Missä Praavantiellä on vesiposti tarkalleen?
Kunnan sivuillakaan ei löydy karttaa. Pitäis mökille vettä hakea.
Praavantien vesipostit
5
1022
Vastaukset
- Robert_De_Nero
Kuule, vesiposti sijaitsee Praavantien varrella välillä Nelostie- Praavan kalasatama.
Noin 30 metriä päätiestä (Praavantie).
Jos olet kertaakaan mennyt tietä pitkin mökille, olet varmaan huomannut ko. vesipostin.....??
Oletko saanut avaimen vesipostiin??
What Can I Say! - Idiootti_Iiläinen
Öhöm.
Anteeksi.
Katselkaapa sitä vesipostia Praavansillan merenpuolellta.
Siis Praavanten, Köröläntien ja Takatien risteyksestä.
Mitenhän sitä pärjättiinkään ilman nettiä?- KakkaPökäle69
Olen odotellut koko päivän vesipostia.
Joudun kirjoittamaan tuohtuneena tänne internettiin kun en saanut vesipostiani.
Olen käynyt vesipostilaatikollani vähän väliä.
Vesipostilaatikkoni näkeminen tyhillään vesitti tämän päivän suunnitelmani täysin.
Vesi silmässä tätä kirjoitan. Olen kökkööntynyt :-( - sähkökaapelimies
Oletko saanut sähköpostia?
Sähköposti tulee aina perille.
Istut vain sähkötuolissa ja luet sähköpostiasia unohtaen
koko vesipostin.
Voithan tietenkin ajaa pienen matkan vaikka sähköpyörällä tai sähköautolla. - KakkaPökäle69
JAA JAA, että sähköpostia!?
Ne on ukot kaivaneet vissiin sille sähköpostille johtoa tähän Puistotielle.
Näkkeekö siitä sähköpostista sitte jäätelöauton aikataulun??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252426- 1142066
- 1161685
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?431541Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91477Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161211023Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35957Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949