Kysymys iltaan

LyhytVastaus

Miksi hän eikä joku toinen?

27

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytvastaus

      Koska hän on hän eikä kukaan toinen.

    • koskakukaan

      Muu ei ole hän.

      • Sama vastaus minulta.


      • Vastaan tähän vielä myös hieman pidemmin.

        Jos tässä haettiin jotain vastausta siihen, mihin asiaan häneen rakastuin, niin vastaus on, että rakastuin hänessä häneen, en mihinkään yksittäiseen asiaan, kuten vaikkapa ulkonäköön tms. Ihmisissä voi tykästyä asioihin ja ihmisiin voi ihastua vaikka juuri nyt ulkonäön tai jonkun muun vastaavan "osa-alueen" perusteella, mutta siihen se sitten saattaa jäädäkin. Juuri tämä erottaa hänet muista. Rakastuin hänessä HÄNEEN. Siihen ihmiseen. Siksi hän, eikä kukaan toinen, koska kukaan toinen ei ole hän.


    • knallihattu

      Mikään muu ei tunnu yhtä oikeelta.

      • knallihattu

        mitä jos meidän rytmit onkin ihan pielessä.


    • Sydän_tahtoo_hänet

      Hän vei mun sydämein..
      Sekoitti pään.

    • Onneli_Räätteenmäki

      Se tunne tuli yllättäen ja pyytämättä.... Yritin taistella vastaan, mutta se tarttui kuin kärpäspaperi.....

    • aappuak

      se toinen oli mahdoton

    • Lysten

      Tähän toiseen olisi ehkä varaa, häneen ei.

      • Närkästynyt

        Mikä vastaus toi muka on?
        Mä menen nukkumaan.


      • Mitenjamiksi

        Miksi häneen ei olisi varaa?


      • Jämptionii
        Mitenjamiksi kirjoitti:

        Miksi häneen ei olisi varaa?

        Se on sellaanen asia, kun johonkin alkaa niin se ei siihe jää! Kyllä


    • Tämänkutietäis

      No sanoppas muuta..

    • Åäöoä

      Siihen on todella, todella helppo vastata. En halua kirjoittaa sitä tänne.

    • kolahti

      En tiedä.

    • EiMinuaKiinnosta

      En vain tykkää sinusta.

      • Miten_on

        Onko tämä mieheltä naiselle?


    • voihitsinhitsi

      Onpa täällä ihania vastauksia tänään. Taitaa olla paljon vaan kaipailevia naisia. Mutta hankalasti saavutettavissa tää palsta jälleen.

    • Koo-lta

      Hyvin hankalan tutustumisvaiheessa, näin vilauksen hänen sielustaan ..
      Silloin suojamuurit oli kaatuneet hetkeksi alas.
      Se oli se jotain niin taianomaista, ihmeellistä!
      Sixi hän, eikä joku toinen ..

      Haluan nähdä uudestaan sitä .. 🙄

    • Munamankeli

      Siks mää ko mulla on isommat munat kautta pallit kerran ko kokkeilee niin tietää miks ei joku muu, eihän sitä hevillä vaihta Mersua lataan. Ps kiitos viimeisestä.

    • kyllädiplomatialle

      En ole alottamassa seurustelusuhdetta hänen kanssaan. Hän on lämmin ja älykäs.

      • viestissä

        Mikähän tässä on idea tarkemmin?


    • Jaa-a.. En tiiä pitääkö sitä ajatellakkaan enää ketään xP

    • Naiseltaeräältä

      Hyvä kysymys.. Ehkä jonain päivänä saan vastauksen.

    • verkkopaitamies

      Match made in heaven. Kemiat vain toimii hyvin yhteen, täydennetään toisiamme... Lisäksi yhteinen harrastus lähentää meitä, ja jos me olisimme me, niin se harrastus voisi ottaa suuren harppauksen eteenpäin. Hän on kieltämättä kiusankappale-pikkumyy-itseilkimys, mutta tykkään siitäkin puolesta.

    • Jokuvaanjostainjuu

      Rakastan vain häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe