Santa Maria, Sal; Hotelli Melia Dunas Resort & Spa

Arja67

Onko kellään kokemuksia ko hotellista ja sen ympäristöstä?

2

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sali

Ei ole kyseisestä hotellista kokemusta mutta Sal- saaresta ylipäätään. Santa Maria on täynnä kaupustelijoita ja myös huijareita löytyy. Olin etukäteen lukenut näistä huijareista. En ole aiemmin missään joutunut vedätetyksi ja luulin, että pystyisin ennakoimaan tai välttämään tämän kaltaiset tilanteet mutta toisin kävi. Heti kun saavuttiin Santa Mariaan taksilla niin eräs mies kiinnitti huomiomme. Hän kysyi mitä etsimme ja vastasimme. Hän näytti kädellään, että vastapuolella tietä on tämä mitä etsimme. Aika pian tilanne sitten "eskaloitui ja mies käski meitä seuraamaan häntä. Pian olimmekin jossain hänen kaverinsa käsityöliikkeessä ja meidät käytännössä pakotettiin ostamaan sieltä jotakin. Mies vielä seurasi meitä pankkiautomaatille, jotta varmasti saa rahansa. Olihan tämä nyt epäsuora ryöstö. Jälkeenpäin olen miettinyt, että miksei vain lähdetty pois mutta helpompi jälkeenpäin jossitella, miehen tyyli oli aggressiivinen, vaikkei suoranaisesti meitä uhkaillutkaan.

Vuokrasimme auton ja kiertelimme saarta. Kovin paljoa katsottavaa ei ollut, vaikka ajoittain ihan hienoja rantoja ym. Etsimme autolla kivaa ja suojaista rantaa, jonne pysähtyä ottamaan aurinkoa ja uimaan. Olimme jonkin aikaa olleet kahdestaan syrjäisellä rannalla, kun meitä lähestyy kaksi nuorta poikaa "mustat tupet" käsissään. Pojat tulevat suoraan kohti mutta, sitten yllättäen suuntaavatkin rannalta pois. En tiedä vieläkään oliko näillä pojilla esim. tarkoituksena ryöstää meidät ja nämä "mustat tupet" olivat puukkoja vai olivatko nämä vain harmittomia nuoria. Siinä kohtaa tuli lähinnä se olo, että pojat luulivat minun olevan yksin rannalla mutta, kun näkivätkin, että poikaystävä onkin mukana niin kääntyivät pois. En tiedä oliko tämä vain omaa mielikuvituksen tuotetta mutta joka tapauksessa, tapauksesta jäi outo ja epämukava olo ja lähdimme rannalta tämän jälkeen heti pois. Jos siis vielä menisin kyseiselle saarelle niin voisin edelleenkin kierrellä autolla paikkoja mutta en välttämättä jäisi minnekään syrjäiselle rannalle oleskelemaan, sen verran tapaus kuitenkin säikäytti. Varsinkin kun jälkeenpäin luki, että nimenomaan syrjäisillä rannoilla on ryöstöjä tapahtunut, tosin ilmeisesti Salissa ei kuitenkaan ole raportoitu näitä, vaan muilla saarilla.

Kyllä varmasti kuitenkin ihan rentouttavan loman saa, jos ottaa sen lähinnä lepäilyn kannalta. :)

• kaupansetä

Minusta kaupustelijat ja myyjät eivät olleet Salissa agressiivisia, ystävällisiä kylläkin olivat, kuitenkin tarjottin kaikenlaista mutta ei paiostettu ostamaan.
      Usein tai aina Suomessa jossain myyjäisissä tms myyjät yleensä seisovat tavaroittensa takana mykkänä tai räpläävät kännykkää, niin eipä oikein tunnut siltä että haluavat ylipäätään myydä mitään.
      Käyhyys saarella on ilmiselvää ja se tuo lieveilmiön "äkkirikastimsesta".
      Mukava kohde ja olemme menossa uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe