Vain tahrat paperille jäi.
Meillä oli hetkemme
19
818
Vastaukset
Kenelle tämä viesti on?
- 333
Se oli lyhyt tarina..olisi ollut pidempikin :|
- Täältäetelestä_
Sen pituinen se oli tosiaan.
- hyväniin
En olisi muutenkaan halunnut sinua.
- TuimakatseiseltaN
- mistäsitätietää
Elämässä sattuu ja tapahtuu vähemmän ja enemmän.
- Jäitunne
Ei se katoa ❤️
- sellaistaseonyksin
Tahroja talouspaperilla?
- mullaeiole
Kai se saattaa joillakin olla noinkin.
- ihanwcpaperi
ajaa asiansa hyvin.
- etteenpäin
Vain Tuuli kylmästi kutittaa selkää.
- mitessitte
Tää? Häh!? :(
https://www.youtube.com/watch?v=EYs22diuCTg
Eppu Normaali - Tahdon sut- mitässitten
Lisäilen vielä. Mites tää? :(
https://www.youtube.com/watch?v=-l4bzNToLYI
Eppu Normaali-.Joka päivä ja jokaikinen yö - mitessitte
Eikait sitten :( jätetään kaikki tuuleen.
- Eienäätahrojalakanoille
Noin helppoa se sinulla:) Jäähyväisviesti ja sitten heti tekstaamaan toisen hanin kanssa ja eiku yökylään ja kysyt saaks tulla, jookos. hah hah haa:) Sellainen juuri olet, monta suhdetta ja laastarisuhde heti valmiina koska saanti turvattava. Eikä varmaan edes mikaaään laastarisuhde koska etköhän sinä samaan aikaan aina monta pyörittänyt. - Sanoit meillä oli hetkemme, hah hah haa. Totta, annoit itsestäsi vain pikku hetkiä koska et ehtinyt muuta mutta toisten kanssa yöt ja viikonloput, lomareissut. Ole huoleti, minä pärjään kyllä. Rakastan sinua yhä vaan huili otettava ja itse tiedät ettei kanssasi helppoa. Sen jokainen kanssasi seukannut voi todistaa jollei henki ole mennyt. Voi paksusti ja voit ajaa tästä ohi koska säännösteltyjä (toisillekkii pitää jäädä) pikku tippojasi en enää huoli enkä tahroja lakanoille...
- EiDraamailla
Ei sen tartte olla ohi. Selvästi vielä kaihertaa suakin.
- KuintuhkastaFenixlintu
Juu, totta on ja koska minähän rakastan sinua syvästi vaik välillä hermot koetuksella <3
- Kutenainaennenkin
Rakas, ei draamailla vaan rakastellaan sovinto<3
- eienää
En rakastele enää hänen kanssaan, koska hän ei hyväksy sääntöjäni sängyssä ja keksii omiaan vaikka muuta väitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1217055Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam554787Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743734Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272824Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni332489Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221936Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2071462Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191254Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on421065Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162911