Kertoisitko minulle, mitä sinä haluat? Mistä tässä kaikessa on kyse, mitä sinä ihan todella pohjimmiltasi haluat ja ajattelet?
Olen ollut täältä pitkään pois, mutta piti taas näköjään palata, ei sitä selvyyttä saa mistään muualtakaan, niin yritän nyt kirjoittaa tänne sitten.
Olen väsynyt tähän epätietoisuuteen ja kummallisiin peleihin, eikä minulla riitä voimat enää samanlaiseen syksyyn ja vuoteen kuin aiemmat ovat olleet.
Haluaisin tietää, mitä sinä ajattelet, ennen kuin teen mitään isompia ratkaisuja elämässäni.
Olisi ollut kauniimpaakin kirjoitettavaa sinulle, mutta tästä tuli nyt tällainen viesti.
Mies, kertoisitko
17
731
Vastaukset
- KyImät_kädet
Tahtoisin ihailla valtavia tissejäsi. Tuntea niiden silkkinen pehmeys, tutkia nännipihaasi kuin aarresaarta keksellä merta. Tahtoisin myös mitata nännisi paksuuden työntömitalla ja ihailla senkin kauniita muotoja, jotka jumala on luonut vain sinua varten.
Tätä tahtoiain. - MinutAiottiinKuluttaa
Loppuun. Toivottavasti tässä on siitä kyse. Miksi sulla on aina vain se yks levy. MK MK MK. Eikö voitais jo unohtaa se. Tiedät että en enää välitä siitä.
- luulen
Sitä minäkin olen miettinyt. Onko "meillä"jotain enemmän, mitä ei olla koskaan uskallettu sanoa. Kysy hänentä. Itse en pysty tekemään mitään.
- realOTM71
Kyllä sinä tiedät mitä minä haluan. En vain tiedä miten Tästä eteenpäin?
- realOTM71
Tietty sit on vielä ongelma, että kenen kanssa minä etenen!)
- Maywemeetagain
Haluan vain sinut tässä maailmassa, en ketään muuta.
HT=TH!
Siinä näet. Siinä se nyt tuli!
Hän haluaa sinut, TH.
Kirjoittelipa hän täällä tai ihan missä tahansa, mitä tahansa.
Meillä ei ole koskaan ollut FYYSISTÄ suhdetta,
koska minä en "oikeasti" petä.
- realOTM71
Niin kenet haluaa ja kuka? Miksei joku muukin voisi haluta. Sanotaan taas kerran, että huonompiakin miehiä on tarjolla!)
- Saatvielätietää
Ap: Minnepäin viestisi on suunnattu?
Kenelle esität tämän kysymyksen?- realOTM71
Olisit heti kertonut, niin en olisi häirinnyt syrjäkylän treffejä!)
- varmaoletus
Tunnisteettomat viestit ovat oletusarvoisesti aina J-miehelle.
HT=TH?
Sivullisena totean:
Hän varmaankin haluaa sinut takaisin elämäänne, kun teillä on yhteinen lapsikin ja yritys. Jos otat hänet takaisin, vaadi häntä hankkimaan ammattiapua, niin ettei hän toiste petä sinua - kenen kanssa nyt pettikin.
Minulla ei ole ollut häneen ikinä FYYSISTÄ kontaktia, ja siitä olen tyytyväinen.
Epäilen, ettei hänellä ole kykyä uskollisuuteen. Hän ei vain kirjoittele palstoilla
satunnaisten tuntemattomien ihmisten kanssa tai katsele kaupassa silmiin kaunista,
nuorta myyjätärtä. Hän pettää ihan oikeasti - ja karkeasti!- haluanhaluan
No römpsää haluan. Onko hyvä vastaus? Sitä muuta paskaa en halua. Joten aukaisee ne haarat nyt vaan äläkä esitä vaikeaa. Kieli pitkällä yrittänyt kaikkeni. Oliko muuta?
- Enuskoettä
tää oli mulle vaikka tuo hki ainakin osittain liittyy tähän mut sanon nyt tähän ihan näin palstan yleisen linjan mukaan. Rehellisesti sanottua tahtoisin tutustua ja ainakin jonkinlaisen suhteen sekseineen ja ystävyyksineen. En oleta että olisin itse enempään kelpaava mut en itsekään mistään perheestä kuitenkaan haaveile tällä hetkellä. Tahtoisin kuitenkin hänet elämääni ja mitä se sitten tarkottais aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624284Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523426Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903054Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2892038Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361703Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201601- 911543
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406