Taisit olla hieman kireä. 🤔
Oletko mies saanut levätä?
15
497
Vastaukset
- selkäjumissa
En... Hieronta olisi nyt paikallaan :)
- Pientähierontaa
Ehkä se vaatisi pientä niksautusta. 🤔
- Onkoniinn
Oletko hieroja ap?
- Pientähierontaa
En ole, mutta näppärät sormet.
- Matkailija112
On sanu levätä, mutta oli yksi huono yö takana. Jouduin tekemään asiaa johon en ollut valmistaitunut tarpeeksi. Stressi oli aluksi kova, mutta asia tuli hoidettua hyvin. Entäpä sinä?
- Pientähierontaa
Jos jokin asia stressaa, niin se vie kyllä voimia. Hyvä että asiasi hoitui. Viikko vei kyllä itseltä kaikki mehut, nyt täytyy latailla akkuja.
- Sekunneissatapahtuupaljo
Mun työ on raaka. Yksi virheliike ja menetykset tuntuvia, siitä stressiä ollut vuosia.
- Pientähierontaa
Monessa ammatissa on tuo puoli, ei kiva.
- Ongelmatäällä
Et ehä täysin kykene ymmärtämään mitä puhuin, mutta haitanneeko tuo?
Ei täällä muutkaan ymmärrä siitä mitään. Tavallisia jurpoja kun ovat. - Runouttajalaulua
Kysyjäkin on idiootti, joten ei hätää`?
- Pientähierontaa
Ei kait täällä kukaan täyspäinen kirjoitakaan. 😅
Mua ei oo hierottu ikinä ja en edes tarvi semmosta, mulla ei oo ikinä paikat kireinä...
- seiskalehti
https://www.is.fi/makihyppy/art-2000005819595.html
Pellejä nämä on kaikki. Samaa sarjaa. - terv
U voitko vähän irroitella jumejani
- Tottakai_uuuuuh
Vlad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890