En ansaitse tyttöystävääni

MehTasonPoikaystäväIkä30

Lämpimät tervehdykset kaikille!

Pari kuukautta sitten meidän työpaikalle, jossa olen suorittamassa työkokeilua, tuli uusi naistyöntekijä. Henkilökohtaisesti olen aina vastustanut työpaikkaromansseja, mutta tällä kertaa kemiat olivat niin kovat, että päädyimme hyvin nopeasti treffeille ja nyt ollaan oltu yhdessä hieman yli kuukauden.

Nostamatta tätä naista sen koommin pedestaalille, sanon, että hän on liki täydellinen. Tottakai hänellä, kuten kaikilla meistä on vikojaan, mutta ei mitään sellaista, mistä kukaan täysjärkinen lähtisi valittaa. Kun olen hänen kanssaan, minuta tuntuu paremmalta, kuin koskaan. Samaan aikaan, minua ei jätä kysymys, että miksi hän on kanssani...

En sanoisi, että olen täyskehno. Kärsin lievästä ylipainosta, mutta kokonaisuudessaan koen olevani reippaasti keskivertoa komeampi. En kuitenkaan ole läheskään niin hyvännäköinen, kuin hän. En ole tyhmä; toki löytyy maalaisjärkeä ja kekseliäisyyttä, mutta myös AMK-tutkinto löytyy. Hän on kuitenkin valmistunut yliopistosta kauppa-alalla. Minä en ole pummi, mutta kaukana jopa keskiluokasta. Vanhanaikaisena miehenä maksan kaikki treffit sun muut, mutta esimerkiksi en kykene lähtemään hänen kanssaan etelälomalle (saatika kustantaa sellaisen hänelle). Olen nimittäin pitkäaikaistyötön. Tämäkin nykyinen työkokeilu tuli minulle sattumalta, ja vaikka hyvä olen siinä, minulle sanottiin suoraan, että mahdollisuutta työllistyä ei ole. Tämän lisäksi olen laiska, enkä yhtään seikkailuhenkinen. Minulle täydellinen vappapäivä koostuu löhöilystä Netflixin parissa. Hänelle se tarkoittaa patikkarekeä tuntemattomille maille. Kuten myös saattaa huomota, en huoku itsevarmuutta, ja siitähän kaikki naiset tykkää...

Ainoa asia, jossa koen olevani erinomainen, on nokkeluus. Olen hyvä kertomaan tarinoita ja heittämään vitsejä. Kiva kyky, ollaan rehellisiä, mutta ilman sitäkin pärjää.

Minulla ei ole käytännössä mitään, mitä voisin tarjota hänelle pidemmällä aikavälillä. Hän tietää siitä ja sanoo, että se on hänelle täysin ok. Hän on kanssani, koska mun kanssa on helppoa. Hänellä oli ennen minua pari vaikutusvaltaista miestä, jotka halusivat hallita häntä, mutta minun kanssa hän vain voi olla. Minä olen mukava. Minä en painota häntä mihinkään.

Vaan en usko, että sellaisen varaan voi rakentaa mitään kestävää. Minulla päässä vuorottelee kaksi ajatusta. Mahtaako minulla olla olemassa rikas setä, joka haluaa testamentata minulle omaisuutensa, josta en tiedä, mutta tämä nainen tietää. Jos hän olisi klassinen golddiggeri meidän suhteessa olisi edes jotain logiikkaa. Tällä hetkellä en näe mitään syytä, miksi hän olisi kanssani. Toinen ajatus, mikä minun päässä löytyy, on syvä toivo, että hän jättäisi minut mahdollisimman nopeasti. Miksi? Koska sisimmässäni elän maailmassa, jossa hän jätti minut. Ja jos tämä on jo minulle totta, miksi siirtää tulevaisuuteen sitä, mikä on väistymätöntä. Mitä nopeammin, hän lähtee, sitä nopeammin pääsen hänestä yli...

Joku varmasti sanoo, että ei kuulu minulle päättää hänen puolestaan, mikä on hänelle parhaaksi. Hän on aikuinen nainen ja tietää, mitä haluaa. Mutta kun objektiivisesti hän hukkaa aikaa minuun. Mä haluan olla hänen kanssaan. Hän haluaa olla kanssani. Kuitenkin se, mitä kuka haluaa, on merkityksetöntä. Elämällä ja maailmankaikkeudella on sääntönsä. Niitä vastaan ei voi pitkään pötkittää...

Että näin...

14

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuusSattuuQC

Tuli vain mieleen että eikö tuon naisen pitäminenkään toimi sinulle minkäälaisena kannustimena kehittää omaa elämääsi mitenkään? Nyt tuntuu että vain olet päättänyt että ei tuosta mitään pidemmällä tähtäimellä etkä edes osaa ajatella että muu olisi mahdollista.
      Ota nyt hyvä mies itseäsi niskasta kiinni kun sinulla on tuossa elämäsi tilaisuus! Hanki apua jos omat voimat eivät riitä muutokseen. Mene keskustelemaan mielenterveystoimistoon jos masentaa etkä saa mitään tehtyä, mieti jotain työllistämistä edistävää koulutusta jos tyttömyys on ongelma jne. Pääasia että teet jotain.
      Nyt sinulla on vielä toinen tuossa vierellä tukemassa sinua joten nyt on se elämäsi tilaisuus muuttaa elämääsi. Enkä väitä että kaikkea saa aina kuntoon tai olisit äkkiä joku hyvätuloinen menestyjä. Ei tietenkään. Mutta jos saat edes jotain positiivista muutosta elämääsi niin tuosta suhteestasi on seurannut myös muuta hyvää vaikka se joskus tulevaisuudessa päättyisikin.

• voihanvitsi

Totta me naiset ollaan yhdessä miehen työpaikan kanssa, miehen rahojen tai rahatyomuuden kanssa ja komean ulkokuoren kanssa. Meitä ei kiinnosta pätkääkään tunteet eikä natsaava sisus. Tiedätkö ap, sä kerrot vain omista miehen ajatuksistasi.

• lpsjuhud

Itse olen jo kuutisen vuotta miettinyt, miten huikaisevan naisen itselleni sain. Valtavan kaunis, oikeasti. Toki jo aikuinen nainen, mutta huomattavan seksikäs ja tyylikäs. Itse olen kirveellä veistetty, kalju keski-ikäinen ukko. Olen kyllä korkeasti koulutettu ja käyn töissä, mutta mikään miljonääri en todellakaan ole. Naiseni on hyvävaraisesta perheestä, ja työskentelee toimitusjohtajana.

Minäkään en ole tyhmä, mutta naiseni on tunnettu älykkyydestään. Myös lempeydestään, esiintymiskyvystään jne. Minä olen tällainen jurrikka.

Mutta hittolainen meillä on ollut hauskaa nämä kaikki vuodet! En siis valita. Nainen tuntuu olevan onnellinen kanssani, ja minä olen hänen kanssaan.

Sinä aloittaja toki voisit vähän ottaa itseäsi niskasta kiinni... Mene töihin. Ja älä sano, ettei töitä ole. Aina on jotain. Itse olisin enemmin vaikka nurmikon leikkaaja kuin työtön.

• mahdollisuusko

Oot jo luovuttanut ennen kuin suhde on alkanutkaan teetkö niin joka asiassa kun se on niin helppoa.Etkö koskaan laita itsellesi rimaa vaikka matalampaakin johon on yllettävä.Sinun on aika ryhdistäytyä hommattava työ jolla elättää itsensä se nostaa itsetuntoasi joka näyttää ryömivän madon tasolla.Se tyttö näyttää tykkäävän susta jostain syystä jos aiot pitää sen ryhdistäydy.Luovuttaminen on helppoo mutta sillä ei pääse elämässä eteenpäin.Tsemppiä sitä sä tarviit.

• rokstar

Tekstisi pohjalta voi lukea, että sinulta puuttuu tietynlainen kusipäisyys kokonaan. Ja se ei ole mitenkään itsestään selvää kaikkien kohdalla. Uskoisin, että moni nainen pitää tätä piirrettä arvokkaana.

Nostat naisen kuitenkin pedestaalille, vaikka muuta väität. Suhteen voi helposti mokata sillä, että alkaa oirehtimaan menettämisen pelossa, tai yrittää olla liikaa toisen vuoksi. Tämä ei tarkoita, ettetkö voisi kehittää itseäsi oppimalla jotain uutta ja kokeilemalla uusia asioita, harrastuksia jne. sillä aktiiviset harrastukset ovat terveempiä niin kunnon kuin itsetunnon kannalta kuin passiiviset, mutta tee tämä itsesi vuoksi. Luota itseesi ja kykyihisi, äläkä pidä naistasi itseäsi parempana, sillä ei kukaan terve nainen halua sellaista.

• Tahtomattasi vahvistat kaikki klisheet siitä, mitä ajattelet naisten hakevan parisuhteelta:

Sitä, että mies on komea, varakas, hauska ja vaikutusvaltainen (status).

• oppeliini1

Miksi ensinkään annat edes tyton kiintyä sinuun kun jo nyt haaveilet jättäväsi hänet "koska minä en ole mitään, minulla ei ole edes rahaa, minä olen laiska ja aikaansaamaton".

Jos viihdyt tyton seurassa ja hän sinun, eiko jo oman itsesi takia olisi kiinnostavaa lakata olemasta "ei mitään, laiska ja aikaansaamaton" - sitten se rahakin alkaa irtoamaan - suorastaan lentää syliisi (hankkiessasi ammatin josta maksetaan palkkaa)

Sanonta "ilmaista lounasta ei ole olemassa" pitää niin paikkansa.
      Ala oikein tietoisesti ja tarkoituksella kunnostautua sekä fyysisesti (ei välttämättä miksikään M. Universumiksi) että henkisesti.
      Saisit paremman olon ja takuun että sinulla sittenkin on sitä jotain - sisua ja pontta.
      Ei ole mitään maailman lakia joka määrää sinun lahoamaan sohvalla kaiken vapaa-aikasi, kun pystyt niiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon mielkkäämpäänkin!. Aivan itsesi takia.

• MehTasonPoikaystäväIkä30

Pitää varmaan hieman tarkentaa. Ensinnäkin, minä yritän tehdä ulkonäölleni asioita. Rupesin käymään salilla ja laiduin jo 8 kiloa. Tämä on iso juttu. Kuitenin, vaikka omaksuisin salil eka, salil vika -mentaliteetin, en ikinä pääse hänen tasolleen. Toisaalta, tämä kaikki on epärelevanttia. Kuten olen sanonut, olen omasta mielestäni keskivertoa komeampi. Eikä ulkonäkö ole varsinaisesti ongelma (joskin edelleen uskon, että hän ansaitsee vielä komeamman kaverin)

Mikä tulee töihin, sohvalla löhöilyyn, opiskeluun ja muuhun sellaiseen, niin tässäkään ei ole asia niin yksiselitteinen. Vaikka nautin sohvalla löhöilystä, se ei tarkoita, että en tee mitään muuta. Moni tässä on puhunut siitä, että hanki koulutus alalle, jolle on helppo työllistyä. Sen enempi tarkentamatta, voin taata, että minun tutkintoni on just tästä sarjasta. Eri asia, että kilpailu on niin kovaa, että en pääse mieluisiin paikkoihin.

Minä jatkuvasti etsin töitä. Oman alan töitä. Hanttihommia. Laidasta laitaan. Ja niitä jopa olen saanut.Yleensä kuitenkin pätkätöitä ja keikkoja. Siinä mielessä pitkäaikaistyötön on väärä sana. Tarkoitin lähinnä sitä, että minulla ei ollut työtä, josta olisin varma, jo moneen vuoteen.

Osittain ongelma on siinä, että en edes halua varsinaisesti mitään arvostettya ja tavoiteltua työtä. Minäen halua menestystä tai päätösvaltaa. Sellaiset työt muuttavat muuttuvat käytännössä elämäksesi. Minä taas haluan sellaisen työn, jossa olen 5 päivää viikossa 9-17 ja saan 1500-2000e palkkaa. Ei tämä ole sellainen työ, mistä valtaosa unelmoi, mutta minulle on tärkeää että minulla olisi paljon vapaa-aikaa. Joo, sellaisella palkalla ei järjestä luksuselämää, mutta onko sille tarvetta.

Vapaanajanharrastuksista. Tämä on se ongelmallisin kohta. En voi muuttua seikkailumieliseksi. Ihmiset ei muutu. Ja se on vaan osa minua, että kaiken yli suosin rauhallisia koti-iltoja. Olen yrittänyt näitä ns. hauskoja harrastuksia. Minulla ei ollut hauskaa. Hänen vuoksi olen valmis tekemään asioita, mutta ollaan rehellisiä, suhteet, jotka rakentuu sen varaan, että yksi osapuoli lakkaa olemasta itsensä, perustuvat käytännössä valheeseen. Ja valheeseen perustuvat suhteet ei toimi.

Ja kyllä, minä olen avoimesti puhunut hänelle siitä, että kaiken logiikan mukaan, meidän on järkevintä erota. Minä en sitä halua. Ja hänkin sanoi, että olen idiootti, eikä hän suostu eroaman. Hän uskoo, että meillä voi olla tulevaisuutta.

Eli tiivistettynä. Ongelma ei ole siinä, että olen huono. Ongelma on siinä, että en ole omasta mielestäni kylliksi hyvä hänelle. Hän ansaitsee minusta parempaa. Voin olla parempi, kuin olen nyt, mutta en usko, että ikinä pystyn olemaan kylliksi hyvä hänelle ilman sitä, että aiheutan itselleni vahinkoa. Rehellisesti sanoen, itse olen aika tyytyväinen itseni, mikäli tarkastelen elämääni tyhjiössä. ...

• rokstar

Esittämällä, että ihmiset eivät muutu linnottaudut virheellisen väittämän taakse. Olen viisikymppinen, ja olen muuttunut valtavasti siitä, mitä olin esimerkiksi vielä kolmevitosena. Ja kolmevitoseen mennessä olin muuttunut valtavasti parikymppisestä. Ja taas parikymppisenä olin varmaan aika erilainen kuin yksivuotiaana. Jotain samaa on säilynyt, mutta elämä on muuten ollut melkoinen kehityskaari.

Mutta se on toinen juttu. Jos tunnut viihtyvän kotikissan roolissa, niin mikäs siinä. Nykyaikana downshiftaajia tuntuu tulevan joka puolelta. Eikä ihme, sillä se informaatiomäärä minkä hallitsemista nykyaikana usein työelämässä etenemiseksi vaaditaan on monista ellei jopa kaikista stressaavaa, ainakin välillä. Ja downshiftaaminen on varmasti ekologisesti kestävämpi elämäntapa, kuin suurten puitteiden rakentaminen omalle elämälleen. Monet ihailevat menestyjiä, mutta ovat itse onnellisia, kunhan vain pärjäilevät.

Tunnut kaipaavan mielenrauhaa tilanteeseesi. Yksi juttu mitä voit miettiä on se, että parisuhde tarvitsee kaksi tavallaan erilaista osapuolta. Vaikutat olettavan, että naisesi, joka on aktiivinen, kaipaisi miehen, joka on samanlainen kuin hän - paitsi vielä aktiivisempi, kauniimpi ja menestyneempi. Näin tuskin on, sillä ihmissuhteissa vallitsee tietynlainen magnetismi - kaksi samannapaista hylkii toisiaan, kun kaksi erinapaista vetää toisiaan puoleensa . Jos perinteiset roolit unohtaa kuten nykyaikana voi tehdä, niin parisuhde kaipaa aktiivisemman ja passiivisemman osapuolen. Kaksi aktiivista ajautuvat helposti valtataisteluun, ja kaksi passiivista taas tylsistyvät sohvalleen. Jos naisesi sanoo, että hän voi rentoutua kanssasi, niin hän varmasti tarkoittaa tätä.

Mutta uskoisin, että naisellesi on tärkeää se, ettet kokonaan passivoidu. Mikä tarkoittaa sitä, että huolehdit päivittäisellä tasolla itsestäsi ja hänestä, sekä siitä mikä teille on yhteistä.

• YksKaxPax
        MehTasonPoikaystäväIkä30 kirjoitti:

Pitää varmaan hieman tarkentaa. Ensinnäkin, minä yritän tehdä ulkonäölleni asioita. Rupesin käymään salilla ja laiduin jo 8 kiloa. Tämä on iso juttu. Kuitenin, vaikka omaksuisin salil eka, salil vika -mentaliteetin, en ikinä pääse hänen tasolleen. Toisaalta, tämä kaikki on epärelevanttia. Kuten olen sanonut, olen omasta mielestäni keskivertoa komeampi. Eikä ulkonäkö ole varsinaisesti ongelma (joskin edelleen uskon, että hän ansaitsee vielä komeamman kaverin)

Mikä tulee töihin, sohvalla löhöilyyn, opiskeluun ja muuhun sellaiseen, niin tässäkään ei ole asia niin yksiselitteinen. Vaikka nautin sohvalla löhöilystä, se ei tarkoita, että en tee mitään muuta. Moni tässä on puhunut siitä, että hanki koulutus alalle, jolle on helppo työllistyä. Sen enempi tarkentamatta, voin taata, että minun tutkintoni on just tästä sarjasta. Eri asia, että kilpailu on niin kovaa, että en pääse mieluisiin paikkoihin.

Minä jatkuvasti etsin töitä. Oman alan töitä. Hanttihommia. Laidasta laitaan. Ja niitä jopa olen saanut.Yleensä kuitenkin pätkätöitä ja keikkoja. Siinä mielessä pitkäaikaistyötön on väärä sana. Tarkoitin lähinnä sitä, että minulla ei ollut työtä, josta olisin varma, jo moneen vuoteen.

Osittain ongelma on siinä, että en edes halua varsinaisesti mitään arvostettya ja tavoiteltua työtä. Minäen halua menestystä tai päätösvaltaa. Sellaiset työt muuttavat muuttuvat käytännössä elämäksesi. Minä taas haluan sellaisen työn, jossa olen 5 päivää viikossa 9-17 ja saan 1500-2000e palkkaa. Ei tämä ole sellainen työ, mistä valtaosa unelmoi, mutta minulle on tärkeää että minulla olisi paljon vapaa-aikaa. Joo, sellaisella palkalla ei järjestä luksuselämää, mutta onko sille tarvetta.

Vapaanajanharrastuksista. Tämä on se ongelmallisin kohta. En voi muuttua seikkailumieliseksi. Ihmiset ei muutu. Ja se on vaan osa minua, että kaiken yli suosin rauhallisia koti-iltoja. Olen yrittänyt näitä ns. hauskoja harrastuksia. Minulla ei ollut hauskaa. Hänen vuoksi olen valmis tekemään asioita, mutta ollaan rehellisiä, suhteet, jotka rakentuu sen varaan, että yksi osapuoli lakkaa olemasta itsensä, perustuvat käytännössä valheeseen. Ja valheeseen perustuvat suhteet ei toimi.

Ja kyllä, minä olen avoimesti puhunut hänelle siitä, että kaiken logiikan mukaan, meidän on järkevintä erota. Minä en sitä halua. Ja hänkin sanoi, että olen idiootti, eikä hän suostu eroaman. Hän uskoo, että meillä voi olla tulevaisuutta.

Eli tiivistettynä. Ongelma ei ole siinä, että olen huono. Ongelma on siinä, että en ole omasta mielestäni kylliksi hyvä hänelle. Hän ansaitsee minusta parempaa. Voin olla parempi, kuin olen nyt, mutta en usko, että ikinä pystyn olemaan kylliksi hyvä hänelle ilman sitä, että aiheutan itselleni vahinkoa. Rehellisesti sanoen, itse olen aika tyytyväinen itseni, mikäli tarkastelen elämääni tyhjiössä. ...

"Eli tiivistettynä. Ongelma ei ole siinä, että olen huono. Ongelma on siinä, että en ole omasta mielestäni kylliksi hyvä hänelle. Hän ansaitsee minusta parempaa."

Oletko koskaan ajatellut että sinä et ole se joka määrittelee mitä hän haluaa tai mtä hän ansaitsee? Ne asiat määrittelee vain ja ainoastaan hän itse.
        Et voi koskaan olla niin hyvä ettei joku voisi sanoa että pitäisi olla vielä vähän rikkaampi tai vielä vähän menestyneempi tai jotain muuta. Joten odotuksia on aina käytännössä mahdotonta täyttää jos vain joku haluaa ne asettaa tarpeeksi ylös. Mutta onneksi hyvin monet eivät vaadi vaan haluavat vain sitä että heidän on hyvä ja turvallinen olla sen kumppaninsa kanssa.

Ainoa asia jonka voit siis tehdä on tyytyä siihen että se toinen on kanssasi vapaaehtoisesti ja omasta halustaan joten silloin sinä riität hänelle.

Et myöskään ole ajatustesi kanssa mitenkään yksin vaan samanlaisia on hyvin monilla. Minäkään en ole omalla alallani mitenkään menestynyt vaan mahdollisuuksiini nähden aika lailla alisuoriutuja. En ole myöskään mitenkään komea enkä lihaksikas vaan enemmän vähän ruipelo. Tämä ei ole ollut mitenkään omiaan nostamaan itsetuntoani. Silti olen saanut vaimokseni menestyneen ja koulutetun kauniin naisen. Eikä tuo ole minua jättänyt vielä 20 vuoden jälkeenkään joten saattaa jopa olla että ei ole edes jättämässä :)

• jokaisenpitäistietääitte

Ihana kirjoitus yxkaxpax, todella upeasti sanoitettu asioita. Itse sanoisin vielä, että teillä on monella melko mustavalkoinen ajattelu. Itse olen jonkinverran ulospäin suuntautunut ja voin vaikuttaa hyvinkin menevältä, mutta tosiasiassa viihdyn (tai viihtyisin) hyvin kotona, silti tykkään välillä kokeilla uusia juttuja ja sensellaista, myös urheilen paljon. Mun vaikeus on varmaan se, että kun vaikutan jonkin verran eloisalta niin jotkut varmaan luulee, että haluan pelkästään olla menossa ja toisaalta se, että vaikka tykkään olla kotona niin en mä sinne pelkästään voisi hautautua.

• Jjkkuiui
        YksKaxPax kirjoitti:

"Eli tiivistettynä. Ongelma ei ole siinä, että olen huono. Ongelma on siinä, että en ole omasta mielestäni kylliksi hyvä hänelle. Hän ansaitsee minusta parempaa."

Oletko koskaan ajatellut että sinä et ole se joka määrittelee mitä hän haluaa tai mtä hän ansaitsee? Ne asiat määrittelee vain ja ainoastaan hän itse.
        Et voi koskaan olla niin hyvä ettei joku voisi sanoa että pitäisi olla vielä vähän rikkaampi tai vielä vähän menestyneempi tai jotain muuta. Joten odotuksia on aina käytännössä mahdotonta täyttää jos vain joku haluaa ne asettaa tarpeeksi ylös. Mutta onneksi hyvin monet eivät vaadi vaan haluavat vain sitä että heidän on hyvä ja turvallinen olla sen kumppaninsa kanssa.

Ainoa asia jonka voit siis tehdä on tyytyä siihen että se toinen on kanssasi vapaaehtoisesti ja omasta halustaan joten silloin sinä riität hänelle.

Et myöskään ole ajatustesi kanssa mitenkään yksin vaan samanlaisia on hyvin monilla. Minäkään en ole omalla alallani mitenkään menestynyt vaan mahdollisuuksiini nähden aika lailla alisuoriutuja. En ole myöskään mitenkään komea enkä lihaksikas vaan enemmän vähän ruipelo. Tämä ei ole ollut mitenkään omiaan nostamaan itsetuntoani. Silti olen saanut vaimokseni menestyneen ja koulutetun kauniin naisen. Eikä tuo ole minua jättänyt vielä 20 vuoden jälkeenkään joten saattaa jopa olla että ei ole edes jättämässä :)

Tässä keskustelussa huomaa sen, kuinka jäykät käsitykset joillain on naisista. Että pitäisi olla rahaa ja menestystä, ennen kuin naiselle kelpaa. Mutta pieleen menee!
        Nainen kun on ihminen-ei robotti-ja kaipaa rinnalleen toista ihmistä!
        Me itse kukin voidaan toteuttaa vaikka just sitä seikkailun tarvetta joko yksin tai jonkun muun kanssa, ei sen tartte olla puoliso.

Jos ap laittaisi suhteessaan roolit toisin päin. Jos ap olisikin se seikkailuhenkinen ja tyttöystävä luonteeltaan kuin nykyinen ap, niin kelpaisiko sellainen ihminen ap.lle? Sen avulla voi miettiä, onko tärkeä olla sitä tai tätä.

Omassa suhteessani on niin, että mieheni on ns.seikkailija. Minä en yhtään. Hän seikkailee ja minä en. Ei haittaa mitään. (Me seikkaillaan sitten yhdessä kotona ja sängyssä, niin kuin kummallekin on hyvä).
        Mieheni on myös hyvin älykäs mutta inhoaa opiskelua.
        Niinpä tekee fyysistä perusduunarin hommaa vaikka älyä riittäisi vaikka mihin. Ja on työhönsä tyytyväinen. Minä yritän opiskella, koska haluan, vaikkeivat älynlahjani ole kuin keskivertoa.

Ap.n kannattaisi tätä omaa kelpaamattomuuden ongelmaansa työstää niin, ettei se pilaisi nykyistä suhdetta.

• Mietin.vaan

Erityisesti naiset sanovat, että parisuhde ei ole sellainen mikä ansaitaan, vaan se tapahtuu jos on tapahtuakseen, ansioista huolimatta. Älä siis pohdi ansaitsetko tyttöystäväsi vai et, koska tuskin hänkään sitä pohtii.

• tsemppari

Jospa hyväksyt sen, että nainen yksinkertaisesti viihtyy seurassasi ja kokee olonsa hyväksi kanssasi. Nämä ovat naisen puolelta täysin riittävät syyt olla miehen kanssa. Unohda kaikki äijäporukoiden keksimät selitykset/parisuhdeteoriat suhteenne syistä. Itsensä kehittäminen ja naisen kunnioittaminen vankistavat suhdetta. Opi arvostamaan häntä muidenkin kuin ulkoisten asioiden pohjalta. Nauti niin kauan kuin voit (toivottavasti lopun ikääsi), miettimällä tämänkaltaisia asioita kaivat vain hautaa suhteellesi. Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe