Kertokaa joku mitä tämä uni tarkoittaa

UnenLahja

Unessa Jeesus katseli alas taivaasta ihmisten touhua maan päällä ja naureskelin. Menin kysymään Jeesukselta, mitä hän naureskelee ja ensin hän vastasi jotain kaiketi arameaksi. Kysyin mitä hän tarkoitti koska en ymmärtänyt ja Jeesus vastasi minulle nyt: "Nauran sille, kuinka tyhmiä uskovat todella ovat. Minä kerroin heille kuinka toimia ja silti he tekevät kaiken aivan päinvastoin kuin opetin."

9

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

Jeesus ei sanoisi ketään tyhmäksi, sokeaksi korkeintaan. Harhauni

• hakkuihan-se

Eikös Jeesus sanonut opetuslapsiaan ymmärtämättömiksi? Tämähän on toki vain kaunisteltua, sillä se alkuperäinen sana olisi tarkemmin suomennettuna "te tyhmät" tai "te hömöt".

• Palkkapaimen.pettää

Mistä päättelit, että uneesi ilmestyi juuri Jeesus?
      Saatanakin osaa Raamatun mukaan esiintyä valkeuden enkelinä.

• Uskonnot.ovat.tätä

Tyhjillään ja ovet lukittuina ne adventtikirkon kokooontumistilat ovat suurimman osan ajasta.
      Yleensä vain pari tuntia lauantaiaamuisin ne ovat auki viikon aikana.
      Eipä käyttöaste paljoa päätä huimaa.
      Adventtikirkko muutenkaan ei talousasisoistaan pidä erityisemmin huolta, koska rahaa ei tarvitse pihdata, kun se ei ole adventtikirkon itsensä hankkimaa, vaan lahkoon huijatut maksavat kaikki kulut.
      Se mikä siis laulaen tulee, viheltäen voi mennäkin.

• Minä näin viime yönä unta, että olin imuroimassa makuuhuoneessa. Lattia oli päällystetty pieniruutuisella klinkkerillä, joka oli irtoillut isolla alueella sängyn alla. Eihän sellaista voi imuroida! Unessa “muistin” laittaneeni ne klinkkerit ja vieläpä sen, mistä komerosta löytyy varoiksi säästettyjä laattoja lisää.

Aamulla sitten kurkkasin lattiaa ja sen pinta on ihan sitä samaa vanhaa ja kulunutta parkettia kuin aina ennenkin.

Unet ovat ihmeellisiä. Joskus niissä on kytkentä uskonasioihin ja joskus ei. Ehkä niistä löytyy jokin ajatus siitä, mikä uneksijaa on mietityttänyt ja stressannut, mutta jumalallisia viestejä ei unista kannata ainakaan turhan vakavissaan tulkita.

Joskus on ollut hämmästyttviä unia, jotka tuntuvat ennakoineen tapahtumia. Tarkemmin asiaa selvittäessä yleensä on käynyt ilmi, että kyseinen tieto oli jo henkilöllä hyvin pitkälti olemassa ennen unen näkemistä.

• Pastori.Helsingistä

Minua vaivaavat yölliset eroottiset unet. Näen lähes joka yö alastomia naisia ja vanhoja panojani, jotka ovat unessa paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin todellisessa elämässä.
      Herään aina stondis päällä.
      Oikeastaan petyn, ellen näe kyseisen kaltaisia unia.
      Olenko terve?

• Pastori.Helsingistä

Minua vaivaavat yölliset eroottiset unet. Näen lähes joka yö alastomia naisia ja vanhoja panojani, jotka ovat unessa paljon kauniimpia ja seksikkäämpiä kuin todellisessa elämässä.
      Herään aina stondis päällä.
      Oikeastaan petyn, ellen näe kyseisen kaltaisia unia.
      Olenko terve?

• Pastori-Tampereelta

Olet ihan terve!
      Minun uneni sisältävät nuoria alastomia poikia. Toivonlinnan nuorukaisia. 'Turvattomia karkulaisia'.

• Adventisti

Tämä uni kertoo sinusta itsestäsi enemmän kuin Jeesuksesta tai uskovista. Vaikka oikeassa olisitkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe