Taisit olla hieman kireä. 🤔
Oletko mies saanut levätä?
15
501
Vastaukset
- selkäjumissa
En... Hieronta olisi nyt paikallaan :)
- Pientähierontaa
Ehkä se vaatisi pientä niksautusta. 🤔
- Onkoniinn
Oletko hieroja ap?
- Pientähierontaa
En ole, mutta näppärät sormet.
- Matkailija112
On sanu levätä, mutta oli yksi huono yö takana. Jouduin tekemään asiaa johon en ollut valmistaitunut tarpeeksi. Stressi oli aluksi kova, mutta asia tuli hoidettua hyvin. Entäpä sinä?
- Pientähierontaa
Jos jokin asia stressaa, niin se vie kyllä voimia. Hyvä että asiasi hoitui. Viikko vei kyllä itseltä kaikki mehut, nyt täytyy latailla akkuja.
- Sekunneissatapahtuupaljo
Mun työ on raaka. Yksi virheliike ja menetykset tuntuvia, siitä stressiä ollut vuosia.
- Pientähierontaa
Monessa ammatissa on tuo puoli, ei kiva.
- Ongelmatäällä
Et ehä täysin kykene ymmärtämään mitä puhuin, mutta haitanneeko tuo?
Ei täällä muutkaan ymmärrä siitä mitään. Tavallisia jurpoja kun ovat. - Runouttajalaulua
Kysyjäkin on idiootti, joten ei hätää`?
- Pientähierontaa
Ei kait täällä kukaan täyspäinen kirjoitakaan. 😅
Mua ei oo hierottu ikinä ja en edes tarvi semmosta, mulla ei oo ikinä paikat kireinä...
- seiskalehti
https://www.is.fi/makihyppy/art-2000005819595.html
Pellejä nämä on kaikki. Samaa sarjaa. - terv
U voitko vähän irroitella jumejani
- Tottakai_uuuuuh
Vlad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1987956Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa973788"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1442575Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486- 1402077
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.41578- 671551
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641415