Vain tahrat paperille jäi.
Meillä oli hetkemme
19
833
Vastaukset
Kenelle tämä viesti on?
- 333
Se oli lyhyt tarina..olisi ollut pidempikin :|
- Täältäetelestä_
Sen pituinen se oli tosiaan.
- hyväniin
En olisi muutenkaan halunnut sinua.
- TuimakatseiseltaN
- mistäsitätietää
Elämässä sattuu ja tapahtuu vähemmän ja enemmän.
- Jäitunne
Ei se katoa ❤️
- sellaistaseonyksin
Tahroja talouspaperilla?
- mullaeiole
Kai se saattaa joillakin olla noinkin.
- ihanwcpaperi
ajaa asiansa hyvin.
- etteenpäin
Vain Tuuli kylmästi kutittaa selkää.
- mitessitte
Tää? Häh!? :(
https://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTg
Eppu Normaali - Tahdon sut- mitässitten
Lisäilen vielä. Mites tää? :(
https://www.youtube.com/watch?v=-l4bzNToLYI
Eppu Normaali-.Joka päivä ja jokaikinen yö - mitessitte
Eikait sitten :( jätetään kaikki tuuleen.
- Eienäätahrojalakanoille
Noin helppoa se sinulla:) Jäähyväisviesti ja sitten heti tekstaamaan toisen hanin kanssa ja eiku yökylään ja kysyt saaks tulla, jookos. hah hah haa:) Sellainen juuri olet, monta suhdetta ja laastarisuhde heti valmiina koska saanti turvattava. Eikä varmaan edes mikaaään laastarisuhde koska etköhän sinä samaan aikaan aina monta pyörittänyt. - Sanoit meillä oli hetkemme, hah hah haa. Totta, annoit itsestäsi vain pikku hetkiä koska et ehtinyt muuta mutta toisten kanssa yöt ja viikonloput, lomareissut. Ole huoleti, minä pärjään kyllä. Rakastan sinua yhä vaan huili otettava ja itse tiedät ettei kanssasi helppoa. Sen jokainen kanssasi seukannut voi todistaa jollei henki ole mennyt. Voi paksusti ja voit ajaa tästä ohi koska säännösteltyjä (toisillekkii pitää jäädä) pikku tippojasi en enää huoli enkä tahroja lakanoille...
- EiDraamailla
Ei sen tartte olla ohi. Selvästi vielä kaihertaa suakin.
- KuintuhkastaFenixlintu
Juu, totta on ja koska minähän rakastan sinua syvästi vaik välillä hermot koetuksella <3
- Kutenainaennenkin
Rakas, ei draamailla vaan rakastellaan sovinto<3
- eienää
En rakastele enää hänen kanssaan, koska hän ei hyväksy sääntöjäni sängyssä ja keksii omiaan vaikka muuta väitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368