Keillä toimii?
Kun mies harmittelee, että exä on nykyään hälle aika kusipää, kun löysi uuden miehen. Sitä ennen oli ollut mukava ja kaverina onnistui olemaan.
Itse olen aina pitänyt exät exinä, joten en itse ymmärrä tätä. Kävi myös mielessä, onko jäänyt roikkumaan exäänsä jos kaveruutta olisi halunnut. Ettei eroa olisikaan käsitelty?
Lapsia ei ole.
Voiko exän kanssa olla kavereita?
7
226
Vastaukset
- johnmorning
Ei nämä ystävyydet mitenkään tavattomia tai epäterveitä ole. Jotkut saattavat kaivata eksästään jotain piirrettä vaikka yhdessäolo ei molempien mielestä onnistu. Joten hyvin voi olla kaveri jos molemmat osapuolet eivät odota mitään toiselta. Tämä kyllä kaipaa sellaista pohjaa, että ero ja siihen liittyvät tunteet ja asiat on pääosin käsitelty ja hyväksytty.
On vaikea sanoa että kenellä tässä tapauksessa on ero käsittelemättä. Ehkä tämä kusipäiseksi muuttunut exä on se jolle se ero on ollut loppupeleissä vaikeampi.
Olipa nyt kaverisuhde millä pohjalla hyvänsä, jos kerran toinen käyttäytyy kusipäisesti, niin silloin kannattaa ottaa käytös puheeksi ja jos se ei auta niin sitten pitää ottaa etäisyyttä ja etsiä uusia kavereita.- Eieksille
Uusi suhde on aina mielenkiintoisempi kuin joku exä josta on ihan syystä eronnut. Itse en änkeä exieni elämään ettei heidän uudet kumppaninsa tunne mitään mustasukkaisuuksia tms. Ja ei vaan kiinnista. Uusi elämä on mullakin. Pitää ajatella uutta kumppania. Ja miksi siigen exään pitäisi tuhlata aikaa jos se ei ole enää elämässä top 10 tärkeysjärjestyksessä?
- johnmorning
Nuo voi olla sinun kohdallasi ihan toimivia ajatuksia, mutta ihmisillä ei ole yhteistä lakia siitä mikä on kaikille hyväksi. Joten vaikka sinä et pitäisi exiä kavereina, niin silti ystävyys exän kanssa voi olla tosi hyvä juttu jollekin muulle.
- Eimuitatunteita
Kyllä voi. Itsellä toimii.
- 12d313d
se mies todennäköisesti haluaa siltä pilluu, j siks sitä exää ärsyttää sen lähentely.
- 123d123123d
tai voipi olla esim et mies oli väkivaltainen ja luottamus meni
Tästä asiasta tulee niin paljon kysymyksiä, että voisin tehdä tästä oman avauksen, kuten nuo nainen ei halua kilttiä miestä 1 ja 2.
Kyllä varmaan exän kanssa voi olla kaveri, mutta todella harvoin se onnistuu ilman, että jotakuta sattuu, joko exiä tai heidän uusia kumppaneitaan.
Minun neuvo on, että exät unohdetaan kokonaan, ellei ole yhteisiä lapsia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748