Alusta asti tiedät sen.
Kaikki oli yhtä väärinkäsitystä
25
1282
Vastaukset
- 333
Tiedän sen.
- rakkausonrumasana
ai että ymmärrän tunteeni väärin..kaikki mitä tunsin välillämme on valhetta..katseesi ..valehtelisi
- kylläkai
Olisko voinut korjata asiaa? Ja puhua suomea.
- onkomahdollistakorjata
ai millä tavoin?
- korjaa
Miksi et sitten korjaa jos tiedät väärinkäsityksen olleen kyseessä?
- Tajusinsen
Niin oli. Alusta alkaen. Käsitin kaiken väärin.
- mitenkäsitit
millä tavoin väärin?
- Eijuuritänään
Oli. Milloin tämä on sinulla sattunut.
- Joopajoo_
Eikä ollu. Puhuit mitä puhuit ja mä kuulin mitä mä kuulin.
Alkaa olee jotenkin myöhä selitellä, varsinkin kun meit oli siin useampi kuulemassa sun puheet. Kahdesti. Mikä oli väärinkäsitystä? Millä tavalla siis väärinkäsitystä? Tiedän, että väärinkäsityksiä on ollut matkan varrella paljonkin, mutta mitä sinä tarkoitat tällä?
- Joulupukkisatuja
Joo joo kyllä mäkin uskon joulupukkiin.
- Miten_edes_voisinkaan
Ei tullut kyllä sellainen mieleen missään vaiheessa..
- loudnclear
Ei ollut. Asia tuli kyllä selväksi kaikilla olemassaolon areenoilla.
- eiMuutaVäärin
Ainoa väärinkäsitys on se, ettei se nainen ole vielä käsittänyt, että hänen kuuluisi olla tässä minun luonani, minussa kiinni.
- surullinenmies
Niin oli. Väärinkäsitys alkoi siitä kun pyysin anteeksi. En saanut enää mahdollisuutta kertoa miten asia oli.
- kutentänään
Mistä minä sen tietäisin. Kunpa olisit sanonut muutaman sanan tai lauseen enemmän. Posttraumaattinen oireilee taas kunnolla, kun "vuosien kauhut" lymyävät sisällä jossain ja pelkästään yksi lause saa sen nousemaan taas pintaan.
- Haloo24
Jännäflirt ei tosiaan toimi. Ikäväflirt sitäkinhuonommin.
- jäljelle_jää_viha
Kyllä ja nyt oli vimeinen kerta.
- Lähestyimme
Viha nyt jää itse kullekkin milloin mistäkin asiasta, mutta ne kääntyy.
- lösödös
ösh shÖDS öds löds....
- öggshöds
HÖHÖÖHÖÖÖ ÖÖÖÖHKSNFNCSÄSK<ÄCNSCNACNÄCCNANCNCNAÄNCACNNCDSNCNSDJNCNCDJCNJSNAÖJCNNCJNDJNCJSNCJNCJNCJÖCNDÖZNCÖNDNJSNCJNSJNDCSNÖCNäncdjcnjdncjnödjödjcnjsndÄNC 'DPockokcncädinsä'pckmc'pscnkäs'socncn'socon cääscpåsmcms'å'mc'csomcm'csmcmsäcmmnsscnmäcamc
nsjanvnacjcndjcäoiiwewijn cncinsnccskdcaäsciacidiäacjäiCNICINCDSISCÄicäINCÄic'¨jNäicijincdncdncnccnncnncnvviäv'jnjcäincäncäac- Jannepetteribroman
Talar du svenska?
- niinolikin
Koko juttu ihan isoa erehdystä. Ei olis koskaan pitänyt avata näitä sivuja. Pelkkkää ikävää ovat tuoneet tullessaan. Väärinkäsityksiä ja ilkeilyä. Erehdyin pahan kerran. Ihmettelen myös suuresti täällä kirjoittelevia vakinaisia henkilöitä
- einiinvakavastiotettava
Tämä paikka on ajanviettopaikka, ehkä tätä tarvitaan silloin kun on kokenut vaikeita asioita.
- niinolikin
Minulle mämä ovat tuoneet vaikeita ja vakavia asioita elämään, joita jo ennestäänkin oli riittävästi.. Täällä on lyöty lyötyä, ja kovalla kädellä. En todellakaan olisi tarvinnut sitä. Se lyöminen siirtyi myös oikeaan elämään syistä, joita en tiedä. Että kiitos vaan suuresti. Selvisin hengissä, mutta en voi koskaan unohtaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812