Onko täällä ketään, jolla on pokkaa liikkua ihmisten ilmoilla naisten vaatteissa? Itseäni himottaisi lähteä ajelemaan leggingsit jalassa, en vain uskalla, mitä lie poliisit ajattelisivat jos sattuisi pysäyttämään.. :E Tuntuisi vaan kiihottavalta ajella tiukoissa leggingseissä, kun kalu pullistelee lahkeessa.
Hei tyttöilijät
6
452
Vastaukset
- Kokeilia
Kokeile sortsia ja ihonvärisiä sukkahousuja. Tosi jännittävää aluksi. Eikä niitä juurikaan kukaan homioi !
Itse autoillen useinkin stringeissä ja läpikuultavissa leggingseissä. Ehkä se on juuri mikä kasvattaa himoa entisestään kun jännittää tuleeko pysäytetyksi
- ihanaa
Laitoin hame ja naisten takkia kun ajoin autoa
- mies_sukkahousuissa
Minä olen käyttänyt sukkahousuja ensin alushousuina farkkujen alla sukilla peitettynä. Sitten jäi sukat pois. Sitten jo kokeilin ihon värisiä sukkahousuja shortsien kanssa. Vaikka olisi paksut tai kiiltävät sukkahousut, niin ei niitä kukaan huomaa. Jopa mustat sukkahousut miehellä shortsien alla, saa vain ehkä joka kymmenennen vastaantulijan katsomaan noita sukkahousuja. Kerran on poliisitkin pysäyttänyt minut, kun olin kuulemma lähtenyt liikennevaloista liian aikaisin liikkeelle. Olin vieraalla paikkakunnalla, ja katsonut ilmeisesti vääriä valoja. Poliisi antoi rikkeen anteeksi, enkä joutunut kävelemään poliisiautolle mustissa sukkahousuissani ja shortseissa. Poliisi ei voinut olla huomaamatta sukkahousujani, kun jututti minua avoinna olevasta ikkunasta. Mutta eipä sukkahousujen käyttöä laki kiellä, joten ei ollut mitään huomauttamista niistä.
- RiskoEehelä
Kerran olen ajanut autoa tiukoissa stringeissä eikä mitään muuta kuin sukkahousut lisäksi. Oli erittäin kiihottava kokemus! Poliisit ois varmasti ainakin tarkistanu että mikä meno jos olisivat sattuneet kohdalle. Auton penkki tahriintui samalla reissulla. mmm
- mariaihana
Itse ajelen vähintään kaksi iltaa viikossa täysin naiseksi pukeituneena.Puhallusratsioissa olen ollut 5-6 kertaa viimeisen 10 vuoden aikana. Poliisi on todella asiallinen tyttöilijöille autoiluun liittyvissä asioissa.Sinua kohdellaan juuri niinkuin muitakin autoilioita. Viimeksi ratsiassa forssassa naispuolinen konstaapeli teki minulle puhallutuksen ja iski silmää toivottaessaan hyvää matkaa. Rohkeesti vaan rattiin siskoset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683