Miks te naiset olette

Kunhan_utelen

niin ylipainoisia valaita??????
Mitä ruokaa syötte ???

22

462

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43.5kgTonnikeiju

No nyt just syön suklaakeksejä. Suunnittelin että syön koko tuon paketillisen.

1500 kcal tulee siitä jos sen kaiken syön.

Mutta ihme suklaahimo taas..

• Päivää

Taas masentavasti aseteltu provo herkkähipiäisille.
      Oon siinä ymmärryksessä, että paino nousee jos syö enemmän kuin kuluttaa. Sit on niitä sairauksia tai jotain elimistön vikatiloja, jotka aiheuttaa sen läskin varastoitumisen.

Itellä oli joskus tapana syödä aina jotain samalla kun katsoin tv-sarjoja... oli myös tapana katsella tv-sarjoja aina kun oli aikaa= Siinäpä se paino nousi paahtoleipää mussutellessa vaikkei ollu edes nälkä. 😊
      Painan nykyään vähemmän kuin niinä aikoina.

En tiiä miten paljon sukupuoli vaikuttaa ruuansulatukseen, mutta metabolismikin hidastuu ikääntyessä?

Vielä: en ole törmännyt elämäni aikana ihmisen ja valaan risteytykseen. Maybe some day.

• laihanakaan.et.kelpaa

Pyöreät peput on nyt muotia. Pilttipurkilla ja karamelleillä sellaista ei saa!

• Naiskauneusexpertti

Läski ei ole lihasta ja pyöreä peppu tarvitsee lihasta. Läski tekee vain leveän ja latuskan.

• fasting-please

• Minun_murheeni

Joudun syömään suruun suklaata kun joudun täällä kaipailemaan rakkaan miehen rakkautta.., elämään hellyyden puutteessa..😢😢😢

• AmmeJäiPieneksi

Kilo ylikypsää palvikinkkua kuutioidaan litran pannaritaikinaan ja paistetaan normaalisti kypsäksi.
      Vinkki: kullankeltaisen pinnan saat kun tiputtelet pinnan täyteen voinokareita!
      Säteilystä aiheutuvaan immuunikatoon vuosien steroidikuuri joka yhdistetään aikuisten yöelämään niin näillä pääset kysyjä alkuun tiedon polulla.

• kunhanvastaan

Miksi teistä miehet tulee läskimooseksia?

• tumputasävaan

Koska ruoka kiinnostaa, mutta seksi ei.

• Jääkaappi on rakkaus<3
      Jos se on tyhjä niin ero tuli :v

• KyImät_kädet

Kyllä naisella pitää pyöreyttä olla. Tai oikeastaan mitään väliä kunhan on isot pehmeät tissit.

• Longer

Isot tissit on oksettavat.

• Faktatietoa

Miehet on vielä useammin ylipainoisia kuin naiset.

• vihaisenkauniita

Ja vihamielisen näköisiä skootteri-blondeja ampaisee kuin ampiainen ryhmänä huonon aterian jälkeen subwaystä.... näin sellaisia oli joku suunnitelma, itse vain vilkaisin että jotain aika kauniita skootteri-tyttöjä laittamassa kypäriä päähän... vihaisia jollekin kai.

Tai jos tekevät taksi-juttuja mopo-.skoottereilla, oli ollut huono asiakas.

• jhwhoooosianna

sä se jaksat olla sydämetön ilkimys, vaikka laitoi(mme)n sulle tykkäyksiäkin ;) eikä sua mikään rassaa muu kuin se, ettet saa ihailua ja ylistystä niin paljon, kuin haluaisit, koet ettei kukaan ymmärrä sua. kuitenkin rajaat henkisyyden pois, kun kiima sua ihmisten ilmoilla primitiivisesti ajaa (koska et edes kyseenalaista mitään itsessäsi, edes halujasi rääkätä ja tappaa). jos sä haluat olla onnellinen, kasva. pikku vinkkinä vain.

• Kadehdittaako

Salainen tieto on ruokavalio! Saat sen personal traineriltasi jos haluat muokata kehoasi. Jotkut body builderit vetää 6000 kaloria päivässä. Siihen määrään saa pilttipurkkejasi availla yhden jos toisenkin!

• ihmishedelmiä

Sitä olet mitä syöt, eli jos syöt härkää olet härkä, jos syöt perunoita olet peruna.... jos syöt papuja purkista olet papu.

Kuten huomaa huutokauppa huutelija kuninkaasta: on tullut syötyä possuja vaimonkin kanssa kun toinen muistuttaa päärynää ja toinen omenaa.

• 43.5kgTonnikeiju

Minä olen sitten suklaata.

En tosin suoriutunut koko 300 g keksipaketin syönnistä. Jäi 4 suklaakeksiä huomiselle. Mutta söin silti 220 g niitä!

• siirinsisko

Pullaa ja siideriä palan painikkeeksi,,väliin suklaata ja punaviintä.Niillä kunto nousee,,etteikö jopa "ylikuntoon " asti.

• paitsilestat

ne joita on eniten ja ruokaa vähiten (maitopotut)
      ovat kauniin laihoja

• perseleviää

Olen tunnesyöjä, tukahdutan tunteitani syömällä. Syön iloon, suruun, tylsyyteen, tyhjyyden tunteeseen. Hallitsen stressiä syömällä. Inhoan vastenmielistä työtäni, jossa istutaan päivät pitkät paikallaan. Vitutukseen tulee syötyä ja kun tekee istumatyötä kalorit eivät kulu. Työpäivän jälkeen pitää hoitaa kotityöt ja lasten harrastukset ja itsestä huolehtimiselle ei jää enää energiaa. Lisäksi teen erittäin hyvää ruokaa ja jälkiruokia, joita tulee syötyä liian kanssa.

• valas_on_kala

Ahmaisen ahteriini samanlaisia pikku katkiksia, kuin aloittajallakin.....

Eivät tunnu juuri missään, mutta turvottavat kovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe