Olen omistanut vuosikymmenten saatossa parikolmekymmentä eri merkkistä autoa, nyt alla ensimmäinen Alfa, Giulia bensa. Voin sanoa, että autohistoriastani ei löydy yhtään toista autoa tai merkkiä, joka olisi yhtä makea ajettava kuin Alfa. Muutenkaan autosta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ainoa seikka, johon olisi syytä saada parannusta, on suppea merkkihuoltoverkosto, itäinen Suomi on aivan mustaa aluetta. Eikä noita myydäkään kuin neljässä myyntipisteessä koko maassa, nekin etelä-länsipainotteisia.
Uusi Alfisti
Niilo5
5
943
Vastaukset
- Juki727
Otan osaa
- surkeaaonjoillakin
Minäkin otan osaa elämäsi takia, kun vaimo huutaa kotona ja antaa ajaa vain Skeida Fobialla.
- fasfaf
ei niitä parempi juuri tähän hintaluokkaan löydy. BMW yrittää sinnitellä mukana
- Hienogiulia
Minä olen myös ihastunut tuohon uuteen Giuliaan.
Odottelen pari vuotta, kun alkaa saada käytettyjä mukavaan hintaan. Arvonlaskun vuoksi en uutta oikein voi ajatella. Ja onhan se omalla rahalla ostettuna aika kalliskin uutena. 60 luvun alfat on aina nättejä siinä missä fiat 124 ja 850 mallit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3233755Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283530Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42210- 1061594
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181488Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1221252Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136907Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99850Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77787- 85723