Kaikki oli yhtä väärinkäsitystä

Kokoasia

Alusta asti tiedät sen.

25

1313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

      Tiedän sen.

    • rakkausonrumasana

      ai että ymmärrän tunteeni väärin..kaikki mitä tunsin välillämme on valhetta..katseesi ..valehtelisi

    • kylläkai

      Olisko voinut korjata asiaa? Ja puhua suomea.

    • onkomahdollistakorjata

      ai millä tavoin?

    • korjaa

      Miksi et sitten korjaa jos tiedät väärinkäsityksen olleen kyseessä?

    • Tajusinsen

      Niin oli. Alusta alkaen. Käsitin kaiken väärin.

      • mitenkäsitit

        millä tavoin väärin?


    • Eijuuritänään

      Oli. Milloin tämä on sinulla sattunut.

    • Joopajoo_

      Eikä ollu. Puhuit mitä puhuit ja mä kuulin mitä mä kuulin.
      Alkaa olee jotenkin myöhä selitellä, varsinkin kun meit oli siin useampi kuulemassa sun puheet. Kahdesti.

    • Mikä oli väärinkäsitystä? Millä tavalla siis väärinkäsitystä? Tiedän, että väärinkäsityksiä on ollut matkan varrella paljonkin, mutta mitä sinä tarkoitat tällä?

    • Joulupukkisatuja

      Joo joo kyllä mäkin uskon joulupukkiin.

    • Miten_edes_voisinkaan

      Ei tullut kyllä sellainen mieleen missään vaiheessa..

    • loudnclear

      Ei ollut. Asia tuli kyllä selväksi kaikilla olemassaolon areenoilla.

    • eiMuutaVäärin

      Ainoa väärinkäsitys on se, ettei se nainen ole vielä käsittänyt, että hänen kuuluisi olla tässä minun luonani, minussa kiinni.

    • surullinenmies

      Niin oli. Väärinkäsitys alkoi siitä kun pyysin anteeksi. En saanut enää mahdollisuutta kertoa miten asia oli.

    • kutentänään

      Mistä minä sen tietäisin. Kunpa olisit sanonut muutaman sanan tai lauseen enemmän. Posttraumaattinen oireilee taas kunnolla, kun "vuosien kauhut" lymyävät sisällä jossain ja pelkästään yksi lause saa sen nousemaan taas pintaan.

    • Haloo24

      Jännäflirt ei tosiaan toimi. Ikäväflirt sitäkinhuonommin.

    • jäljelle_jää_viha

      Kyllä ja nyt oli vimeinen kerta.

      • Lähestyimme

        Viha nyt jää itse kullekkin milloin mistäkin asiasta, mutta ne kääntyy.


    • lösödös

      ösh shÖDS öds löds....

    • öggshöds

      HÖHÖÖHÖÖÖ ÖÖÖÖHKSNFNCSÄSK<ÄCNSCNACNÄCCNANCNCNAÄNCACNNCDSNCNSDJNCNCDJCNJSNAÖJCNNCJNDJNCJSNCJNCJNCJÖCNDÖZNCÖNDNJSNCJNSJNDCSNÖCNäncdjcnjdncjnödjödjcnjsndÄNC 'DPockokcncädinsä'pckmc'pscnkäs'socncn'socon cääscpåsmcms'å'mc'csomcm'csmcmsäcmmnsscnmäcamc

      nsjanvnacjcndjcäoiiwewijn cncinsnccskdcaäsciacidiäacjäiCNICINCDSISCÄicäINCÄic'¨jNäicijincdncdncnccnncnncnvviäv'jnjcäincäncäac

      • Jannepetteribroman

        Talar du svenska?


    • niinolikin

      Koko juttu ihan isoa erehdystä. Ei olis koskaan pitänyt avata näitä sivuja. Pelkkkää ikävää ovat tuoneet tullessaan. Väärinkäsityksiä ja ilkeilyä. Erehdyin pahan kerran. Ihmettelen myös suuresti täällä kirjoittelevia vakinaisia henkilöitä

      • einiinvakavastiotettava

        Tämä paikka on ajanviettopaikka, ehkä tätä tarvitaan silloin kun on kokenut vaikeita asioita.


      • niinolikin

        Minulle mämä ovat tuoneet vaikeita ja vakavia asioita elämään, joita jo ennestäänkin oli riittävästi.. Täällä on lyöty lyötyä, ja kovalla kädellä. En todellakaan olisi tarvinnut sitä. Se lyöminen siirtyi myös oikeaan elämään syistä, joita en tiedä. Että kiitos vaan suuresti. Selvisin hengissä, mutta en voi koskaan unohtaa..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe