Olen omistanut vuosikymmenten saatossa parikolmekymmentä eri merkkistä autoa, nyt alla ensimmäinen Alfa, Giulia bensa. Voin sanoa, että autohistoriastani ei löydy yhtään toista autoa tai merkkiä, joka olisi yhtä makea ajettava kuin Alfa. Muutenkaan autosta ei ole mitään pahaa sanottavaa. Ainoa seikka, johon olisi syytä saada parannusta, on suppea merkkihuoltoverkosto, itäinen Suomi on aivan mustaa aluetta. Eikä noita myydäkään kuin neljässä myyntipisteessä koko maassa, nekin etelä-länsipainotteisia.
Uusi Alfisti
Niilo5
5
338
Vastaukset
- Juki727
Otan osaa
- surkeaaonjoillakin
Minäkin otan osaa elämäsi takia, kun vaimo huutaa kotona ja antaa ajaa vain Skeida Fobialla.
- fasfaf
ei niitä parempi juuri tähän hintaluokkaan löydy. BMW yrittää sinnitellä mukana
- Hienogiulia
Minä olen myös ihastunut tuohon uuteen Giuliaan.
Odottelen pari vuotta, kun alkaa saada käytettyjä mukavaan hintaan. Arvonlaskun vuoksi en uutta oikein voi ajatella. Ja onhan se omalla rahalla ostettuna aika kalliskin uutena. 60 luvun alfat on aina nättejä siinä missä fiat 124 ja 850 mallit
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984