Ihmettelen sangen kovasti Persu-kommunisteja ja niiden puheita ja aloitan
vertauksella, kun söin savustettua kirjolohta. Tuli Mieleeni, että eikö persut
ole aika usein asepuvussa Facebookissa ja monesti ne tervehtii Mannerheimia
ja kertovat kunnioittavasti sodasta ja sotimisesta ?
Mielenkiintoiseksi tämän asian tekee siinä mielessä varsinkin IKL ja Natsi ja
ääriryhmät, joita persuissa on. Vai onko Persut vain kommunistinen järjestö ?
Eikö Persu kokouksissa ole Hakkarainen ja Natsi tervehdyksiä ja kaikkea sitä ?
Tuosta tulikin mieleen, että IKL:llä oli tämä suur-suomi hanke. Kysynkin nyt
mielenkiinnolla, että eikö Persuilla vai kommunisteilla ole tarkoitus muuttaa
suomea sellaiseksi, kuin se oli Mannerheimin aikoina ? Jos ryhdytään katsomaan
Mannerheimin aikoja, niin suomeen kuului jo ensinnäkin muitakin alueita eli
Yhteys Jäämerelle ja Salla ja Sallatunturi jopa Korvatuntureineen. Oli myös
karjala ja suomalaiset kansat itä karjalassa Valamon luostareineen ja Karjalan
Laatokka ja ennen kaikkea kansalliseeppoksen paikat Itä-karjalassa.
Jos tämä ei kuulu Persujen ja äärioikeiston ohjelmaan, niin mitä siihen
sitten voisi kuuluakaan jos siihen ei kuulu suomen uljas historia Viipurin
linnoineen ja Torkkeli Knuutinpoikineen? Onko nyt kuitenkin niin, että
koko Persujen puolue ja järjestö on todella vain se Kommunistinen suomi ?
Olenko nyt ollut koko ajan oikeassa, että se on persu-kommunisti ja ääri
vasemmisto. Se mitä puolustatte kovasti on vain sosiaalitukenne pakolaisia
ja maahanmuuttajia vastaan ? Jos tämä on näin niin minkälaista porukkaa Te
sitten oikeasti olette ?`Ettehän Te silloin edes kykenisi olemaan maan johtajia.
Oliko kuitenkin, niin että toisessa maailmansodassa Saksa tuli auttamaan
suomea niin vuosina 1918, kuin 1941 ? Eikö suomi ollut sodassa juuri
kommunisteja vastaan näinä vuosina ? Oletteko Te niitä suomalaisia jotka
haluavat kommunistisen 1944 jälkeisen suomen ? Tehän tiedätte tämän ja
ette muuten ole kertaakaan ihailleet kenraali Airoa ja Presidentti Rytiä ja
ette myöskään ole osoittaneet kunnioitusta Marttisen miehille ja Virolaisille
aseveljille ja ette monellekaan Saksan sankarivainajalle ?
Tuo lohi oli oikein hyvää ja pohjoisessa on annettu jokia ja koskia ja
Jäämeren rantoja ja olisi oikein, että niitä edes kysyttäisiin takaisin ?
Eikö Juuri Ranska antanut turvaa ja harteita kysyä takaisin Jäämeren
rantoja ? Toisaalta Te katsotte myös Karjala-turnausta, kuin sanonko ?
Samalla juotte Karja olutta ja sanotte, että se on hyvää vai ? Kyllä
Karjala olut Tuntsajoen lohen kanssa on hyvää ja onhan siellä entiset
Suomalaiset maisemat ja Te raukat tarvitsette viisumin vai ?
Huomasin myös, että persu-kommunistit on lahjoneet ilta-lehden toimittajia
ja Ilta-sanomissa on myös hyvin monesti enemmän EU myönteisiä
artikkeleita ja Iltalehdessä esiintyy kahdessa eri artikkelissa vaalipropaganda
sana ja sama tuli kommunisti-persu halla-ahon naamasta. No puolustakaa
toki sosiaalitukeanne sen toki osaatte, mutta ei siihen asepukua tarvita,
vaan lakki käteen.
Persu-kommunistien tuki ja sekavuus ?
3
171
Vastaukset
- älyäläjätä
Liittovaltio jolla ilmeisesti ei ole kokemusta kommunismista
kirjoittaa aiheesta kuin mies aiheesta sexi ja jolla kirjoittajalla
ei ole ollut seksiä koskaan. - OmaAnsaLaukesi
Hehheh!? Eunukkihörhömme puhu sekavuudesta ja kirjoittaa täysin sekavasti???
Mikään ei ole koomisempaa kuin astua omaan ansaansa... ;-) Onko kommunisti-poijat linkittäneet Aloituksen Venäjän persujen majaan ja
Pietariin ? Miten olisi Jäämeren ranta takaisin, sillä eihän siellä edes asu ketään ?
Suomessa puhutaan Jäämeren radasta Norjaan, vaikka suomi voi vaatia
alueitaan takaisin, kuten viro. Persu-kommunisteilta asepuku pois.
Mä kyllä repisin natsat jokaiselta Persu-kommunistilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625