että minun paikka olisi olla siellä. Mut tuntuu miltä tuntuu.
Musta tuntuu
24
1164
Vastaukset
- 333
Minusta taas tuntuu kuin ei olisi paikkaa siellä missä hän on.
Ei ole karttaa hänen sydämmeensä. - johtuukovain
siitä, että olet jäämässä kodittomaksi.
- yli10vsittenkunseurasin
Salkkareissa Ismo pelasi asuntonsa pokerissa ja muutti naisystävän luokse :D
- kerronvaansivusta
En ole jäämässä kodittomaksi. Ei ole vielä yhtään vuokraa rästissä. Kunhan höpisin aikaisemmin... tiukilla kyllä mennään. En ole aloittaja.
- raukalle
kerronvaansivusta kirjoitti:
En ole jäämässä kodittomaksi. Ei ole vielä yhtään vuokraa rästissä. Kunhan höpisin aikaisemmin... tiukilla kyllä mennään. En ole aloittaja.
Kiva purkaa se oma vitutus kaikkiin muihin. Säälipisteet sulle.
- kerronvaansivusta
raukalle kirjoitti:
Kiva purkaa se oma vitutus kaikkiin muihin. Säälipisteet sulle.
Tasapuolisesti kaikille.
- tuhansianaisia
minkänimiselle naiselle,minnepäin?
- Minkäs_tälle_voin
Musta tuntuu etten osaa olla ilman sua..
Tuntuu vaan tyhjälle.
Sun kuuluis olla mun vieressä..
(n>m) - yritinki
jo katsella meille isompaa asuntoa yhteiseksi pesäksi. Palkkas laitat mun tilille, jotta talousasiat pysyy reilassa.
- Eikö_vähän
käyttörahaa saa itsellä pitää? :)
- envalinnuttätä
Niin. Ainakin eräs teki itse valintansa.
- niinkö
Valitsi sinun sijaan jonkun toisen?
- yhdessätuumittiin
Molemmat siinä oli tekemässä sitä valintaa. Nimimerkille envalinnuttätä
Tässä vieressäni on paikka, joka kuuluu vain hänelle/sinulle, jos olisit hän. Olisi ihanaa, jos olisit siinä. Olen niin monta kertaa toivonut ja haaveillut, että olisit siinä ja että saisin rakastaa sinua.
- Ikäväsua
Mustakin tuntuu siltä. Tule!
- vai_huomenna
Tulenko heti?
- Tuleheti
huomisesta ei koskaan tiedä
- luukkuuni-upeaan
No tulepa sitten käymään, olet aina tervetullut matalaan majaani :)
- Hulluakka
Aloituksesi kosketti...
Jotenkin ajattelen, että kohtaaminen olisi hyvä. Tosi tarpeellinen sellainen. Päiväunelmat voisivat realisoitua. Tulisimme lihaksi ja kasvoiksi toinen toisillemme.
Ajattelen,että jollain tavalla meidän olisi hyvä olla yhteydessä toisiimme,että tietäisimme toisen välittävän...rakastavan...
Ystävänä tai rakastettuna...miten vaan.
Sinisiin uniin...- Hulluukko
Hyvää yötä..
- Hulluakka
Hyvää yötä...
- Cxx
Mistä tuo "lihaksi ja kasvoiksi toisillemme" on laina?
- Satu81
Niin minustakin tuntuu,että paikka hänen luonaan ☺️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812