Onko täällä ketään, jolla on pokkaa liikkua ihmisten ilmoilla naisten vaatteissa? Itseäni himottaisi lähteä ajelemaan leggingsit jalassa, en vain uskalla, mitä lie poliisit ajattelisivat jos sattuisi pysäyttämään.. :E Tuntuisi vaan kiihottavalta ajella tiukoissa leggingseissä, kun kalu pullistelee lahkeessa.
Hei tyttöilijät
6
372
Vastaukset
- Kokeilia
Kokeile sortsia ja ihonvärisiä sukkahousuja. Tosi jännittävää aluksi. Eikä niitä juurikaan kukaan homioi !
Itse autoillen useinkin stringeissä ja läpikuultavissa leggingseissä. Ehkä se on juuri mikä kasvattaa himoa entisestään kun jännittää tuleeko pysäytetyksi
- ihanaa
Laitoin hame ja naisten takkia kun ajoin autoa
- mies_sukkahousuissa
Minä olen käyttänyt sukkahousuja ensin alushousuina farkkujen alla sukilla peitettynä. Sitten jäi sukat pois. Sitten jo kokeilin ihon värisiä sukkahousuja shortsien kanssa. Vaikka olisi paksut tai kiiltävät sukkahousut, niin ei niitä kukaan huomaa. Jopa mustat sukkahousut miehellä shortsien alla, saa vain ehkä joka kymmenennen vastaantulijan katsomaan noita sukkahousuja. Kerran on poliisitkin pysäyttänyt minut, kun olin kuulemma lähtenyt liikennevaloista liian aikaisin liikkeelle. Olin vieraalla paikkakunnalla, ja katsonut ilmeisesti vääriä valoja. Poliisi antoi rikkeen anteeksi, enkä joutunut kävelemään poliisiautolle mustissa sukkahousuissani ja shortseissa. Poliisi ei voinut olla huomaamatta sukkahousujani, kun jututti minua avoinna olevasta ikkunasta. Mutta eipä sukkahousujen käyttöä laki kiellä, joten ei ollut mitään huomauttamista niistä.
- RiskoEehelä
Kerran olen ajanut autoa tiukoissa stringeissä eikä mitään muuta kuin sukkahousut lisäksi. Oli erittäin kiihottava kokemus! Poliisit ois varmasti ainakin tarkistanu että mikä meno jos olisivat sattuneet kohdalle. Auton penkki tahriintui samalla reissulla. mmm
- mariaihana
Itse ajelen vähintään kaksi iltaa viikossa täysin naiseksi pukeituneena.Puhallusratsioissa olen ollut 5-6 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana. Poliisi on todella asiallinen tyttöilijöille autoiluun liittyvissä asioissa.Sinua kohdellaan juuri niinkuin muitakin autoilioita. Viimeksi ratsiassa forssassa naispuolinen konstaapeli teki minulle puhallutuksen ja iski silmää toivottaessaan hyvää matkaa. Rohkeesti vaan rattiin siskoset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1121760En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331158SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2191118Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?
Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72931029Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36855- 42796
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33784Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6781It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9762+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais235736