Miten pieneen tuppukylään mahtuu niin monta homppelia?
Heinävedellä väkilukuun nähden paljon homoja
9
1623
Vastaukset
- mainer67
Taitaa heinähatulla olla kokemusta.
- homojenpaikka
Siellähän on se luostari.Nehän ovat niitä homojen pasäpaikkoja.
- Kylmässäkyydissä
No ootko ikinä katsonut kylän naistarjontaa? Eivät ne mitään kauniita ole, mutta kylän junttimiehet nyt ovat aina tykänneet porata toisia hukkaputkeen kokemusta ei tosin siitä ole.
- Anonyymi
Ei ole montakaan.
- Anonyymi
Maaseudun homot muuttavat heti koulun loputtua Helsinkiin.
- Anonyymi
Mie tunnen yhen ja mukava kaveri on.
- Anonyymi
Tunsin kerran yhden miehen, joka puheissaan korosti miten hetero hän on ja näki homoja joka paikassa ja yritti puhua heistä negatiiviseen sävyyn.
No homoksihan hän paljastui lopulta, oli vaan kieltovaihe vielä päällä, ei ollut käsitellyt asiaa päänsä sisällä.
Taitaa aloittajalla olla sama ongelma, että on itse homo, kun noin paljon muiden homous kiinnostaa. Ei se silti mitään haittaa, kyllähän täällä jokainen saa olla sellainen kun on, en tuomitse, olen avarakatseinen. - Anonyymi
ei ole ihme jos syntyvyys vähän niin ja näin
- Anonyymi
Onhan meitä
T: O.I - Anonyymi
Ei sen enempää kuin muuallakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775