Posti oy j

Ihmetouhuanykypaivana

Miten saan postille viestin perille että täällä ei asu sen ja sen nimistä.

Jonkun auton verolappuja tulee trafilta, soitin trafille, kuulemma vika on postin päässä Joten käskivät soittaa sinne.
Postiin ei kuitenkaan ole olemassa minkäännäköistä numeroa tai edes chattia. Ainoastaan UKK .

Miten Suomessa saa ylipäätään toimia yritys jolla ei ole minkäänlaista puhelin numeroa eikä asiakaspalvelua? Samanlainen puhelinliittymäfirma menisi viikossa kiinni sanktioiden kera.

6

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toi8

      Ei siitä saa sulle olla mitään vaivaa, jos tulee vieraiden postia. Postilakia, jossa pitää palauttaa vieraat postilähetykset takaisin, on mennyttä maailmaa, heitä surutta roskikseen vieraat kirjeet, niin minä teen, en näe vaivaa muiden virheistä, ei ole nykypäivää.

    • Esamerkki

      Kumma kun mä olen aina saanut postille puhelinyhteyden kun olen tarvinnut, viimeksi viime kesänä ja sitä edelliskerran...odotas... parisen vuotta sitten...

      Vie ne sinne postin palvelupisteeseen ja kerro asia, ei siinä sen kummempaa ole.
      Tai sitten teet kuten ylempänä kerrottu, paitti että ei se palautusvelvollisuus ole minnekään kadonnut!

      Ja kaikenkaikkiaan se vika taitaa olla siinä vastaanottajassa eikä postissa, jos muuttoilmoitusta ei ole tehnyt tai muuten huolehtinut osoitteen oikeellisuudesta. Toki saattaa se postikin kämmätä, sitä kun tapahtuu liian usein.

    • Elisa-bunkkeroitunut

      >> Miten Suomessa saa ylipäätään toimia yritys jolla ei ole minkäänlaista puhelin numeroa

      Koetapas löytää puhelinfirma Eslisalta joku asiakaspalvelun numero, jonne voisit soittaa.

      Takaan että 10 hakijasta 7 ei sellaista löydä, jos annetaan 30 minuuttia aikaa etsiskellä Elisan sivuilta Aspan puhelinnnumeroa.

      • YrittäjäksiSiirtynyt

        Piti ihan testata. Kyllä tuo Elisan asiakaspalvelunumero löytyi n. minuutissa. Mutta tosiaan selvä muutos on tapahtunut viime vuosina eli puhelimella ei moneen yritykseen saa yhteyttä oikein millään. Ja sitten kun saa alkaa tolkuton näppäilyleikki, jonka joutuu usein toistamaan pariin kertaan.

        Meille tuli postissa jonkun aivan tuntemattoman tärkeän näköinen kirje. Yritin soittaa Postiin asiasta. Pitkän numeroleikin jälkeen tuli nauhoite, jossa kerrottiin, että vastaavat vain 8-16. Eikös tuon olisi voinut kertoa ennen numeroleikkiä?


    • EiPalvele

      Kyllä heillä Chat on, mutta se on yhtä tyhjän kanssa, kun vastaajilla ei ole mitään valtuuksia ja toistelevat vain samoja fraaseja ja liturgiaa.

    • jakaja

      Itse Postissa työskennelleenä voin sanoa että postin ohjeissa sanotaan, että jos tulee postia johonkin osoitteeseen eikä ole tietoa asuuko kyseinen henkilö osoitteessa, niin pitää jakaa osoitteeseen. Usein on niin että osoitteessa voi väliaikaisesti asua joku tuuttava tai sukulainen, joka ei ole ilmoittanut asuvansa tilapäisesti siinä. Ei muuta kun lähetys lähimpään kirjelaatikkoon, tai jos näkee jakajan, niin hänelle. Merkintä päälle että "ei asu",muuten saattaa tulla seuraavana päivänä uudestaan .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe