Onko tämä muka bulimiaa siis ite oksennan aina ku oon syöny jotain ihan sama onko se yksi leipä vai tavallista ruokaa.
Oon nyt tään viikon aikana oksentanut joka päivä 2-3x.
Mulla siis ei oo mitään ahmimiskohtauksia et en syö mitään herkkuja. Ja nyt tuntuu et mikään ruoka ei pysy sisällä et on aina pakko oksentaa ja mitä mun kannattais tehä tälle asialle ku en uskalla puhua tästä muille.
Onko tämä muka bulimia???
5
181
Vastaukset
- Sorsapuku
Vai onko tää joku bulireksia vai mikä se olikaan
- Pls
Syömishäiriö ainakin jos nyt ei tyypillinen bulimia. Mene puhumaan jollekin, toi ei kuulosta yhtään hyvältä ja tulee olemaan tosi huonoja seurauksia.
- purge
Ei ole bulimiaa jos siihen ei liity ahmintaa.
http://www.kaypahoito.fi/web/kh/suositukset/suositus?id=hoi50101#s7
Lähinnä tuo lienee epätyypillistä anoreksiaa. Joka tapauksessa kannustan rohkeasti ottamaan ongelman puheeksi jonkun kanssa, oli se sitten hyvä ystävä, sisarus, vanhempi tai muu luotettava aikuinen. Esim. kouluterkkarin tai koulupsykologin avovastaanotto on helppo paikka aloittaa.- Sorsapuku
Joo tää on vaan menny huonompaan suuntaa nykyään saattaa tulla ahmittua liika esim karkkia ja oksennan sen. Haluaisin kyllä kertoa jollekkin kun oon niin poikki mutta en uskalla, hävettää kertoa tuollaisesta ongelmasta varsinkin ku just terveyden hoitaja kysy että oksentelenko kun minulla on matala hemoglobiini ja vastasin vaan reippaasti että en. Oon aika paska ihminen
- kokemustaon
Ootko saanut jo apua??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124350MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862210Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011441Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331088Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5918
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888