Musta tuntuu

naiselle_

että minun paikka olisi olla siellä. Mut tuntuu miltä tuntuu.

24

1197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

      Minusta taas tuntuu kuin ei olisi paikkaa siellä missä hän on.
      Ei ole karttaa hänen sydämmeensä.

    • johtuukovain

      siitä, että olet jäämässä kodittomaksi.

      • yli10vsittenkunseurasin

        Salkkareissa Ismo pelasi asuntonsa pokerissa ja muutti naisystävän luokse :D


      • kerronvaansivusta

        En ole jäämässä kodittomaksi. Ei ole vielä yhtään vuokraa rästissä. Kunhan höpisin aikaisemmin... tiukilla kyllä mennään. En ole aloittaja.


      • raukalle
        kerronvaansivusta kirjoitti:

        En ole jäämässä kodittomaksi. Ei ole vielä yhtään vuokraa rästissä. Kunhan höpisin aikaisemmin... tiukilla kyllä mennään. En ole aloittaja.

        Kiva purkaa se oma vitutus kaikkiin muihin. Säälipisteet sulle.


      • kerronvaansivusta
        raukalle kirjoitti:

        Kiva purkaa se oma vitutus kaikkiin muihin. Säälipisteet sulle.

        Tasapuolisesti kaikille.


    • tuhansianaisia

      minkänimiselle naiselle,minnepäin?

    • Minkäs_tälle_voin

      Musta tuntuu etten osaa olla ilman sua..
      Tuntuu vaan tyhjälle.
      Sun kuuluis olla mun vieressä..
      (n>m)

    • yritinki

      jo katsella meille isompaa asuntoa yhteiseksi pesäksi. Palkkas laitat mun tilille, jotta talousasiat pysyy reilassa.

      • Eikö_vähän

        käyttörahaa saa itsellä pitää? :)


    • envalinnuttätä

      Niin. Ainakin eräs teki itse valintansa.

      • niinkö

        Valitsi sinun sijaan jonkun toisen?


      • yhdessätuumittiin

        Molemmat siinä oli tekemässä sitä valintaa. Nimimerkille envalinnuttätä


    • Tässä vieressäni on paikka, joka kuuluu vain hänelle/sinulle, jos olisit hän. Olisi ihanaa, jos olisit siinä. Olen niin monta kertaa toivonut ja haaveillut, että olisit siinä ja että saisin rakastaa sinua.

    • Ikäväsua

      Mustakin tuntuu siltä. Tule!

      • vai_huomenna

        Tulenko heti?


      • Tuleheti

        huomisesta ei koskaan tiedä


    • luukkuuni-upeaan

      No tulepa sitten käymään, olet aina tervetullut matalaan majaani :)

    • Hulluakka

      Aloituksesi kosketti...

      Jotenkin ajattelen, että kohtaaminen olisi hyvä. Tosi tarpeellinen sellainen. Päiväunelmat voisivat realisoitua. Tulisimme lihaksi ja kasvoiksi toinen toisillemme.
      Ajattelen,että jollain tavalla meidän olisi hyvä olla yhteydessä toisiimme,että tietäisimme toisen välittävän...rakastavan...
      Ystävänä tai rakastettuna...miten vaan.
      Sinisiin uniin...

      • Hulluukko

        Hyvää yötä..


      • Hulluakka

        Hyvää yötä...


      • Cxx

        Mistä tuo "lihaksi ja kasvoiksi toisillemme" on laina?


    • Satu81

      Niin minustakin tuntuu,että paikka hänen luonaan ☺️❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe