Kävit vikaseen mun kuvaa..

Yllätyin_vähä

Tuliko ikävä?
n>m

45

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllätyin_vähän

Tarkoitin että vilkaseen. :D
      Silmissä vikaa..(mulla)

• Halusintietää

Kävin. Vähän utelias..)

• Yllätyin_vähän

Joo, ei mulla ole mitään salattavaa jos sitä luulit.

• Halusintietää

No en sitä luullutkaan ..😊.. ja jos niin olisi ..julkiseksiko laittaisit ..) hassuhan olisit..).. myönnän että ehkä pienenpieni ikävä.. tai jotain..

• jumankekkasentään
        Halusintietää kirjoitti:

No en sitä luullutkaan ..😊.. ja jos niin olisi ..julkiseksiko laittaisit ..) hassuhan olisit..).. myönnän että ehkä pienenpieni ikävä.. tai jotain..

miten osasit yhdistää nimettömän viestin ihmisen jonkun kuvaan )) ?? omg.

• Halusintietää

😂😂😂😂😂sanoppa😂

• Halusintietää
        Yllätyin_vähän kirjoitti:

Joo, ei mulla ole mitään salattavaa jos sitä luulit.

Miksi muuten yllätyit..)

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

Miksi muuten yllätyit..)

Ajattelin etten olen enää mielenkiinnon kohde..

• Halusintietää

Hmm.. ai yleensä vai jonkun tietyn henkilön..)

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

Hmm.. ai yleensä vai jonkun tietyn henkilön..)

Erään tietyn henkilön..tietysti.

• Halusintietää

😊..) hyvä ja huomenta. Aikaisin sinäkin jo heräät..)

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

😊..) hyvä ja huomenta. Aikaisin sinäkin jo heräät..)

Iltapäivää.
        Pakko vaan nousta..
        Ei se minusta niin hyvältä tunnu. Mutta minkäs sille voin..

• Halusintietää

Iltapäivää.
        Pakko vaan nousta..
        Ei se minusta niin hyvältä tunnu. Mutta minkäs sille voin..

No niinhän se taitaa mennä itsekullakin..) myöhäis iltapäivää.

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

No niinhän se taitaa mennä itsekullakin..) myöhäis iltapäivää.

Miksi laitat hymy naaman ja kirjoitat että hyvä?
        Jos olisitkin kaipaamani henkilö etkö ymmärrä että tuollainen tuntuu pahalta?
        (Oletus ettei kaipaamani henkilö kaipaa minua)

• Haluisintietää

No joo, en tarkoittanutkaan sitä pahalla..eli tuntisitte minut niin hyvin että tiet miten reagoisi jos olisin hän..) ymmärsinkö tosta lauseesta jotain..)

• Halusintietää

Eli uusi yritys..)en tarkoittanutkaan aikaisempaa viestiä pahalla...jos tuntisit minut.. niin osunko oikeaan että osaisit päätellä miten reagoisin, käyttäytyisin ja kirjoittaisin..)

• Halusintietää

Sitäkin mietein.. että mikset enään olisi mielenkiintoni kohde jos olisi” hän”..)

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

Eli uusi yritys..)en tarkoittanutkaan aikaisempaa viestiä pahalla...jos tuntisit minut.. niin osunko oikeaan että osaisit päätellä miten reagoisin, käyttäytyisin ja kirjoittaisin..)

Kyllä kirjoitus tyylistä voi jotain tunnistaa.
        En täysin mutta osittain.
        En voi sanoa että tuntisin läpikotoisin mutta tiettyjä luonteen piirteitä kyllä.
        Silmiin katsomisesta myös:)
        Katseet kertovat..
        Miksi en olisi mielenkiinnon kohde enää:
        Jos joku toinen on mielenkiintoisempi.
        Millä kirjaimella kaipaamasi henkilö alkaa?

• Halusintietää

En voi sanoa että tuntisin läpikotoisin mutta tiettyjä luonteen piirteitä kyllä.
        Katseet kertovat..

Jos luonteenpiirteitä tunnistaisit se tarkoittaa et sinun pitäisi tuntea minut paremmin kuin pelkän kirjoittelun perusteella.. hmm..
        Ja kirjoitteluakin olisi pitänyt harrastaa jos ei vuosia niin ainakin hetkiä..) jotta toisen kirjoittelun voisi tunnistaa..)
        Laita sinä omasi kaivattusi nimikirjain niin vastaan sulle..)?

• Halusintietää

Katseet kertovat..

Vielä jäin miettimään.. milloin oltais viimeksi katsottu silmiin..? Ja olenko kertonut sinulle että ” kiinnostat” minua..)?

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

Jos luonteenpiirteitä tunnistaisit se tarkoittaa et sinun pitäisi tuntea minut paremmin kuin pelkän kirjoittelun perusteella.. hmm..
        Ja kirjoitteluakin olisi pitänyt harrastaa jos ei vuosia niin ainakin hetkiä..) jotta toisen kirjoittelun voisi tunnistaa..)
        Laita sinä omasi kaivattusi nimikirjain niin vastaan sulle..)?

Kyllähän se niin onkin. En kait minä nyt palstailun kautta tunne.
        Olemme jutelleet monta kertaa.
        Kaivattuni eka nimi kirjain on A.

• Halusintietää

Kyllähän se niin onkin. En kait minä nyt palstailun kautta tunne.
        Olemme jutelleet monta kertaa.
        Kaivattuni eka nimi kirjain on A.

En ole A. Ajattelinkin muutoin kirjoittelua. Toivon että löydät yhteisen kielen A naisen kanssa.

• Yllätyin_vähän
        Halusintietää kirjoitti:

En ole A. Ajattelinkin muutoin kirjoittelua. Toivon että löydät yhteisen kielen A naisen kanssa.

Luitko aloitusta yhtään?
        Laitoin että n>m (naiselta-miehelle)
        En ole kiinnostunut naisista.

• Halusintietää

😂😂😂en. En minäkään ole naisista kiinnostunut😂

• Jäätikköapina

Ei kyse ole ikävästä. Kyse on jostain mille en saanut koskaan mitään selitystä ja se vaivaa. Katson kasvojasi, kuin syvää kaivoa saamatta vastausta. Sinä pelkäät edelleen?

• Yllätyin_vähän

Etkö voi kysyä suoraan?
        Minuakin vaivaa jos minusta ajatellaan jotain tuollaista outoa?
        Mitä minun pitäisi pelätä kun en nyt ainakaan tiedä sellaista asiaa..?

• Halusintietää

Mille et saanut vastausta? Ehkä joo.

• Jäätikköapina

Miksi homma meni kuten meni. Itseäni helpottaisi jos oli kyse jostain muusta, kuin mitä joku muu ajatteli asiasta. Miksi pelkäät? Minulle riittää selitys vaikka kirjoittamalla. Ei meidän tarvitse koskaan tavata, en siis halua, odota tai toivo mitään fyysistä!

• Jäätikköapina kirjoitti:

Miksi homma meni kuten meni. Itseäni helpottaisi jos oli kyse jostain muusta, kuin mitä joku muu ajatteli asiasta. Miksi pelkäät? Minulle riittää selitys vaikka kirjoittamalla. Ei meidän tarvitse koskaan tavata, en siis halua, odota tai toivo mitään fyysistä!

Kenelle viestisi on?

Ja tähän väliin, olen pahoillani nimimerkki "Halusintietää", en ollut tietoinen käyttämästäsi nimimerkistä, kun tein omani. Ja muille tiedoksi, olemme siis kaksi eri henkilöä.

Mistä kaikessa oli sinun mielestäsi kyse, jos et kerran kuitenkaan halua mitään? Mitä halusit, jos et halunnut mitään?

Olen itse ihan samanlaisessa tilanteessa. En koskaan saanut selvyyttä mistään, en edes siitä, mistä kaikessa on kyse ja mitä hän ajatteli, toivoi ja halusi. Tämä kaikki on kuin suuri kysymysmerkki, joka vaivaa koko ajan. Haluaisin saada edes selvyyden, selvittää asiat. Mutta kun en voi tehdä sitä yksin. Eikä se riitä, että minä kirjoitan ajatukseni hänelle, jotta hän saa tietää ne ja selvyyden asioihin, vaan myös minun täytyy saada selvyys.

• Haluaisintietää kirjoitti:

Kenelle viestisi on?

Ja tähän väliin, olen pahoillani nimimerkki "Halusintietää", en ollut tietoinen käyttämästäsi nimimerkistä, kun tein omani. Ja muille tiedoksi, olemme siis kaksi eri henkilöä.

Mistä kaikessa oli sinun mielestäsi kyse, jos et kerran kuitenkaan halua mitään? Mitä halusit, jos et halunnut mitään?

Olen itse ihan samanlaisessa tilanteessa. En koskaan saanut selvyyttä mistään, en edes siitä, mistä kaikessa on kyse ja mitä hän ajatteli, toivoi ja halusi. Tämä kaikki on kuin suuri kysymysmerkki, joka vaivaa koko ajan. Haluaisin saada edes selvyyden, selvittää asiat. Mutta kun en voi tehdä sitä yksin. Eikä se riitä, että minä kirjoitan ajatukseni hänelle, jotta hän saa tietää ne ja selvyyden asioihin, vaan myös minun täytyy saada selvyys.

Välillä vaikuttaa siltä, että hän ei ymmärrä sitä, että vaikka hänen ajatuksensa ovat hänelle itsestäänselviä, niin ne eivät ole sitä minulle. Se tässä on se ongelma. Jos antaa ymmärtää, että on kiinnostunut, ikävöi ja haluaisi jotain, ja samaan aikaan seuraavassa lauseessa kertoo jotain, mikä antaa ymmärtää jotain ihan muuta, niin siitä seuraa toiselle vain epätietoisuus, täysi epävarmuus siitä, mistä on kyse ja mitä toinen haluaa. Ja kun on paljon tunteita, niin on todella piinallista, kun ei tiedä, mikä on totuus, mitä toinen haluaa. Ei sellaisessa tilanteessa pysty toimimaan asian eteen oikein mitenkään, ainakaan järkevästi.

• ghjnklio
        Haluaisintietää kirjoitti:

Välillä vaikuttaa siltä, että hän ei ymmärrä sitä, että vaikka hänen ajatuksensa ovat hänelle itsestäänselviä, niin ne eivät ole sitä minulle. Se tässä on se ongelma. Jos antaa ymmärtää, että on kiinnostunut, ikävöi ja haluaisi jotain, ja samaan aikaan seuraavassa lauseessa kertoo jotain, mikä antaa ymmärtää jotain ihan muuta, niin siitä seuraa toiselle vain epätietoisuus, täysi epävarmuus siitä, mistä on kyse ja mitä toinen haluaa. Ja kun on paljon tunteita, niin on todella piinallista, kun ei tiedä, mikä on totuus, mitä toinen haluaa. Ei sellaisessa tilanteessa pysty toimimaan asian eteen oikein mitenkään, ainakaan järkevästi.

lopeta toisten nimimerkkien kaappaaminen omaan hulluuspropagandaasi..olet siis käynyt kyyläilemässä jonkun naisen kuvaa, ratkaisuna tähän näet sen, että kaappaat jonkun toisen nimimerkin ja alat keskustelemaan itsesi kanssa. toisten kuvien tahtiin tumputtaminen ei tee kenestäkään playboita, eipä sillä että sellainen mitään valuuttaa olisikaan

• ghjnklio kirjoitti:

lopeta toisten nimimerkkien kaappaaminen omaan hulluuspropagandaasi..olet siis käynyt kyyläilemässä jonkun naisen kuvaa, ratkaisuna tähän näet sen, että kaappaat jonkun toisen nimimerkin ja alat keskustelemaan itsesi kanssa. toisten kuvien tahtiin tumputtaminen ei tee kenestäkään playboita, eipä sillä että sellainen mitään valuuttaa olisikaan

Olen nainen... Ja kirjoitan miehelle.

Ja kuten jo kirjoitin, en tiennyt, että joku muu kirjoittaa lähes samanlaisella nimimerkillä. Kyseessä ei kuitenkaan ole sama nimimerkki, joten mistään nimimerkin kaappauksesta ei voi puhua. Ei ollut tarkoitus sotkea kenenkään muun juttuja eikä kirjoittaa kenenkään muun henkilön nimellä, ja juuri siksi kirjoitinkin heti, kun huomasin tuon toisen nimimerkin, että emme ole sama henkilö.

• UteliaskoVain

Näin sivullisena veikkaan epävarmuuteen liittyvän, ettei ole varma itsestään, onko kuinka valmis vakavempaan suhteeseen? Syyttääkö ongelmasta vain itseään (onko valmis?) tai eikö luota/ usko, että yhdessä voisitte olla enemmän? Epävarmuus onnistumisesta suuri, kun epäonnistuminen pyörii päällimmäisenä mielessä? Vaikeina aikoina sitä käpristyy helpommin itseensä ja elelee mielummin erakkona, kuin aiheuttaa harmia toiselle tietoisesti. Välillä tulee kiusauksia ja pettymyksiä itseensä. Silloin toivoo, ettei satuttaisi toista.

Totuutta on vaikea arvioida hetken mielijohteesta. Jokainen pureskelee omalla tavalla asioita, toiset maksimoi oman hyödyn ja toiset voivat olla epäitsekkäitä, kärsivät mielummin omissa oloissa kuin aiheuttavat mielipahaa toiselle flirttailemalla ja kiusaamalla toista? Itse olen muutaman kerran ollut kahden vaiheilla, mut olenko kuinka valmis seurustelemaan toisen kanssa?

Oikeanlaista elämänkumppani vailla, onko sellaisia olemassa? Vaikea uskoa, kun ei ole kokemusta. Jos näkee toiselle aiheutetun kärsimyksen, satuttaa se yhtälailla itseäkin. Näin se vain on. Tunteet ja järki samassa paketissa? Tutusta ja turvallisesta irtautuminen ei ole maailman helpoin juttu? Tilanteet vaihtelee ainakin itsellä, et onko valmiimpi vai ei esim. suhteeseen, ehkä jos tunsisi toisen paremmin olisi helpompi pähkäillä asioiden kanssa.

• hjkloujn

Olen nainen... Ja kirjoitan miehelle.

Ja kuten jo kirjoitin, en tiennyt, että joku muu kirjoittaa lähes samanlaisella nimimerkillä. Kyseessä ei kuitenkaan ole sama nimimerkki, joten mistään nimimerkin kaappauksesta ei voi puhua. Ei ollut tarkoitus sotkea kenenkään muun juttuja eikä kirjoittaa kenenkään muun henkilön nimellä, ja juuri siksi kirjoitinkin heti, kun huomasin tuon toisen nimimerkin, että emme ole sama henkilö.

purukumilla paikkaamme sennn....

• ghjnklio kirjoitti:

Vielä sen verran, että en ole käynyt katsomassa kenenkään kuvaa, enkä ajattele, että kukaan olisi käynyt katsomassa omaani. Avasin keskustelun puhelua odotellessani, kun se sattui olemaan etusivulla.

• Kenelle tuo viesti oli, jonka ylläpito on poistanut ja jossa oli sähköposti? Haluaako hän siis, että henkilö, jolle se oli tarkoitettu, kirjoittaa hänelle?

• Haluaisintietää kirjoitti:

Kenelle tuo viesti oli, jonka ylläpito on poistanut ja jossa oli sähköposti? Haluaako hän siis, että henkilö, jolle se oli tarkoitettu, kirjoittaa hänelle?

No, en tiedä, kenelle se oli tarkoitettu, mutta jos oli minulle, niin myös minulle voi nyt lähettää sähköpostia, samanlainen osoite kuin poistetussa viestissä, ja nimimerkkini siis ilman ä:n pisteitä. Olisi kiva saada selvyys asioihin.

• Teeoma_aloitus

Vielä sen verran, että en ole käynyt katsomassa kenenkään kuvaa, enkä ajattele, että kukaan olisi käynyt katsomassa omaani. Avasin keskustelun puhelua odotellessani, kun se sattui olemaan etusivulla.

Miksi vastailet väliin kun selvästi huomasit ettei ollut sinulle??

• Teeoma_aloitus kirjoitti:

Miksi vastailet väliin kun selvästi huomasit ettei ollut sinulle??

En vastannut aloitukseen, vaan täällä olevaan kommenttiin, joka voisi täsmätä minuun.

En kai liene ainoa, joka näin on täällä tehnyt? On minunkin aloituksistani tullut muiden ihmisten keskusteluja, kun joku on kommentoinut jotain, joku on siihen vastannut ja ovat täyttäneet aloituksen keskustelullaan, joka ei suoranaisesti liity siihen varsinaiseen aloitukseen mitenkään.

• kylläkävin

Mistä sen voi tietää?

• Halusintietää

Ensimäinen ” halusintietää ” tulipa tästä soppa😘

• Jäätikköapina

saisi sielulleen rauhan, jos hän lakkaisi LAITTOMIN keinoin selvittelemästä, millä sivustoilla ja kenen kanssa häntä kulloinkin kiinnostavat
        naiset kommunikoivat!

Se mistä ei tiedä, ei vaivaa. Ja toisaalta: Esimerkiksi minä en ole pitkiin aikoihin kirjoitellut hänestä tai hänelle muualla kuin tällä palstalla. En siis ole henkilökohtaisesti, yksityisissä viesteissä luvannut hänelle mitään,
        minkä olisin pettänyt. (Varmaan on mietityttävää ja "raastavaa", jos lukee laittomasti toisen ihmisen s-posteja, ja huomaa, että tämähän kirjoittelee ihan toiselle miehelle kuin minulle.)

Miten minä TAAS arvasinkaan tämän - jo vuosia sitten?
        Siinä vaiheessa, kun muut naiset ovat huomanneet,
        ettei tämä kaveri olekaan kovin helppo kumppani,
        ja että hänellä on syvällekäypiä tunne-elämän ongelmia
        (joilla on siemenensä ja taimensa jo lapsuudessa),
        häntä aletaan, MUIDEN toimesta tarjota minulla!

Kenellekään "tarjoajalle" ei sitten tule mieleen,
        että ehkei "sen naisen" elämäntilanne ja ajatusmaailma
        ole enää sellainen, että hän ryntäisi suinpäin miettimättä
        "tunneongelmaisen" miehen kimppuun.

Ja korostetaanpa nyt vielä seuraavaa, koska Jäätikköapinalle ulkoiset seikat ja asiat ovat äärimmäisen tärkeitä. (Kuinka hyvin minä häntä, sivusta ja etäältäkin luenkaan!):

Jäätikköapinalla on arvostettu ammatti, ja todennäköisesti yhä/taas hyvä auto "allaan". Jäätikköapina asuu suht arvostetussa kaupunginosassa, hyvin rakennetussa talossa. Jäätikköapina tilaa itselleen yleisesti arvostettuja julkaisuja, ja myös lukee niitä. Jäätikköapinalla ei ole, "alaluokan t. alemman keskiluokan" ongelmaksi profiloitunutta keskivartalolihavuutta. Jäätikköapina on verkostoitunut, kuuluu yleisesti arvostettuihin yhdistyksiin ja kerhoihin, ja tuntee hieman muutamaa yhteiskunnallista vaikuttajaakin. Jäätikköapinan vaatteista ja muista asusteista jotkin voivat olla kuluneita, mutta kaikki ovat alunperin hyvin tehtyjä laatutuotteita.

Jäätikköapina haluaa korostaa omaa asiantuntijuuttaan alallaan. Hän on iässä, jossa nuorekkaan sporttisuuden ja viileän älyllisen analyyttisyyden korostaminen ,
        omina ominaisuuksina, tuntuvat tärkeiltä, tiettyyn ryhmään itsensä kuuluviksi lukevien miesten keskuudessa.

Tulihan kaikille nyt varmasti 100 % selväksi, etteivät Jäätikköapinan ongelmat johdu (ainakaan suuremmin) hänen itselleen luomista ulkoisista putteista. Kyse on "vain" ihmissuhteisiin ja "vain" tunne-elämään liittyvistä "jutuista".

Minun analyysini Jäätikköapinasta: Erittäin hankala, ja vaikeaselkoinen luonne. Ihminen jolla on tunne-elämän ristiriitoja ja epäselvyyksiä vaikka muille jakaa!

• Nimimerkille Jäätikköapina

Olet ilmeisesti syntynyt apinan vuonna(?)
      Tunnet itsesi "sisältä jäätyneeksi" -osittain elämässäsi kokemiesi yleisten vaikeuksien vuoksi ja osittain siksi, ettei tunteisiisi/
      TAI PIKEMMINKIN oikukkaisiin mielihalunilmaisuuksiisi
      enää vastatakaan, kuten toivoisit.

Sinulla on hyvin paljon tunne-elämän ristiriitoja,
      ja ne ovat vain lisääntyneet viime vuosina.

Mikäli et saa haluamiasi reaktioita ja vastakaikua
      jossakussa naisessa aikaan, se ei oikeuta sinua "tutkimaan"
      hänen asioitaan, hänen sähköpostiinsa murtautumalla, tai nettikäyttäytymistä
      seurailemalla. Lisäksi: Aiheutat vain itsellesi sisäistä levottomuutta
      ja enemmän ongelmia, kun selvität laittomin keinoin,
      kenen kanssa nainen kommunikoi netissä.
      Se voi nimittäin olla, joku aivan toinen mies, kuin sinä.
      Ja minun tapauksessani onkin.

• Nimimerkin "Haluaisin tietää" rekisteröineelle:

Jos minä nyt aivan objektiivinen olen, niin kyllä Sinun HT tai TH
      kannattaa varmaan oman onnesi ja mielen tasapainosi vuoksi
      elää jonkun kiltimmän ja vakaaluonteisemman miehen,
      kuin ”Jäätikköapinan” kanssa. Olet keskimittainen, hoikka, vaalea nainen
      sen verran hauskannäköinen, fiksu ja yritteliäs, ja asut vielä vilkkaalla
      pääkaupunkiseudulla, että kyllä Sinulle muutakin ”seuraa” kuin ”Jäätikköapina”
      löytyy.

Minä puolestani toivon, että ihminen, joka ei kykene suoraan kommunikoimaan kanssani jättää sähköpostini ja nettikäyttäytymiseni seurailun rauhaan. Ei asioita ”selvitetä” niin, että murtaudutaan jonkun sähköpostitileille, ja viskataan sitten sieltä poimitut TUNNISTEET ”Ikävä”-palstalle nimettömänä, että puhutaanpa nyt näistä.

• täältä_vain

riippuu vähän kuka oot

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7840
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2019
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1950
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe