Santa Maria, Sal; Hotelli Melia Dunas Resort & Spa

Arja67

Onko kellään kokemuksia ko hotellista ja sen ympäristöstä?

2

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sali

Ei ole kyseisestä hotellista kokemusta mutta Sal- saaresta ylipäätään. Santa Maria on täynnä kaupustelijoita ja myös huijareita löytyy. Olin etukäteen lukenut näistä huijareista. En ole aiemmin missään joutunut vedätetyksi ja luulin, että pystyisin ennakoimaan tai välttämään tämän kaltaiset tilanteet mutta toisin kävi. Heti kun saavuttiin Santa Mariaan taksilla niin eräs mies kiinnitti huomiomme. Hän kysyi mitä etsimme ja vastasimme. Hän näytti kädellään, että vastapuolella tietä on tämä mitä etsimme. Aika pian tilanne sitten "eskaloitui ja mies käski meitä seuraamaan häntä. Pian olimmekin jossain hänen kaverinsa käsityöliikkeessä ja meidät käytännössä pakotettiin ostamaan sieltä jotakin. Mies vielä seurasi meitä pankkiautomaatille, jotta varmasti saa rahansa. Olihan tämä nyt epäsuora ryöstö. Jälkeenpäin olen miettinyt, että miksei vain lähdetty pois mutta helpompi jälkeenpäin jossitella, miehen tyyli oli aggressiivinen, vaikkei suoranaisesti meitä uhkaillutkaan.

Vuokrasimme auton ja kiertelimme saarta. Kovin paljoa katsottavaa ei ollut, vaikka ajoittain ihan hienoja rantoja ym. Etsimme autolla kivaa ja suojaista rantaa, jonne pysähtyä ottamaan aurinkoa ja uimaan. Olimme jonkin aikaa olleet kahdestaan syrjäisellä rannalla, kun meitä lähestyy kaksi nuorta poikaa "mustat tupet" käsissään. Pojat tulevat suoraan kohti mutta, sitten yllättäen suuntaavatkin rannalta pois. En tiedä vieläkään oliko näillä pojilla esim. tarkoituksena ryöstää meidät ja nämä "mustat tupet" olivat puukkoja vai olivatko nämä vain harmittomia nuoria. Siinä kohtaa tuli lähinnä se olo, että pojat luulivat minun olevan yksin rannalla mutta, kun näkivätkin, että poikaystävä onkin mukana niin kääntyivät pois. En tiedä oliko tämä vain omaa mielikuvituksen tuotetta mutta joka tapauksessa, tapauksesta jäi outo ja epämukava olo ja lähdimme rannalta tämän jälkeen heti pois. Jos siis vielä menisin kyseiselle saarelle niin voisin edelleenkin kierrellä autolla paikkoja mutta en välttämättä jäisi minnekään syrjäiselle rannalle oleskelemaan, sen verran tapaus kuitenkin säikäytti. Varsinkin kun jälkeenpäin luki, että nimenomaan syrjäisillä rannoilla on ryöstöjä tapahtunut, tosin ilmeisesti Salissa ei kuitenkaan ole raportoitu näitä, vaan muilla saarilla.

Kyllä varmasti kuitenkin ihan rentouttavan loman saa, jos ottaa sen lähinnä lepäilyn kannalta. :)

• kaupansetä

Minusta kaupustelijat ja myyjät eivät olleet Salissa agressiivisia, ystävällisiä kylläkin olivat, kuitenkin tarjottin kaikenlaista mutta ei paiostettu ostamaan.
      Usein tai aina Suomessa jossain myyjäisissä tms myyjät yleensä seisovat tavaroittensa takana mykkänä tai räpläävät kännykkää, niin eipä oikein tunnut siltä että haluavat ylipäätään myydä mitään.
      Käyhyys saarella on ilmiselvää ja se tuo lieveilmiön "äkkirikastimsesta".
      Mukava kohde ja olemme menossa uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      258
      2610
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1601
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1499
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      375
      1341
    5. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      16
      1291
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      25
      1167
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      184
      999
    8. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      886
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      843
    10. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      841
    Aihe