Varattu kuitenkin oot, mut katseet kohta. Piristit harmaata päivääni. Valkotakkinen, tunnistat varppi mut.
Smarketis tänään sä hyvännäköinen mies
10
813
Vastaukset
- ennenkassaa
Hienoa jos piristin päivääsi.. ;) . Tosin mulla oli musta paita ja kävin viimeksi edellisviikolla S marketissa. Ja kohtasimme kyllä ennen kassaa.. Mutta muistan kyllä katseesi..
- silkkitie
Ei. Se oli koomartti ja kohtasimme kahdesti. Arat silmäsi kertoivat että kohtaamisella oli vaikutus. Kiinnostus oli mutta aranpuoleinen. Kyllä sinulla oli valkoinen takki. Ja käsissä aarno kasvi.
Siitäkös mieleni pahoitin kun et aarnoa minuun vaihtanut, kun varresta kerran kiinni pitelit. Tule uudelleen tai soita. Saat kyllä numeroni en sinua linnaan toimita vaan vuoteeseesi kömmin. - Mistäsattuu
Ei vaan porin kauppahallissa tulit vastaan sinä 'valkotakkinen' iso nainen ja sytytit kalsarit liekkeihin.
- sekomeamies
muistan katseesi, oli tulinen ja etumus kovettui. En usko, että vaimoni pistäisi pahakseen jos tulisin "kahville" ampumaan rojut ränniin.
- Silläselväähetkinen
Muistan missä näin ensi kerran menneen talven lumet. Voi yhden kerran. En tee sitä enää.
Henkilökortti jossa yhteystiedot. Kuin allakka siitä selviää milloin sulaa.
- peenoskatteus
Romantikko. Rojut ränniin? Mitä mitä.
- Trioutolempi
No valkotakkinen tässä on tarpeenkin:))
- hanttihomma
En panis hanttiin vaikka panisinkin.
- 35_mies
Koska nähään taas kaupassa?
- Carhucopla
Sori. Olen sokea. Mutta minut tunnistaa valkoisesta kepistä.
Minä taas joudun tunnistamaan henkilön kopeloimalla, mutta en voi enää. Mee too teki sen mahdottomaksi. Nyt jätän tunnistamatta tai sitten saan syytteen kopeloinnista.
Joten koplaan ainoastaan valkoista keppiäni jos koplaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718