Tytöstä baarissa

Olin eilen baarissa ja si kysyin yhdeltä tytöltä sen nimee ja sitten etsin sen Facebookista ja sitten laitoin sille viestiä kännissä. Nyt se sitten pistää viestiä kun mää oon selvinpäin. 😡 Mitä mää nyt teen? En kyllä viikkoon ajatellut juovani...

5

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missävika

      Ajattelitko sä siis, että näät sitä vain ja ainoastaan kännissä lopun ikääsi vai mikä se ongelma nyt on? 😂 puhu sille?

      • Niin mä vähän ajattelin... 🤔 Ajattelin kyllä varmaan ensin pyytää siltä anteeksi kun olin vähän kännissä...


      • Anteeks pyydetty 👍


      • No nyt se ei vastaan enään mitään. 😢


      • Missävika
        Jou86 kirjoitti:

        No nyt se ei vastaan enään mitään. 😢

        Sellaista se joskus on...valitettavan usein. Nyt vaan rohkeana kohti uusia pettymyksiä, saat lannistuakin hetkellisesti. 🙂
        Joskus vaan jää hiljaisuuteen, kokemusta on... pitäisi muistaa, että vaikka itse olis vastakkaisena osapuolena jatkanut keskustelua tai todennut suoraan toiselle jos ei jaksa jutella sillä hetkellä, ei sitä voi toiselta odottaa. Mutta me ollaan ihmisiä: usein epävarmoja, ahdistuneita, jokainen päättää itse omalla vastuulla mitä oppii ja lisää omiin sosiaalisiin toimintatapoihinsa sitä mukaa kun kasvaa ja tapaa ihmisiä.
        Eikä kukaan tiedä mikä se "täysin oikea" toimintatapa on tässä maailmassa, jossa moni eri näkökulma vaikuttaa perusteltuna oikealta, jos toisen kenkiin voisi astua. Harvoin niistä näkökulmista edes keskustellaan, Ghostaaminen on nykyaikaa...
        Jotku saavat netissä liikaa viestejä ja on ymmärrettävää jos ne eivät jaksa vastata jokaiselle jos se alkaa tuntua työltä.
        Jotku perustelevat sen vastaamattomuuden laiskuudella tai ehkä haluaa antaa kuvan, että on liikaa tai parempaakin tekemistä, ehkä toiveena onkin näyttää saavuttamattomalta vaikka vaikuttaakin töykeältä (tahtoi sitä tai ei)

        Kannattaa kuitenkin jatkaa toisten kohtelua niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. 🙂

        Enkä nyt tarkoita, että jatka hänelle puhumista. Hän ei puhu sinulle, eli häntä ei varmaan vaivaisi paljoa vaikka koko maailma jättäisi hänet hiljaisuuteen tulevaisuudessa. Enkä ihmettele jos jollain on eriävä mielipide mun näkökulmaan liittyen.

        On myös niitä jotka hakevat huomiota kunnes saavat sen ja silloin kiinnostus loppuu, kunnes huomaa että toiselta ei saakkaan enää huomiota: sitten alkaa taas kerjäämään sitä. Siinä toivotaan vähän niinkuin sellaista "julkkisdeittailua" eli halutaan että toinen huomioi ja ihailee, ollaan siitä huomiosta iloisia mutta leikitään samalla jotain vanhojen aikojen julkkista johon ei saa inhimillistä yhteyttä. Se on mielestäni nykyään yleistä. Nykynuoret ihannoivat ihailun kohteena olemista netin välityksellä. Ite synnyin niinä aikoina kun keskustelut käytiin pihalla kasvokkain ja juostiin ja pompittiin niin lujaa että verkkarit suli... 😊

        Olisinpa osannut kirjoittaa jotenkin järkevämmin. En jaksa oikolukea ja lyhennellä tätä enempää. Elämä. On.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe