Ollaa seurusteltu noin vuosi ja ollaa kerrottu seksi haluista ja kokeiluista.
Kerroin kerran oleeni miehen kanssa.
Ja se sano et se haluis nähä ku mies imee toista ja kysy et tekisnkö mä sen.
Ja miks ei vois vaikka tehä jos löytys hyvä henkilö siihe.
Muija haluis nähä ku imen..
18
2085
Vastaukset
Missä päin olet?
- matsho
Mä oon Hämeenlinnassa,antaisitko sä mun imeä ja nuolla ja lypsää sun kullia,tahtoisin koittaa millasta se on,ja haluisin saada sun spermat suuhunioon ehkä bi ja näin olis upeeta päästä maistaan sun upeeta elintä,ehkä voitais jos haluut nii olla myös 69 asennossa ja imee toisiamme...
- Voiskokeilla
matsho kirjoitti:
Mä oon Hämeenlinnassa,antaisitko sä mun imeä ja nuolla ja lypsää sun kullia,tahtoisin koittaa millasta se on,ja haluisin saada sun spermat suuhunioon ehkä bi ja näin olis upeeta päästä maistaan sun upeeta elintä,ehkä voitais jos haluut nii olla myös 69 asennossa ja imee toisiamme...
Onko sulla spostia?
Oon tässä lähialueelta.
- Suihiiiin
Txt 53 v Miehelle 0406740474
- J1m1naattori
juu u kyllä täältä porista löytyy oikein innokas 16v poikamies suuseksiä harrastelemaan sinun ja parisi kanssa ;))) jos kiinnostaa nii soittele. puh. 112 kono ps. en ole poliisi
- Gay-Train
No aloittaja vaan sitten etsii sopivan imettävän ja annat sitten tyttöystävälle katsottavaa koko rahan edestä. Nielet mällit ja nuolet kullin puhtaaksi.
- Mevaaollaapervoja
Tulihan se nyt viikonloppuna tehtyä. Ja muija tykkäs katella ku imin ja pantii suuhu isolla. Ja sai muijaki viarasta ja omaa
- Gay-Train
Muistitko niellä spermat? Entä harrastitteko myös anaaliseksiä? Nythän olisi ollut mainio tilaisuus näyttää muijalle miten kulli sujahtaa oman miehen peräsuoleen.
- Mevaaollaapervoja
Kyllähän mä ne nielin.
- matsho
Voisit antaa mullekin kullin imettäväksi,haluttaa kokeilla ja haluisin saada spermat suuhuni...
- JouMatafaka
Sillein että sperma lentää perseestäkin?
- matsho
Mä voisin imeä sun kullia,sopisko sulle??haluisin että laukeet mun suuhun...
- Pari02
Ehdotin vaimolle josko otettaisiin pari vierasta miestä antamaan hänelle kerrankin kunnolla kyytiä. Muutaman kerran kun olin asiaa ehdottanut vaimo vastasi,että sopii jos hän saa nähdä kun kaksi miestä antaisi minulle samanlaiset kyydit, nyt ajatus on alkanut kiehtomaan meitä molempia.
- Gay-Train
No ilman muuta. Otatte kumpikin kullia suuhun ja perseeseen niin voitte jälkikäteen vertailla tuntemuksia. Saatatte vaikka tykätä.
- wantyonow
Onnistuu.. Ja myös toisinpäin muijas kans tai katsellessa... Myö 2 munaa yhtäaikaa laukastas muijas pilluun jos uskallusta...;)
Tm. 33V 193/93 20cm ...
Abcdeh481 gmail.com - xxyyyääööö
Täällä olis löylykauha joka haluais antaa persettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723