Mitä mieltä syksyn ensimmäisen judokilpailun osallistujamäärästä? Kesän leireilyn ja kovan harjoittelun jälkeen 138 ilmottautunutta neljässä eri ikäluokassa. Pitääkö olla huolissaan esim aikuisten määrästä? Naisia yhteensä kolme kolmessa eri painoluokassa? Harjoittelu on kivaa, mutta pitäisikö saada porukka innostumaan myös kilpajudosta ja miksei kotimaassa järjestetty kisa kiinnosta? Eikö kävisi edes hyvästä treenistä?
Kotimaan kisat
9
921
Vastaukset
- Jhgghh
Vuosi sitten ekassa Samurai Cupissa oli alle 100 kisaajaa, joten eteenpäin menty siitä.
- Oikeasuunta
Juu, suunta on todella hyvä!
Tästä on hyvä jatkaa U15, U18, U21 ja aikuiset yhteensä 128 urheilijaa!
Kahteen sarjaan osallistujia ei lasketa.
Mukana lähes kaikki tänä vuonna ulkomailla kisanneet.
Judon tulevaisuus valoisa. - HavukkaAhonajattelija
Järjestävän seuran päättäjät ihmettelivät viikolla sitä, miksi ei voi ilmoittautua kisoihin ajoissa (oli kuulemma oikein ulkomaalaisia joukkueita ollut tulossa), mutta kaikki tänään kilpailleet varmaan ilmoittautuivat ajoissa. Täytyy kyllä enemmän ihmetellä sitä, miksi järjestävän seuran omat kilpailijat loistivat poissa olollaan, vaikka heidät oli sinne ilmoitettu, ja oikein useampaan sarjaan?
- Taassatui
Ja viime vuoden parhaan seuran tyttöt puutui, sarja taisi olla liian kova heille
- Sictransitgloriamundi
Viime vuoden parhaasta seurasta en nähnyt ketään paikalla - oliko siellä ketään?
- Ooppashiljaa
Mikäs pahan olon valitusketju täällä taas on. Huolehditaan kaikki vaan omista asioistamme. Mitä jos tänä syksynä ei levitettäis negatiivisuutta vaan puhalletais yhteen hiileen? Syksyn kisakausi vasta lähtee käyntiin. Kyllä ne kilpailijoiden määrät siitä lisääntyvät. Kaikkiin kisoihin ei varmasti riitä kisaajia koska niitä on niin tuhottomasti, mutta jos muutamaan lähtis iso porukka liikenteeseen.
- yhteen_hiileen
Tuo on hyvä lähtökohta. Siitä sitä nyt tarvittavaa judopöhinää osaltaan syntyy.
- Meinaatukkalähtee
Onpa hiljasta, kaikki väsyneet mahottomasta judopöhinästä.....
- Miätinpähänvaan
Missä ja milloin juniorit aloittavat kisakauden? Nyt on ruattalaisii tulos, mut suomalaisii on aikas vähäse! Miss on Suomen kovimman kisa-seuran, Hesan Power teamin, Nummelan, Lahden, Suomen suurimman Tiksin, Magasin, ymymymym junnut? Todella outoa toimintaa??? Junnu kiakkoilijat treenaa 3-6krt/vko, ja pelaa lähes joka viikonloppu, judo porukka luulee, et judo on jotenkin erillaist, samaa hommaa eri varusteissa, mut judoo pystyy tekee ihan yhtä paljon. Milloinkohan judo porukka herää, ja alkaa oikeesti tekee hommii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782