onko kellään kokemuksia suokkareista harrasteheppoina?tai sillee et on omassa tallissa? olen saamassa suokkarin ja olisi kiva vaihtaa kokemuksia=)
suokkarit
3
306
Vastaukset
- mielipide
Suomenhevoset on ihanimpia hevosia mun mielestä! :) Ittelläni on osaks 4-vuotias suomenhevostamma, joka on ravuri ja ratsu
- Mona-Riikka
Eniten olen varmastikkin ollut suomenhevosten kanssa tekemisissä ja ei voi muuta sanoa,kun,että ihania ne ovat.
Itselläni on oma yksitoistavuotias suomentamma ollut nyt reilun vuodenpäivät ja itse hevosen olen kuitenkin tuntenut reilut kaksivuotta.
Tamman kanssa ollut vastoinkäymisiä ja ollut luottamuksen kanssa ongelmia aijempien kotien takia.
Nyt kuitenkin olen onnellisin ja varmasti myös tammalla asiat parhaiten ikinä.
Palkitsevinta on ollut kaikessa se,että tamma tosiaan odottaa jokapäivä,kun tulen ja oppii kokoajan uutta(vanha ravuri). - suokit
Minulla löytyy 2 suokki.
Aivan ihania otuksia nuo suokit.
Harrasteheppana ollut minulla 5-vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902917- 2091154
- 821106
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti196995- 77991
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.115973- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?20716- 69703
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588