Miten pieneen tuppukylään mahtuu niin monta homppelia?
Heinävedellä väkilukuun nähden paljon homoja
13
1814
Vastaukset
- mainer67
Taitaa heinähatulla olla kokemusta.
- homojenpaikka
Siellähän on se luostari.Nehän ovat niitä homojen pasäpaikkoja.
- Kylmässäkyydissä
No ootko ikinä katsonut kylän naistarjontaa? Eivät ne mitään kauniita ole, mutta kylän junttimiehet nyt ovat aina tykänneet porata toisia hukkaputkeen kokemusta ei tosin siitä ole.
- Anonyymi
Ei ole montakaan.
- Anonyymi
Maaseudun homot muuttavat heti koulun loputtua Helsinkiin.
- Anonyymi
Mie tunnen yhen ja mukava kaveri on.
- Anonyymi
Tunsin kerran yhden miehen, joka puheissaan korosti miten hetero hän on ja näki homoja joka paikassa ja yritti puhua heistä negatiiviseen sävyyn.
No homoksihan hän paljastui lopulta, oli vaan kieltovaihe vielä päällä, ei ollut käsitellyt asiaa päänsä sisällä.
Taitaa aloittajalla olla sama ongelma, että on itse homo, kun noin paljon muiden homous kiinnostaa. Ei se silti mitään haittaa, kyllähän täällä jokainen saa olla sellainen kun on, en tuomitse, olen avarakatseinen. - Anonyymi
ei ole ihme jos syntyvyys vähän niin ja näin
- Anonyymi
Onhan meitä
T: O.I - Anonyymi
Ei sen enempää kuin muuallakaan
- Anonyymi
mihin tämä ajatus perustuu?ootteko nesteen parlamentissa laskeneet homot ja lesbot?bo-seksuaaleja unohtamatta!
- Anonyymi
Miks sä kommentoit näitä vuosia vanhoja aloituksia tällä päivästä toiseen? Eikö oo mitään muuta elämää?
- Anonyymi
homoja tai heteroita vähän on kumpiakkii. annetaan kaikkien kukkien kukkia. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614188KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1122731Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452232Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291883- 241843
- 281556
- 171400
- 651310
- 1321270
- 311178