Kolmattapyörää pikkukaupungissa salaa lauantaina

Yönsilmä

Olemme pikkupaikkakunnalta jossa vaikeaa löytää kolmattapyörää ja yleensä harrastaa mitään normaalista poikkeavaa.Nyt kuitenkin löytyi sopiva mies jonka jo tapasimme pikaisesti kahvilassa,ylihuomenna tarkoitus kokeilla seksiä. Vaimolle hankittu punaiset lantioliivit saumasukilla ja lyhyehkö hame,haluaa olla lutka. Menemme johonkin syrjäiseen paikkaan jossa vieras saa naida vaimoa rauhassa ilman kumia.Itse olen kuskina ja pääsen kotona jälkiliukkaille,kokemusta meillä on ennestääkin mutta ei kotipaikkakunnalla. Toivottavasti kaikki onnistuu eikä tule peruuntumista ja pettymystä. Rva on 50v hoikka ja vaalea kaunotar joka pankissa töissä,kaikki tuntee hänet ja juuri se kiinnijäämisen pelko lisämausteena, kukaan ei uskoisi hänestä. Katsotaan kuinka käy.

29

2363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 53ukm

      Missäpäin Suomeen ootte kiinnostais osallistua

      • Ööhöhööö

        Siellä missä työnnetään löylykauha perseeseen


    • miesseuralainen

      Haluan mukaan leikkeihinne kokeilunhaluinen 50 mies!

    • Unskikki

      Kertokaahan sitten millaista oli. :)

      • Kivaa-oli

        Ryhmykauhan oksakohoumat kutitteli kivasti.


    • Yönsilmä

      Kerrotaan jos nyt onnistuu.Kävi vaan niin,että yksi aikaisempi tuttavuus otti kuitenkin yhteyttä vaikkei kolmeen viikkoon vastannut viesteihin,oli kaksin vaimon kanssa kerran kun ujosteli minua. Luulimme ettei kuulu enää mitään ja ehdimme etsiä jo uuden tyypin eli tämän huomisen. Nyt se haluis tavata meitä parina ja uusinta aktia, ei vaan viitsis monen kanssa kun se maineen menetys taas. Arvaamme kuinka käy seuraavissa yt-neuvotteluissa jos joku saa vihiä.Pk-seudulla ei tiedetä kuinka raadollisia ihmiset osaavat toisilleen olla pikkupaikkakunnalla vaikka muuten elämä helppoa. Katsokaa vaan mikä raivotulva tästäkin tekstistä taas alkaa,kyllä sairaita riittää ilman seksiä,heh.

      • Sinun kanssa ilmeisesti juteltiin yhden chatin puolella?
        Silloin vain fantasia tasolla olitte...
        Nyt ilmeisesti päässeet toimeen sitten.Hienoa..
        Kiva ois jatkaa...


    • Vänrikki

      Mahtava homma,toivotetaan hyvää onnea teille kaikille on upeeta kun mies antaa vaimon uuden orin käytöön.Kerro miten kävi kun toimin on ohi?

      • Ähähähähähää

        Akka sai huoran leiman ja ukko löylykauhan perseeseen


    • Yönsilmä

      Väliaikatietoja...rva meikkasi jo ja laittelee lantioliivejä, avustan sukkanauhoissa kohta. Viesti tuli aiemmin ja 21.30 tapaaminen kirkon pihassa ja sieltä syrjäiseen rantaan. Kirkonpihassa tuskin silmiä vahtimassa, kaikki yritetty miettiä. Jännittää aika rankasti...tietty saattaa jättää tulemattakin mutta tää toinen sitten varalla. Löylykauha jätetään tälle ikuiselle rienaajalle itselleen, ole hellä itsellesi.Niin mekin,jeh.

      • Buuahaha

        Ja taas tuli jakorasia huoran leimaa ja ukolle löylykauha perseeseen


    • Yönsilmä

      Hyvin onnistui vaikka yhtä puhelua piti aluksi kotva ootella niin ei häirinnyt aktia.Virran rannassa oli rauhallinen paikka.Kuvasin ulkoa kaiken,kun farmari Mersun takaosassa touhusivat.Nuori mies oli intona milfiin ja tahtoisi heti lisää mutta katsotaan...Kotona pääsin liukkaille heti, olipa kokemus.Nainen joka päivittäin tekemisissä kylmän finanssielämän kanssa kaipaa välillä seikkailua joka tyhjentää ajatukset, toiset käyttävät huumeita ja tuhoavat elämänsä. Säälittää nuo rassukat jotka purkavat täällä muihin omat patoutumansa, heillä ei seksiä eikä naista.Ainoastaan se kylmä löylykauha.Tänään rapuillalliset ystävien kanssa ja se vakirooli...välillä niinkin.

      • Buuahaha

        Ja sitten taas löylykauhaa horon perseeseen


      • hyv

        Olet ihana mies ja annat naisen nauttia !


      • Hyihelvata

        Kyllä on ihanaa tehdä jakorasia huora omasta akasta


      • Meillä on toinen tissien ja suutelun touhussa kun toinen panee vaimoa takaapäin. Alussa kun vaimoa ei ole vielä pantu montaa kierrosta olen nuollut glitorista samall


      • Mies31 kirjoitti:

        Meillä on toinen tissien ja suutelun touhussa kun toinen panee vaimoa takaapäin. Alussa kun vaimoa ei ole vielä pantu montaa kierrosta olen nuollut glitorista samall

        Niin olen samalla nuollut vaimon glitorista kun ystävä panee häntä takaapäin (vaimoni lemppari) on hienoa katsella kun kaverin mullkku sukeltelee oman vaimon pillusssa itse nuolen vaimon glitorista ja vaimo ottaa minulta suihin kaverin lauettua vaihdamme paikkoja ja näin jatkamme jopa useita tunteja.


      • trrtythn767n

        Mä sain rouvaltas 225000€ lainan eikä vakuuksia saati takaajia tarvittu,riitti kun hoonas molemmat reiät paljaalla isolla kullilla ja kysys vielä että riittääkö tuo summa.Lupasin palata asiaan kun kyseinen summa kulutettu!


    • Kulehvanti

      Aivan mahtavaa.

      • Niiihhh

        Mahtavaa löylykauha perseesees mshtavaa


    • matokauha

      Voitas kaikki käydä tekemässä tarpeemme tohon mätisäkkiin , löylykauhkin sais kerrankin työntää mulkkunsa pilluun ja sen jälkeen tietäsit miltä tuntuu kun mulkussa on matoja.
      Minkä kunnan pankissa se mätisäkki työskentelee niin osataan tulla oikeaan osoitteeseen.

      • Njähnjhäh

        Löylykauha perseeseen pankissa


    • moi,onnistu

      • Yhteys-uupuu

        Saako suhun miten yhteyksiä?


    • 1963jesse

      Moi Onnea Teille. Etsinyt samanlaista naista joka pitää samoista jutuista. Mutta vaikea löytää nättiä normaali vartaloista Naista. Ei millään pahalla isommatkaan naiset. Masa 55

    • Etelä-Pohjanmaa käy

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe