niin ylipainoisia valaita??????
Mitä ruokaa syötte ???
Miks te naiset olette
22
462
Vastaukset
- 43.5kgTonnikeiju
No nyt just syön suklaakeksejä. Suunnittelin että syön koko tuon paketillisen.
1500 kcal tulee siitä jos sen kaiken syön.
Mutta ihme suklaahimo taas.. - Päivää
Taas masentavasti aseteltu provo herkkähipiäisille.
Oon siinä ymmärryksessä, että paino nousee jos syö enemmän kuin kuluttaa. Sit on niitä sairauksia tai jotain elimistön vikatiloja, jotka aiheuttaa sen läskin varastoitumisen.
Itellä oli joskus tapana syödä aina jotain samalla kun katsoin tv-sarjoja... oli myös tapana katsella tv-sarjoja aina kun oli aikaa= Siinäpä se paino nousi paahtoleipää mussutellessa vaikkei ollu edes nälkä. 😊
Painan nykyään vähemmän kuin niinä aikoina.
En tiiä miten paljon sukupuoli vaikuttaa ruuansulatukseen, mutta metabolismikin hidastuu ikääntyessä?
Vielä: en ole törmännyt elämäni aikana ihmisen ja valaan risteytykseen. Maybe some day. - laihanakaan.et.kelpaa
Pyöreät peput on nyt muotia. Pilttipurkilla ja karamelleillä sellaista ei saa!
- Naiskauneusexpertti
Läski ei ole lihasta ja pyöreä peppu tarvitsee lihasta. Läski tekee vain leveän ja latuskan.
- fasting-please
Muotia kuplassa eläville. Lihavat syökää vähemmän.
https://old.reddit.com/r/science/comments/9bx93z/eating_in_10hour_window_can_override/
- Minun_murheeni
Joudun syömään suruun suklaata kun joudun täällä kaipailemaan rakkaan miehen rakkautta.., elämään hellyyden puutteessa..😢😢😢
- AmmeJäiPieneksi
Kilo ylikypsää palvikinkkua kuutioidaan litran pannaritaikinaan ja paistetaan normaalisti kypsäksi.
Vinkki: kullankeltaisen pinnan saat kun tiputtelet pinnan täyteen voinokareita!
Säteilystä aiheutuvaan immuunikatoon vuosien steroidikuuri joka yhdistetään aikuisten yöelämään niin näillä pääset kysyjä alkuun tiedon polulla. - kunhanvastaan
Miksi teistä miehet tulee läskimooseksia?
- tumputasävaan
Koska ruoka kiinnostaa, mutta seksi ei.
Jääkaappi on rakkaus<3
Jos se on tyhjä niin ero tuli :v- KyImät_kädet
Kyllä naisella pitää pyöreyttä olla. Tai oikeastaan mitään väliä kunhan on isot pehmeät tissit.
- Longer
Isot tissit on oksettavat.
- Faktatietoa
Miehet on vielä useammin ylipainoisia kuin naiset.
- vihaisenkauniita
Ja vihamielisen näköisiä skootteri-blondeja ampaisee kuin ampiainen ryhmänä huonon aterian jälkeen subwaystä.... näin sellaisia oli joku suunnitelma, itse vain vilkaisin että jotain aika kauniita skootteri-tyttöjä laittamassa kypäriä päähän... vihaisia jollekin kai.
Tai jos tekevät taksi-juttuja mopo-.skoottereilla, oli ollut huono asiakas.
- jhwhoooosianna
sä se jaksat olla sydämetön ilkimys, vaikka laitoi(mme)n sulle tykkäyksiäkin ;) eikä sua mikään rassaa muu kuin se, ettet saa ihailua ja ylistystä niin paljon, kuin haluaisit, koet ettei kukaan ymmärrä sua. kuitenkin rajaat henkisyyden pois, kun kiima sua ihmisten ilmoilla primitiivisesti ajaa (koska et edes kyseenalaista mitään itsessäsi, edes halujasi rääkätä ja tappaa). jos sä haluat olla onnellinen, kasva. pikku vinkkinä vain.
- Kadehdittaako
Salainen tieto on ruokavalio! Saat sen personal traineriltasi jos haluat muokata kehoasi. Jotkut body builderit vetää 6000 kaloria päivässä. Siihen määrään saa pilttipurkkejasi availla yhden jos toisenkin!
- ihmishedelmiä
Sitä olet mitä syöt, eli jos syöt härkää olet härkä, jos syöt perunoita olet peruna.... jos syöt papuja purkista olet papu.
Kuten huomaa huutokauppa huutelija kuninkaasta: on tullut syötyä possuja vaimonkin kanssa kun toinen muistuttaa päärynää ja toinen omenaa.- 43.5kgTonnikeiju
Minä olen sitten suklaata.
En tosin suoriutunut koko 300 g keksipaketin syönnistä. Jäi 4 suklaakeksiä huomiselle. Mutta söin silti 220 g niitä!
- siirinsisko
Pullaa ja siideriä palan painikkeeksi,,väliin suklaata ja punaviintä.Niillä kunto nousee,,etteikö jopa "ylikuntoon " asti.
- paitsilestat
ne joita on eniten ja ruokaa vähiten (maitopotut)
ovat kauniin laihoja - perseleviää
Olen tunnesyöjä, tukahdutan tunteitani syömällä. Syön iloon, suruun, tylsyyteen, tyhjyyden tunteeseen. Hallitsen stressiä syömällä. Inhoan vastenmielistä työtäni, jossa istutaan päivät pitkät paikallaan. Vitutukseen tulee syötyä ja kun tekee istumatyötä kalorit eivät kulu. Työpäivän jälkeen pitää hoitaa kotityöt ja lasten harrastukset ja itsestä huolehtimiselle ei jää enää energiaa. Lisäksi teen erittäin hyvää ruokaa ja jälkiruokia, joita tulee syötyä liian kanssa.
- valas_on_kala
Ahmaisen ahteriini samanlaisia pikku katkiksia, kuin aloittajallakin.....
Eivät tunnu juuri missään, mutta turvottavat kovasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197