Persu-kommunistien tuki ja sekavuus ?

Ihmettelen sangen kovasti Persu-kommunisteja ja niiden puheita ja aloitan
vertauksella, kun söin savustettua kirjolohta. Tuli Mieleeni, että eikö persut
ole aika usein asepuvussa Facebookissa ja monesti ne tervehtii Mannerheimia
ja kertovat kunnioittavasti sodasta ja sotimisesta ?
Mielenkiintoiseksi tämän asian tekee siinä mielessä varsinkin IKL ja Natsi ja
ääriryhmät, joita persuissa on. Vai onko Persut vain kommunistinen järjestö ?
Eikö Persu kokouksissa ole Hakkarainen ja Natsi tervehdyksiä ja kaikkea sitä ?


Tuosta tulikin mieleen, että IKL:llä oli tämä suur-suomi hanke. Kysynkin nyt
mielenkiinnolla, että eikö Persuilla vai kommunisteilla ole tarkoitus muuttaa
suomea sellaiseksi, kuin se oli Mannerheimin aikoina ? Jos ryhdytään katsomaan
Mannerheimin aikoja, niin suomeen kuului jo ensinnäkin muitakin alueita eli
Yhteys Jäämerelle ja Salla ja Sallatunturi jopa Korvatuntureineen. Oli myös
karjala ja suomalaiset kansat itä karjalassa Valamon luostareineen ja Karjalan
Laatokka ja ennen kaikkea kansalliseeppoksen paikat Itä-karjalassa.


Jos tämä ei kuulu Persujen ja äärioikeiston ohjelmaan, niin mitä siihen
sitten voisi kuuluakaan jos siihen ei kuulu suomen uljas historia Viipurin
linnoineen ja Torkkeli Knuutinpoikineen? Onko nyt kuitenkin niin, että
koko Persujen puolue ja järjestö on todella vain se Kommunistinen suomi ?
Olenko nyt ollut koko ajan oikeassa, että se on persu-kommunisti ja ääri
vasemmisto. Se mitä puolustatte kovasti on vain sosiaalitukenne pakolaisia
ja maahanmuuttajia vastaan ? Jos tämä on näin niin minkälaista porukkaa Te
sitten oikeasti olette ?`Ettehän Te silloin edes kykenisi olemaan maan johtajia.


Oliko kuitenkin, niin että toisessa maailmansodassa Saksa tuli auttamaan
suomea niin vuosina 1918, kuin 1941 ? Eikö suomi ollut sodassa juuri
kommunisteja vastaan näinä vuosina ? Oletteko Te niitä suomalaisia jotka
haluavat kommunistisen 1944 jälkeisen suomen ? Tehän tiedätte tämän ja
ette muuten ole kertaakaan ihailleet kenraali Airoa ja Presidentti Rytiä ja
ette myöskään ole osoittaneet kunnioitusta Marttisen miehille ja Virolaisille
aseveljille ja ette monellekaan Saksan sankarivainajalle ?

Tuo lohi oli oikein hyvää ja pohjoisessa on annettu jokia ja koskia ja
Jäämeren rantoja ja olisi oikein, että niitä edes kysyttäisiin takaisin ?
Eikö Juuri Ranska antanut turvaa ja harteita kysyä takaisin Jäämeren
rantoja ? Toisaalta Te katsotte myös Karjala-turnausta, kuin sanonko ?
Samalla juotte Karja olutta ja sanotte, että se on hyvää vai ? Kyllä
Karjala olut Tuntsajoen lohen kanssa on hyvää ja onhan siellä entiset
Suomalaiset maisemat ja Te raukat tarvitsette viisumin vai ?

Huomasin myös, että persu-kommunistit on lahjoneet ilta-lehden toimittajia
ja Ilta-sanomissa on myös hyvin monesti enemmän EU myönteisiä
artikkeleita ja Iltalehdessä esiintyy kahdessa eri artikkelissa vaalipropaganda
sana ja sama tuli kommunisti-persu halla-ahon naamasta. No puolustakaa
toki sosiaalitukeanne sen toki osaatte, mutta ei siihen asepukua tarvita,
vaan lakki käteen.

3

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyäläjätä

      Liittovaltio jolla ilmeisesti ei ole kokemusta kommunismista
      kirjoittaa aiheesta kuin mies aiheesta sexi ja jolla kirjoittajalla
      ei ole ollut seksiä koskaan.

    • OmaAnsaLaukesi

      Hehheh!? Eunukkihörhömme puhu sekavuudesta ja kirjoittaa täysin sekavasti???

      Mikään ei ole koomisempaa kuin astua omaan ansaansa... ;-)

    • Onko kommunisti-poijat linkittäneet Aloituksen Venäjän persujen majaan ja
      Pietariin ? Miten olisi Jäämeren ranta takaisin, sillä eihän siellä edes asu ketään ?

      Suomessa puhutaan Jäämeren radasta Norjaan, vaikka suomi voi vaatia
      alueitaan takaisin, kuten viro. Persu-kommunisteilta asepuku pois.
      Mä kyllä repisin natsat jokaiselta Persu-kommunistilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe