Taas autouni!

Sillalta ajettiin auto jokeen. Tai ei se ollu oikeestaan mikään tavallinen silta vaan joku sellanen puurakennelma missä on 90 asteen käännös ja kaide. Se oli omituista: auto toisensa perään piti ajaa jonkun tällä rakennelmalla oleskelevan henkilön yli (se oli niinkun ois ollu joku yleinen sääntö tai tehtävä, että näin on tehtävä) tai oisko sitä pitänyt niiku hivutella ja pelotella.

No siinä kävi sitten niin, että me väistettiin (autossa oli ainakin kaksi henkilöä mun lisäks, mä olin pelkääjän paikalla) ja ajettiin vierestä kaiteen läpi. Mä vielä sen ilmalennon aikana yritin laittaa turvavyötä, mut en kerenny mut ei se törmäys sit ollu kummonen. Siinä ruvettiin sitten suunnittelemaan mistä ovesta lähdetään ulos, kun auto alko uppoamaan.

1

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A.Jung

Silta maa-alueiden välillä voi kuvata elämänmuutosta, muutosta ja siirtymistä toiseen elämäntilanteeseen. Saattaa olla, että olet yrittänyt viime aikoina muuttaa kovasti elämääsi(autot), mutta et ole onnistunut tässä muutoksessa. Et jostain syystä ole saanut ankkuroitua itseäsi ja elämääsi uuteen elämäntilanteeseen. Tämän takia keskellä elämäntilanteen muutosprosessia siis siltaa, auto suistuu jokeen. Jos elämäntilanteesi on jatkunut jo kauankin näin, saattaa siis olla että siitä on jo tullut sinulle ikäänkuin sääntö kuten absurdit säännöt unessa . Jopa uni näyttää sinulle säännön tapaan että ihmisen eliminoiminen sillalla on normaali yleinen sääntö. Ihminen sillalla tässä tapauksessa kuvastaa siis sinua itseäsi, ja sitä miten olet jämähtänyt kiinni sille sillalle pääsemättä elämässäsi kunnolla juurtumaan sillan toisella puolella odottavalle kiinteälle varmalla mantereelle.

Luultavasti kun tulevaisuudessa saat tehtyä elämässäsi onnistuneen päätöksen ja muutoksen, pääset myös unessa ajamaan onnistuneesti sillan yli. Eikä unen ilmiasu näytä enää ihmisiäkään sillalla joiden yli pitää ajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      166
      6006
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      92
      3354
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      111
      2019
    4. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      112
      1496
    5. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      96
      1314
    6. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      129
      1227
    7. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1154
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      65
      1048
    9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      172
      915
    10. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      905
    Aihe