Mulla on karvat pois kaikki

kjuhy

Minä ajan Aina karvat pois tuntuu tosi kivalta ja kiva olla kun karvat on pois kullista ok

6

563

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika16v

      Minäkin olen nyt kolmisen kuukautta pitänyt alapään karvattomana, sitä ennen leikkasin saksilla muutaman kerran vähän lyhyemmäksi mutta nyt kun sheivasin kaikki pois niin tuntuu jotenki mukavammalta ,3 kertaa viikossa kun ajaa niin pysyy sänki pois ja tyttöystäväkin tykkää nyt ottaa suihin kun ei mee karvat väliin

      • Tissipanomies86

        Eihän nyt siinä ole mitään järkeä noin usein ajaa... Joudut vaan ostaan useammin höyliä... Ja ei pieni sänki mitään haittaa, seksikkäältä sekin tuntuu... Itse ajan noin 1.5-2 viikon välein...


      • Poika16v
        Tissipanomies86 kirjoitti:

        Eihän nyt siinä ole mitään järkeä noin usein ajaa... Joudut vaan ostaan useammin höyliä... Ja ei pieni sänki mitään haittaa, seksikkäältä sekin tuntuu... Itse ajan noin 1.5-2 viikon välein...

        Minulla on aika nopea karva kasvu viikossa on jo 5 mm sänki jos ei sheivaa, ei tarvi höyliä ostaa Philips bodygroom sheiveri miehille tarkoitettu on hyvä laite ja toimii patterilla


    • Nainennelkoo

      Voi tietysti olla kivempi suuseksissä mutta jos pari karvaa sattuu sinne suuhun ängetä en ole antanut sen tahtia haitata, sormilla vain pois ja homma jatkukoon :-) Itse en kyllä haluaisi karvatonta miestä. Makuja tietysti on monenlaisia.

    • karvavihaaja

      itse jo vanhempi mies ,olen nykyään nyppinyt kaikki karvat pois tuntuu tosi kivalta kun aina saunareissulla istuskelen lauteilla ja nypin kaikki mitkä sovinnolla irtoavat on nykyään aika harva ja lyhyt karvoitus ja todella kiva pienen kidutuksen tunne koko alapäässä

    • Olen jo vanhempi, yli 60. Olen ollut karvaton suurimman osan elämästäni. Viimmeiset 6 vuotta olen vahannut ja ottanut epilaattorilla kaiken navasta reisiin väliltä. Nyt olen poistamassa kaikki vyötäröltä alaspäin lopullisesti laaser hoidolla.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe