Toivo elää jossain

bensaarakkauttasuonissa

On semmoinen vahva kutina että tapaan 80-vuotiaana sellaisen mahtavan ihmisen jonka kanssa elää elämän loppuun saakka. Jonka kanssa tehdä kaikkea kivaa ja hauskaa eikä mikään paina, vaan täysillä elämäniloisesi eläen ja kaasuttamalla kaikki kivet ja mutkat sileeksi.

13

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastasilloin

miksei aikaisemmin?

• bensaarakkauttasuonissa

Sitä minäkin ihmettelen mutta joskus jollakin tuollainen onni voi tulla vasta myöhemmin elämässä, ja uskon vahvasti että minun kohdallani vahvasti tunnen että sellainen tulee vasta silloin. Siihen asti on siis odotettava kärsivällisesti ja kerättävä elämänkokemusta. Onni on niillä joilla tulee sellainen aikaisemmin.

• Kuinvaikeanihmisenkanssa

Kirjoitan itse sellaiseen päiväkirja appiin. Tajusin kuinka raskas ja ahdistunut olo minulla oli kun hän oli vierelläni. Mieliala aina arvioituna suupielet alaspäin.. kaikki oli niin luonnotonta ja vaikeaa. Epänormaalia ja valheellistakin.

Vaikka päivittäin häntä ikävöin vieläkin niin mieliala on silti päivittäin hymynaamaa. Löydän itsetuntoa ja mielihyvää tuottavia asioita ja vähemmän on painostavia ratkaisemattomia murheita..

Tietenkin maailmani olisi täydellistä jos hän ja minä voitais olla yhdessä. Ilman juonikuvioita ja muita keksittyjä esteitä ja painolasteja, mutta jos se ei mahdollista, niin kuin ei hänen tahtonsa takia ole, niin tällä järjestelyllä siinä tapauksessa olen onnellisempi elämääni. Hymyilen näin useammin kuin itken

Ehkä joskus on hyvä olla vaan yksin

Joskus on hyväkin olla yksin ja etsiä itseään ,mutta ei se ainainen yksinäisyyskään ole mukavaa vaan ihminen useimmiten tarvitsee toista,halusimme tai emme.

• sit.menox

Ymmärrän. Toistet on raskautettu lasteilla jo pienestä pitäe. Kyllä tuossa iässä saa jo mennä eläkkeelle.

Kyllä ja näin on,tosin en tiedä pääsenkö koskaan eläkettä nauttimaan koska todennäköisesti pitää tehdä työtä 100-vuotiaaksi asti tai kunnes kuolee vanhuuteen.

• 80vuotiaana joku pappa kainaloon kummempia miettimättä 😊
      Yhdessä sit hautaan tai erikseen...
      Eläke iän romanssi 👍

Niinpä :)

• Jokapäiväyksivähemmän
        bensaarakkauttasuonissa kirjoitti:

Niinpä :)

Kyllä se on jo kaikki liian myöhäistä sitten.
        Tiedä mitä sairauksia iskee ja onko elossakaan enää..
        Elämä on tässä ja nyt ja tätä päivää eletään , huomisesta emme tiedä.
        Nyt pitää elää.

• muistanlukeneeni

kahdesta virkeästä eläkeläisestä, tyyliin 85 molemmat. Olivat tavanneet eläkeläisten viriketoinnan tansseissa ja rakastuneet. Menivät naimisiin jatkaen tuota liikuntaharrastustaan. Koskaan, jos on tarpeeksi aktiivinen, ei ole liian vanha aloittamaan rakkaussuhdetta. :D

• muistanlukeneeni kirjoitti:

kahdesta virkeästä eläkeläisestä, tyyliin 85 molemmat. Olivat tavanneet eläkeläisten viriketoinnan tansseissa ja rakastuneet. Menivät naimisiin jatkaen tuota liikuntaharrastustaan. Koskaan, jos on tarpeeksi aktiivinen, ei ole liian vanha aloittamaan rakkaussuhdetta. :D

Koskaan ei ole liian myöhäistä😊

• eipä
        AinaNorsu kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä😊

se oli todella kaunis kirjoitus tästä suloisesta pariskunnasta. <3

• Oahu

Totisesti toivon, etten enää vanhalla iälläni rasita vanhoja heilojani. Hyvät ajat 20-50 vuotta kuuuluvat viettää ihastuksen tai rakkaan kanssa. Siitä eteenpäin voi viettää kavereitten kanssa kaikkea kivaa tehden. Entisistä heiloista ei ole kavereiksi ei ystäviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe