Olen omistanut vuosikymmenten saatossa parikolmekymmentä eri merkkistä autoa, nyt alla ensimmäinen Alfa, Giulia bensa. Voin sanoa, että autohistoriastani ei löydy yhtään toista autoa tai merkkiä, joka olisi yhtä makea ajettava kuin Alfa. Muutenkaan autosta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ainoa seikka, johon olisi syytä saada parannusta, on suppea merkkihuoltoverkosto, itäinen Suomi on aivan mustaa aluetta. Eikä noita myydäkään kuin neljässä myyntipisteessä koko maassa, nekin etelä-länsipainotteisia.
Uusi Alfisti
Niilo5
5
515
Vastaukset
- Juki727
Otan osaa
- surkeaaonjoillakin
Minäkin otan osaa elämäsi takia, kun vaimo huutaa kotona ja antaa ajaa vain Skeida Fobialla.
- fasfaf
ei niitä parempi juuri tähän hintaluokkaan löydy. BMW yrittää sinnitellä mukana
- Hienogiulia
Minä olen myös ihastunut tuohon uuteen Giuliaan.
Odottelen pari vuotta, kun alkaa saada käytettyjä mukavaan hintaan. Arvonlaskun vuoksi en uutta oikein voi ajatella. Ja onhan se omalla rahalla ostettuna aika kalliskin uutena. 60 luvun alfat on aina nättejä siinä missä fiat 124 ja 850 mallit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123179
- 181811
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191672En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321565- 731553
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91344Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111284Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341262