Sukulaisten kesken

Synttäriseksiä

Nuorena, ollessani siinä 16 vuoden ikäinen, olimme koko perheen voimin erään vanhemman sukulaisen suurilla synttärijuhlilla heidän maatilallaan. Siellä oli paljon väkeä. Kohtalaisen kokoinen telttakin oli kohotettu paraatipaikalle pihan läheisyyteen. Siellä oli vanerilevyistä tehty tanssilattia ja orkesterikoroke, missä nelimiehinen orkka soitteli myöhään yöhön. Seuraisin sukulaisteni touhuja ja monien juopumista. Aika härskisti useiden miesten (ja naistenkin) kädet vaeltelivat anssitettavien 'herkissä' paikoissa. Huomasin myös, kuinka äitini tanssi aika tiukkaa tangoa veljensä kanssa, joka puristeli äitiäni aika hävyttömästi. En tiedä huomasiko sitä kukaan muu sen verran kännissä väki oli. Sitten huomasin, että enono ja äitini lähtivät käsikynkkää suurelle rantasaunalle päin ja minulla välähti. Seurasin heitä ja asettauduin sopivasti sen pienen makuukamarin ikkunan taakse juuri sopivaan aikaan näkemään, kuinka enoni riisui kiimaisen oloista äitiäni siinä kasvojeni edessä. Ei siinä kauan aikaa odoteltu, kun jo olivat päällekäin ja nussivat kuin viimeistä päivää. Minä tietenkin vetelin itseltäni kuivat saunan seinälle. Siinä vaiheessa huomasin myös, että enolla oli ollut koko aktin ajan mustat naisten pikkarit jalassaan... Häivyin vähin äänin sieltä ja etsin sisareni jolle uskouduin kertoen kaiken näkemäni. Hänen kommenttinsa siihen oli: "Se pukki, se on minultakin vienyt muutamat pikkarit." Se miten asiat sitten kehittyivät onkin toinen juttu, ehkä siitä joskus lisää myöhemmi.

1

7315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi hienoa lukea miten homma jatkui.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe