Oulusta pissaleikeistä kiinnostunutta naista?

FantasyM

Eli etsin Oulusta pissaleikeistä kiinnostunutta naista. Plussaa jos fistaaminen tai peppuleikitkin kiinnostaa, mutta ei ole välttämätöntä.

12

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N43Tku

      Pissaleikit on kyllä kivoja. Tykkään pissata miehen suuhun ja saada myös itse pissaa suuhuni. Harmi vain että asut toisella puolella Suomea.

      • Pissaleikit

        N43Tku, olis kiva kirjoitella kanssasi aiheesta enemmänkin, sillä tykkään pissa leikeistä ja fistaamisesta.

        T:mies porista


      • N43Tku. Laita viestiä niin tutustutaan. Ehkä päästään toteuttamaan molempien unelmat. Olen tästä ihan vierestä. Terkkuja Mies48v


      • Siruroleplay
        DogguMan kirjoitti:

        N43Tku. Laita viestiä niin tutustutaan. Ehkä päästään toteuttamaan molempien unelmat. Olen tästä ihan vierestä. Terkkuja Mies48v

        Kerro lisää, sillattii ihan intiimmisti, Sillai vain mulle.
        Katotaas sit.
        siruroleplay at gmail com
        Kuviiki on ihan kiva saada.


    • Kryptonite

      Itse olen naimisissa oleva parin lapsen äiti. Kotona ja suhteessa on kaikki hyvin, mutta mulla on ollut aina haaveena pissaleikit. Miehelle en viitsi asiasta sanoa, koska luulen ettei ymmärrystä riittäisi. Mies on tyytyväinen ihan perusseksiin, ei ole mitään ihmeellistä koskaan ollut edes vailla. Laitoin sulle kuitenkin sähköpostia, koska haluaisin vaihtaa ajatuksia asiasta. Toivottavasti vastaat!

      • Oulustatietysti

        Tuo on kivaa naisen kanssa. Miesten kanssa ei kokemusta, mutta ei mahdoton ajatus. Mieluummin kuitenkin nainen pisimmässä rinnalle ja suuhun


      • Täällä ois mies joka kiinnostaa pissaleikit kovasti! Laita s-postia nii jutellaab aiheesta ;)


    • Pisutsuuhun

      Ex-avokin kanssa saunoimme paljon mökillä ja otimme aina muutamat huurteiset. Se tietenkin pissitti avokkia ja hän kävi aina saunatauolla lirauttamassa pihanurmelle. Muutaman pisukerran katselun jälkeen olin aina niin kiimassa että oli pakko ottaa pisut suuhun. Seuraavat tuli sitten yleensä otettua lauteilla ennenkuin avokki alkoi pestä itseään. Valitettavasti tämmöisiin leikkeihin ei ole enää mahdollisuutta koska olemme jo eronneet. Enää tuskin samanlaista pisuttelijaa löydän.

    • Viiniä

      Ihanaa tykkäisin! Asun yksin kissan kanssa 40km Oulusta.

      • Viiniä: Jos oot nainen, niin laita viestiä ja kerro lisää itsestäsi ja mistä tykkäisit.


      • Pissalekitonkivoja

        Mihin suuntaan Oulusta? Ite vaikutan Olulun ja Jyväskylän puolivälin seutuvilla. M55


    • Kultainensuihku

      Löytyisikö Oulusta naista pisuaariksi? Tulen luoksesi ja pissaan päällesi.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe