Suuri yleisö elää valheessa ja tietämättömyydessä

Asia täytyy korjata.

42

547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallaista tuhoa korruptio tekee.

• Kun katson paremmaksi lopettaa kotivalmisteisen alkoholin nauttimisen, kun sitä tulee liikaa nautittua, on verratava ongelma tässä.

• Juotua.

• On edelleen sitä korruptiota lakaista asia maton alle, kuten Venäläistä naista esittämällä houkutella ottamaan yhteyttä poliisiin ja lääkäriin.

• Homo haluaa, että minä hänen persettään kaivan.

• Elettiin kevättä 2013, olin jankuttanut itseni irti Viitaseudun kumppanus ry:n palveluksesta.

• Viime syksynä esitettiin itkevänsä minut nähdessään, kun tätä lestadiolaisen taskuraketin neitsyyttä odotin.

• Kävin siis kuntouttavaa työtä kysymässä, että saan maksettua pakkohoitolaskun ja sedän hautajaiset.

• Eikä vittu voinut antaa.

• Yksi saatanan sianreikä tämä kunta.

• Sitten paikallisen korjaamoyrittäjän poikue hajoittaa minun auton ja joudun ostamaan uuden.

• Vaan tunnustetaan tämä rikoksella laittomaan tahdonvastaiseen hoitoon vieminen.

• Irtisanoudun ja aloitan turhan oikeustaistelun patologista valehtelijaa (feministiä ja kansallissosialistia) vastaan.

• Pihtiputaan kunta haluaa tapella minua vastaan.

• Ensimmäisenä täytyy päästä niistä ympärillä pyörivistä miehistä eroon.

• Sukunimi viittaa esi-isien alkoholismiin, niinkuin pitkä parta ja hiukset. Lyhytkasvuisuus.

• Ei haluttu pahoittaa äitini mieltä ja haluttiin maat pois.

• Jostain syystä voin samaistua Jeesukseen.

• Täytyy Pihtiputaan kunta vangita hölmöytensä takia.

• Kunta syvällä karjalassa, missä miehet ovat panneet jotain Venäjältä tullutta Liisaa viisi vuotta ilman korvausta.

• Jännitytetään pillun antamisen leikkimisellä, mutta eikö tappouhkauksien viljely ole jo vähän liikaa?

• Esitetään Venäläistä naista sähköpostin välityksellä ja työkaveri, tai Alkon myyjä flirttailee. Minkä takana on paikallinen mielenterveystoimista, osaltaan ainakin :-) Tappouhkauksien ja pilun antamisen leikkimisen.

• Kun annetaan ymmärtää, että tämä alkon nartun ilmaa vasten perseen vatkaaminen liittyy tallaiseen.

• Siinä on älykkäämmätkin sekaisin tallaisessa piirityksessä.

• Vähemmästäkin on rahaa seksiin tunkemassa.

• On aivan turha vikistä, kun pentu ei osaa sitä harrastamaansa korruptiota selvittää, mikä vaikuttaa elämään kuin huumeiden käyttö.

• Tekee todellisuudentajuttomaksi.

• Jos minä tässä vasta ymmärrän, että korruptio ja pilven polttaminen vaikuttaa vähän samalla tavalla aivoihin, tekee todellisuudentajuttomaksi. Jos "kuolema kuittaa univelat" lausetta pidetään laittomana uhkauksena, on lukija todellisuudentajuton.

• Jos kunnanjohtaja vetää tallaisen tulkinnan, on korruptio syönyt hänen ymmärryksensä tästä maailmasta.

• Pillua tekisi mieli ja minut uhataan tappaa ja siksi ole tässä. Onnea.

• Olen antanut elämäni äidille ja menettämässä henkeni, kun en ole höyrynnyt itseäni lastenkotiin.

• Kuuluu päihdetyöntekijälle yhtä paljon minun asiat, mitä työnantajalle minun antipsykoottisten lääkkeiden käyttäminen.

• ps. tein eilen Interpolille uuden rikosilmoituksen.

• Täytyy ottaa minun kuoleman toivominen tappouhkauksena ja tosissaan.

• Mitä tänne suomi24:ään minulle oli kirjoiteltu, toivottu minun kuolemaa.

• Sehän on tietenkin Interpol samanlainen kana, mitä Suomen poliisi.

• Olen euroopan suurin mies :-D

• Kumarra minun kirjoitustaitoa.

• Mannerheim sai oppinsa Venäjältä ja johdatti Suomen itsenäisyyteen, Suomen valtio opetti minut lukemaan ja kirjoittamaan ja loppu on historiaa <3

• Johdatti ja johti.

• On kansallissosialismia, kun en saa nousta omaisuudetonta juoppoa korkeammalle.

• Valtion leivissä on paskat palkat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      232
      17229
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      175
      12268
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      47
      6037
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      65
      4888
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      14
      4855
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      21
      3997
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3605
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      137
      3050
    9. 288
      1580
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1041
    Aihe