Tämä on varmaan yleisin kysymys tähän aiheeseen, eli raidetangon(sisempi) suojakumin kiristys. Tarvikkeena pistetään nippuside, mutta eipä tuo oikein pidä:) kapealetkukiristin.
Onkee kokemuksia puhutaan vetonivelen pannoista, mutta huono asentaa ja voipi jäädä löysälle...
Mistä kapea letkukiristin?
Arisside
4
1913
Vastaukset
- Microkoko
Kapeaa klemmarii kukaan ei ole vielä rakentanut maailmassa.
- Klemmaside
Vois olla miljonääri:)
- Klemmaside
Mikäs tämä Perma-quick kiristin on, ilmeisesti Biltema myy näitä ainakin, mutta aika pieniä kokoja irtokoossa, mutta vetarin mukana tulee isompiakin, voiko näitä siteitä saada muualta ? Ja millä nimellä myydään
- Parhaaksi.todettu
Paksuhko kuparilanka. Pari kierrosta ympäri ja päät tongeilla kiertämällä sopivan tiukalle. Liika pituus pois ja siinä se oli!
Toimii se nippusidekin, mutta se pitää kiristää kunnolla. Siis tarvitaan tonget ja ruuvimeisseli tai sitä varten tehty kiristyspihti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512