikkaansa. Kateellisten epäonnistuneiden keksimiä juoruja.
- jokinenkin
Kateellisuutta?
- upmtienaavähempi
Kunnan työntekijät tienaa yli 5000e kk. On kai se kateutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151