Taisit olla hieman kireä. 🤔
Oletko mies saanut levätä?
15
492
Vastaukset
- selkäjumissa
En... Hieronta olisi nyt paikallaan :)
- Pientähierontaa
Ehkä se vaatisi pientä niksautusta. 🤔
- Onkoniinn
Oletko hieroja ap?
- Pientähierontaa
En ole, mutta näppärät sormet.
- Matkailija112
On sanu levätä, mutta oli yksi huono yö takana. Jouduin tekemään asiaa johon en ollut valmistaitunut tarpeeksi. Stressi oli aluksi kova, mutta asia tuli hoidettua hyvin. Entäpä sinä?
- Pientähierontaa
Jos jokin asia stressaa, niin se vie kyllä voimia. Hyvä että asiasi hoitui. Viikko vei kyllä itseltä kaikki mehut, nyt täytyy latailla akkuja.
- Sekunneissatapahtuupaljo
Mun työ on raaka. Yksi virheliike ja menetykset tuntuvia, siitä stressiä ollut vuosia.
- Pientähierontaa
Monessa ammatissa on tuo puoli, ei kiva.
- Ongelmatäällä
Et ehä täysin kykene ymmärtämään mitä puhuin, mutta haitanneeko tuo?
Ei täällä muutkaan ymmärrä siitä mitään. Tavallisia jurpoja kun ovat. - Runouttajalaulua
Kysyjäkin on idiootti, joten ei hätää`?
- Pientähierontaa
Ei kait täällä kukaan täyspäinen kirjoitakaan. 😅
Mua ei oo hierottu ikinä ja en edes tarvi semmosta, mulla ei oo ikinä paikat kireinä...
- seiskalehti
https://www.is.fi/makihyppy/art-2000005819595.html
Pellejä nämä on kaikki. Samaa sarjaa. - terv
U voitko vähän irroitella jumejani
- Tottakai_uuuuuh
Vlad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174