Olisitko pirttihirmu jos asuttais yhdessä?
Oletko nainen kova määräilemään?
6
177
Vastaukset
- Vastaanhuvikseni
Ei varmaan mulle. Mutta vastaan silti, toivottavasti ei tarvitsisi. Ei kuulu perusominaisuuksiini, mutta olen joskus menneisyydessä elänyt ihmisen kanssa, jolla ei ollut rajoja. Ei kiitos enää.
Ei saisi ees vessassa käydä.... Ilman komennusta. 😈
- entaidaolla
oon kotioloissa ja ehkä muutenkin enemmänkin sellainen lähes kaiken huumorilla ottava ajatellen että elämä on vain hauska seikkailu ja ettei sitä pidä ottaa liian ruttuotsaisesti. Yritän aina löytää elämästä vain sen parhaat puolet ja olla näkemättä sen rumat puolet sekä pahuuden ja taidan aika onnistuneesti tehdäkin sen. :)
- Mun_mielipide
Olen sellainen joka rakastaa rauhaa..
En tykkää määräilystä.
Toivon että asioita tehdään yhdessä ja kunnioitetaan toista. Annetaan aikaa itsellemme ja toisillemme.
Ja annetaan paljon rakkautta. - nainenhaaveilee
En halua määräillä :) haluan päättää asioista yhdessä....pus hänelle <3
- jokusivusta
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Yhdessä on kiva päättää asioista :) tosin tuo "entaidaolla" ja "Mun_mielipide" vastasivat tosi hyvin myös :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197