Bitcoin louhija(ilmainen) kannattava!

Rasmini

Tää muuten näyttää toimivan ja on ihan rehellinen, esim kun maksuja kattoo niin ne on kaikki rehellisiä ja mennyt blochainin kautta, tää oikeesti kannattaa ladata, itelläni ollut noin kk.den ja minulla on vielä kaksi konetta niin louhin molemmilla ja toiseen tietty menin oman kutsun kautta että saa nopeutta lisää, se on ton toiminta että mitä enemmän ystäviä, niin toi louhii nopeammin, alussa tuntuu hitaalta mutta pari jo riittää ja niiden kaverit. Kannattaa todella ladata koneelle ja olla kärsivällinen. Olin ihmeissäni kun sain maksun, koska kaikki muut ollut huijauksia useimmiten. Suosittelen. :)
https://get.cryptobrowser.site/2528237

7

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milloin noi ystävät oikein näkyy kun mä on invannut yhen kaverin mut ei näy.

    • Rasmini

      Ne kaverit näkyy vasta muutamassa päivässä joskus voi nopeamminkin mutta useimmiten muutmassa pv.ssä sä näät ne. Tää tarvii kärsivällisyyttä. Mutta tekee minkä lupaa. Fakta.
      https://get.cryptobrowser.site/2528237

    • Rasmini

      Eipä mitään, tästä vois tehdä facebookkiin suomalaisen sivun tai ryhmän että saa kutsuja enemmän ja sitä nopeutta. winks winks😉

      • Hasflare

        Mul on yks youtubevideo tehty ja ystävii on 152 eli facebookki ja tai youtube riittää ihan hyvin. Tää on ihan legitti mikä on harvinaista mutta nyky kurrsilla ei anna ulos enään niin kuin joskus ja ymmärtäähän sen koska 1btc.n kurssi ei ole enään 2000$ vaan 7311$.


      • Rasmini

        Kuinka paljon sä saat nostettuu tuolta noilla ystävillä??


      • älkeemenkömukaa
        Hasflare kirjoitti:

        Mul on yks youtubevideo tehty ja ystävii on 152 eli facebookki ja tai youtube riittää ihan hyvin. Tää on ihan legitti mikä on harvinaista mutta nyky kurrsilla ei anna ulos enään niin kuin joskus ja ymmärtäähän sen koska 1btc.n kurssi ei ole enään 2000$ vaan 7311$.

        no pistä nyt ihmeessä sun ideo meille epäuskosille näytille..
        sitähän minäkin..
        huijari!!!


    • Hasflare

      Alussa nostin sen min. 0.00001btc ja sen jälkeen kun kutsuin populaa niin sen jälkeen aloin saamaan tietty enemmän. Olen käyttänyt tuota n. 11 kk.tta ja vimeisin nosto 0.0014btc eli n.87€ ja olen silloin tällöin nostellut pikkusummia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe