Suuri yleisö elää valheessa ja tietämättömyydessä

Asia täytyy korjata.

42

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallaista tuhoa korruptio tekee.

• Kun katson paremmaksi lopettaa kotivalmisteisen alkoholin nauttimisen, kun sitä tulee liikaa nautittua, on verratava ongelma tässä.

• Juotua.

• On edelleen sitä korruptiota lakaista asia maton alle, kuten Venäläistä naista esittämällä houkutella ottamaan yhteyttä poliisiin ja lääkäriin.

• Homo haluaa, että minä hänen persettään kaivan.

• Elettiin kevättä 2013, olin jankuttanut itseni irti Viitaseudun kumppanus ry:n palveluksesta.

• Viime syksynä esitettiin itkevänsä minut nähdessään, kun tätä lestadiolaisen taskuraketin neitsyyttä odotin.

• Kävin siis kuntouttavaa työtä kysymässä, että saan maksettua pakkohoitolaskun ja sedän hautajaiset.

• Eikä vittu voinut antaa.

• Yksi saatanan sianreikä tämä kunta.

• Sitten paikallisen korjaamoyrittäjän poikue hajoittaa minun auton ja joudun ostamaan uuden.

• Vaan tunnustetaan tämä rikoksella laittomaan tahdonvastaiseen hoitoon vieminen.

• Irtisanoudun ja aloitan turhan oikeustaistelun patologista valehtelijaa (feministiä ja kansallissosialistia) vastaan.

• Pihtiputaan kunta haluaa tapella minua vastaan.

• Ensimmäisenä täytyy päästä niistä ympärillä pyörivistä miehistä eroon.

• Sukunimi viittaa esi-isien alkoholismiin, niinkuin pitkä parta ja hiukset. Lyhytkasvuisuus.

• Ei haluttu pahoittaa äitini mieltä ja haluttiin maat pois.

• Jostain syystä voin samaistua Jeesukseen.

• Täytyy Pihtiputaan kunta vangita hölmöytensä takia.

• Kunta syvällä karjalassa, missä miehet ovat panneet jotain Venäjältä tullutta Liisaa viisi vuotta ilman korvausta.

• Jännitytetään pillun antamisen leikkimisellä, mutta eikö tappouhkauksien viljely ole jo vähän liikaa?

• Esitetään Venäläistä naista sähköpostin välityksellä ja työkaveri, tai Alkon myyjä flirttailee. Minkä takana on paikallinen mielenterveystoimista, osaltaan ainakin :-) Tappouhkauksien ja pilun antamisen leikkimisen.

• Kun annetaan ymmärtää, että tämä alkon nartun ilmaa vasten perseen vatkaaminen liittyy tallaiseen.

• Siinä on älykkäämmätkin sekaisin tallaisessa piirityksessä.

• Vähemmästäkin on rahaa seksiin tunkemassa.

• On aivan turha vikistä, kun pentu ei osaa sitä harrastamaansa korruptiota selvittää, mikä vaikuttaa elämään kuin huumeiden käyttö.

• Tekee todellisuudentajuttomaksi.

• Jos minä tässä vasta ymmärrän, että korruptio ja pilven polttaminen vaikuttaa vähän samalla tavalla aivoihin, tekee todellisuudentajuttomaksi. Jos "kuolema kuittaa univelat" lausetta pidetään laittomana uhkauksena, on lukija todellisuudentajuton.

• Jos kunnanjohtaja vetää tallaisen tulkinnan, on korruptio syönyt hänen ymmärryksensä tästä maailmasta.

• Pillua tekisi mieli ja minut uhataan tappaa ja siksi ole tässä. Onnea.

• Olen antanut elämäni äidille ja menettämässä henkeni, kun en ole höyrynnyt itseäni lastenkotiin.

• Kuuluu päihdetyöntekijälle yhtä paljon minun asiat, mitä työnantajalle minun antipsykoottisten lääkkeiden käyttäminen.

• ps. tein eilen Interpolille uuden rikosilmoituksen.

• Täytyy ottaa minun kuoleman toivominen tappouhkauksena ja tosissaan.

• Mitä tänne suomi24:ään minulle oli kirjoiteltu, toivottu minun kuolemaa.

• Sehän on tietenkin Interpol samanlainen kana, mitä Suomen poliisi.

• Olen euroopan suurin mies :-D

• Kumarra minun kirjoitustaitoa.

• Mannerheim sai oppinsa Venäjältä ja johdatti Suomen itsenäisyyteen, Suomen valtio opetti minut lukemaan ja kirjoittamaan ja loppu on historiaa <3

• Johdatti ja johti.

• On kansallissosialismia, kun en saa nousta omaisuudetonta juoppoa korkeammalle.

• Valtion leivissä on paskat palkat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe