Kaksoisliekki/rakkaus

Tajunnanvirtaa86

En tiedä kuuluuko oikein tänne, mutten löytänyt mitään muutakaan osastoa jossa ajattelisin muiden kuulleen kaksoisliekistä. Tai tutustuneen siihen enemmän.
Kerron ensin oman "rakkaus" tarinani (en rakkaustarinaa) lyhyesti ja sitten pohdin kaksoisliekkiasiaa siihen pihjautuen. Ei siis tarvitse lukea tarinaani vaan voi siirtyä loppuun, heh.

Noin vuosi sitten tutustuin entisen, silloisen mieheni erääseen kaveriin. Tunsin vahvaa yhteyttä häneen heti kun kohtasimme, en kuitenkaan tietenkään ajatellut sitä muuta kuin kaverillisena silloin. Minulle tuli heti tuttu ja turvallinen olo hänen seurastaan. Olimme hetken aikaa tiiviisti yhdessä isommalla porukalla, mutta meillä oli tämän minulle uuden ystävän kanssa usein pitkiä kahdenkeskisiä keskusteluhetkiä. Jossain vaiheessa tajusin olevani ihastunut häneen. En tehnyt asialle mitään, en myöskään vähentänyt näitä yhteisiä hetkiämme tai muuten vältellyt häntä.
Hetken päästä hän kuitenkin muutti toiseen kaupunkiin, enkä ole häntä sen jälkeen nähnyt tai ollut yhteyksissäkään.

Yhteytemme tuntui vahvemmalta kuin uskon minun koskaan aiemmin tunteneenkaan. En tiedä tunsiko hän romanttisella tavalla yhteyttä ja kemioiden kohtaamista, mutta ainakin kaverillisella pohjalla.

Ihminen pyörii yhä enemmän tai vähemmän päässäni tämän vuoden jälkeenkin. Etenkin sen jälkeen kun erosin kuukausia sitten, aivan eri syistä tosin. Paljon olen tietysti miettinyt että tunsiko hän samaa kuin minä, ihastuikohan hänkin vähän, tai tunsiko samanlaista yhteyttä välillämme vai oliko se oman ihastukseni luomaa toiveajattelua. Vai täysin platonista yhteyttä. Oliko hän sielunkumppani, jotain vähän enemmän minulle tarkoitetuissa suhteissa? Vai oliko hän vain olemukseltaan sellainen "hurmuri", joka aiheuttaa naiselle kuin naiselle saman olon.


En tiedä noista kaksoisliekeistä paljoa, mutta olen miettinyt voisiko tuollaiset vahvat tuntemukset johtua siitä. Tulenko kohtaamaan yhtä vahvaa yhteyttä jonkun toisen kanssa, kun en koe noin vahvaa oloa kokeneeni toisten kanssa?
Eikö kaksoisliekki ole myös harminaista saada vaikka tämän elämän aikana? Mietin, jos hän olisi se, mutta meidän ei vain ole määrä olla toistemme kanssa enempää tässä elämässä. Ajoitus oli sellainen, ettei se sopinut siihen hetkeen. Tapaamisemme on hyvin epätodennäköistä enää toteutuvan, ja jos tapaisimme olisi sekin luultavasti lyhyen hetken sattumanvarainen kohtaaminen. Eli vaikka tapaisimme jossain, tuskin se olisi alku suhteelle, kun asumme toisistamme kaukana ja historiamme on tämä.

Koetteko teillä olleen kaksoisliekkisuhdetta, tai onko sitä nyt, tai onko teillä samankaltaista lyhyttä kohtaamista kaksoisliekin kanssa? Onko se harvinaista, vai löytääkö sen yleensä.jossain vaiheessa? Miten erottaa romanttisen sielunkumppanin ja kaksoisliekin?

3

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tajunnanvirtaa86

      Onpas noloa, luin aiheesta uudelleen tämän lähettämisen jälkeen, ja hän kuulostaa ennemminkin sielunkumppanilta, kun taas entiseni kanssa sopii useampi kohta. Heh, mutta jos kaksoisliekkisuhde on noin hankalaa ja jopa noin pitkään, niin taidan toivoa etten siihen tässä elämässä joudu. Tai ainakaan lähiaikoina tai vuosina. :D
      Sielunkumppanitkin tuntuvat tarpeeksi tutuilta ja turvallisilta.

      Kuitenkin, jos täällä jollain on kaksoisliekkitarinoita, omia tai muiden, niin niitäkin olisi mielenkiintoista lukea alusta nykypäivään!

    • Kaksoisliekki

      On kaksoisliekki tarina helvetistä. Siis ollaan kaksoisliekki ja keinutaan jatkuvasti siellä jumalten keinussa välillä taivaan ja helvetin ja tää kesä on ollu rankasti helvetin puolella, mut 28 vuotta on keinuttu.

    • Kristallinanevagessa

      Jos on nyyeitsissä niin voi syttyä erittäin voimakas kaksoisperäliekki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe