Kotimaan kisat

Katsomossaontylsää

Mitä mieltä syksyn ensimmäisen judokilpailun osallistujamäärästä? Kesän leireilyn ja kovan harjoittelun jälkeen 138 ilmottautunutta neljässä eri ikäluokassa. Pitääkö olla huolissaan esim aikuisten määrästä? Naisia yhteensä kolme kolmessa eri painoluokassa? Harjoittelu on kivaa, mutta pitäisikö saada porukka innostumaan myös kilpajudosta ja miksei kotimaassa järjestetty kisa kiinnosta? Eikö kävisi edes hyvästä treenistä?

9

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhgghh

      Vuosi sitten ekassa Samurai Cupissa oli alle 100 kisaajaa, joten eteenpäin menty siitä.

    • Oikeasuunta

      Juu, suunta on todella hyvä!
      Tästä on hyvä jatkaa U15, U18, U21 ja aikuiset yhteensä 128 urheilijaa!
      Kahteen sarjaan osallistujia ei lasketa.

      Mukana lähes kaikki tänä vuonna ulkomailla kisanneet.

      Judon tulevaisuus valoisa.

    • HavukkaAhonajattelija

      Järjestävän seuran päättäjät ihmettelivät viikolla sitä, miksi ei voi ilmoittautua kisoihin ajoissa (oli kuulemma oikein ulkomaalaisia joukkueita ollut tulossa), mutta kaikki tänään kilpailleet varmaan ilmoittautuivat ajoissa. Täytyy kyllä enemmän ihmetellä sitä, miksi järjestävän seuran omat kilpailijat loistivat poissa olollaan, vaikka heidät oli sinne ilmoitettu, ja oikein useampaan sarjaan?

    • Taassatui

      Ja viime vuoden parhaan seuran tyttöt puutui, sarja taisi olla liian kova heille

      • Sictransitgloriamundi

        Viime vuoden parhaasta seurasta en nähnyt ketään paikalla - oliko siellä ketään?


    • Ooppashiljaa

      Mikäs pahan olon valitusketju täällä taas on. Huolehditaan kaikki vaan omista asioistamme. Mitä jos tänä syksynä ei levitettäis negatiivisuutta vaan puhalletais yhteen hiileen? Syksyn kisakausi vasta lähtee käyntiin. Kyllä ne kilpailijoiden määrät siitä lisääntyvät. Kaikkiin kisoihin ei varmasti riitä kisaajia koska niitä on niin tuhottomasti, mutta jos muutamaan lähtis iso porukka liikenteeseen.

      • yhteen_hiileen

        Tuo on hyvä lähtökohta. Siitä sitä nyt tarvittavaa judopöhinää osaltaan syntyy.


    • Meinaatukkalähtee

      Onpa hiljasta, kaikki väsyneet mahottomasta judopöhinästä.....

    • Miätinpähänvaan

      Missä ja milloin juniorit aloittavat kisakauden? Nyt on ruattalaisii tulos, mut suomalaisii on aikas vähäse! Miss on Suomen kovimman kisa-seuran, Hesan Power teamin, Nummelan, Lahden, Suomen suurimman Tiksin, Magasin, ymymymym junnut? Todella outoa toimintaa??? Junnu kiakkoilijat treenaa 3-6krt/vko, ja pelaa lähes joka viikonloppu, judo porukka luulee, et judo on jotenkin erillaist, samaa hommaa eri varusteissa, mut judoo pystyy tekee ihan yhtä paljon. Milloinkohan judo porukka herää, ja alkaa oikeesti tekee hommii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe