Harmittaa aivan älyttömästi

ropkaelk

Se miten sokea olen ollut sinun suhteen alusta saakka :(

28

2517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NytTuutimaan

Hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia Zzz

• aamuvuoroon

Olikse hyvä vai paha?
      Kysyn ennenku nukahan...

• aamuvuoroon

Ehkä se ei ollut päiväunelmointia vaikka psykologi ajatteli niin...oliko se jotain muuta; paljon enemmän?

Jospa kaikki selviää joskus...

• Täynnärakkautta

Niin minuakin harmittaa, eniten harmittaa se, etten koskaan saanut kertoa, kuinka täynnä rakkautta ajatus hänestä oli.

• ropkaelk

Olisi ollut kiva kuulla suoraan. Olisin vastannut samalla mitalla.

• seeyalate.r

Rakkaus on sokea.

• ropkaelk

Niinhän ne sanoo.

• ababa

Minun kokemuksen mukaan, rakkaus on saanut näkökykynsä takaisin.

• laaseri
        ababa kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan, rakkaus on saanut näkökykynsä takaisin.

Mitä se tarkoittaa?

• ababa
        laaseri kirjoitti:

Mitä se tarkoittaa?

Että rakkaus ei ole sokea.

• täältä_vain

niin :)

• vieläkinsokea

Ymmärsinkö oikein, että nyt olet tajunnut jotain eri tavalla. Mikä sai silmäsi avautumaan?

• mpttj34eöj

sellaista se elämä on.

• Etkö ole tiennyt, kuinka paljon olen rakastanut sinua kaikki nämä vuodet? Ja rakastan varmaan aina. Mistä ajattelit, että tunteissani sinuun on kyse?

En voi omalla kohdallani edes puhua mistään harmittamisesta, vaan pikemminkin maailmanlopusta. Maailmanlopusta, joka on tullut jo niin monta kertaa vuosien aikana ja joka näyttää silti tulevan aina vain uudestaan. Vaikea kuvitella loppuelämääni ilman sinua, mitenköhän sitä pystyy elämään, kun tietää, että oma sydän on oikeasti aina jossain muualla kuin siellä, missä se milloinkin on?

• Toivottavasti viestini alku ei kuulostanut vihaiselta tai syyllistävältä! Se ei ollut tarkoitukseni. En vain osannut nyt kirjoittaa ajatuksiani paremmin, kun en pysty juuri nyt keskittymään sataprosenttisesti vain tähän. :'(

• Ja jos hän ei vielä tiennyt, niin hän on elämäni rakkaus, se ihminen, jota rakastan niin paljon, ettei millään sanoilla sitä pysty kuvaamaan. Ja jonka jokaista piirrettä ja jokaista senttimetriä hänessä rakastan enemmän kuin mitään, vaikka en kaikkia niitä vielä edes tiedä.

Tässä maailmankaikkeudessa ei ole mitään niin ihanaa ja ihmeellistä kuin hän.

• sivustaN

Kuinka monien vuosien aikana? Kuulostaa vaikealta jos maailmanloppu seuraa vuosi vuoden perään, eikö siinä tilanteessa kannata jotenkin mennä eteenpäin, jutella toisen kanssa jos mahdollista, unohtaa tai jotain?

• oletanko
        sivustaN kirjoitti:

Kuinka monien vuosien aikana? Kuulostaa vaikealta jos maailmanloppu seuraa vuosi vuoden perään, eikö siinä tilanteessa kannata jotenkin mennä eteenpäin, jutella toisen kanssa jos mahdollista, unohtaa tai jotain?

hei olen myös monia vuosia olleet yhdessä ja aina on kaikki puhuttu, nyt tuli pulma kun olen tehnyt mihelleni käsin kerran kk kun nyt ei tule kuukautisia, en ole tehnyt ja hän ei anna sitä anteeksi, sanoi että ei vi tehdä enään minulle sillätavalla oikeestui, itken aina, ei varmaan rakasta tarpeeksi miten saan takaisin

• Eräs_S-nainen

Mielelläni häneltä saisin tällaisen viestin, mutta tunnustin tunteeni hänelle jo reilu 5 vuotta sitten lähettämässäni viestissä. Vastausta en koskaan saanut. :(

• ropkaelk

Hän ei varmaankaan sitten tunne samalla tavalla tai sitten ei ole nähnyt koko viestiä. Minä en ole sinun hän kuitenkaan.

• Eräs_S-nainen
        ropkaelk kirjoitti:

Hän ei varmaankaan sitten tunne samalla tavalla tai sitten ei ole nähnyt koko viestiä. Minä en ole sinun hän kuitenkaan.

Kiitos, kun vastasit. Oikein hyvää syksyä sinulle ja toivottavasti asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.

• kehräävä.kissa

Haluaisin tietää, miksi olit niin sokea. Olet kuitenkin aika fiksu. Miten selität sen, ettet ymmärtänyt asioita aikaisemmin?

• eivoitietää

Hmmm, mites älykkyys, onko se yksi tapa briljeerata, osoittaa olevansa fiksumpi, parempi, ylempi. Vai voiko sillä tehdä muuta. Voiko sen avittaa työssä pärjäämiseen tai jopa auttaa muita sen avulla vai haluaako sillä aiheuttaa tuhoja. Vaihtoehtoja on lukuisia. Älykkyyden kuin monen muunkin asian voi pitää vakan alla. Jokaiseen hölöttäjäänkin voi piiloutua hiljaisuus.

• kehräävä.kissa
        eivoitietää kirjoitti:

Hmmm, mites älykkyys, onko se yksi tapa briljeerata, osoittaa olevansa fiksumpi, parempi, ylempi. Vai voiko sillä tehdä muuta. Voiko sen avittaa työssä pärjäämiseen tai jopa auttaa muita sen avulla vai haluaako sillä aiheuttaa tuhoja. Vaihtoehtoja on lukuisia. Älykkyyden kuin monen muunkin asian voi pitää vakan alla. Jokaiseen hölöttäjäänkin voi piiloutua hiljaisuus.

Tuo ei liittynyt kysymykseeni. Tai jos liittyi, en ymmärtänyt yhteyttä.

• olikovaikoeiköollutkamu

Oliko kyseessä ystävä, joka oli koko ajan siinä ja sen takia asian näkeminen vaikeutui?

• ropkaelk

Ei ollut ystävä kyseessä.

• kannattikyllä

Itse hommasin hiljattain uudet silmälasit moniteholinseillä, näkee lähelle ja kauas ihan hyvin. Heijastuksenestopinnoitteen otin kans.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe