Taisit olla hieman kireä. 🤔
Oletko mies saanut levätä?
15
493
Vastaukset
- selkäjumissa
En... Hieronta olisi nyt paikallaan :)
- Pientähierontaa
Ehkä se vaatisi pientä niksautusta. 🤔
- Onkoniinn
Oletko hieroja ap?
- Pientähierontaa
En ole, mutta näppärät sormet.
- Matkailija112
On sanu levätä, mutta oli yksi huono yö takana. Jouduin tekemään asiaa johon en ollut valmistaitunut tarpeeksi. Stressi oli aluksi kova, mutta asia tuli hoidettua hyvin. Entäpä sinä?
- Pientähierontaa
Jos jokin asia stressaa, niin se vie kyllä voimia. Hyvä että asiasi hoitui. Viikko vei kyllä itseltä kaikki mehut, nyt täytyy latailla akkuja.
- Sekunneissatapahtuupaljo
Mun työ on raaka. Yksi virheliike ja menetykset tuntuvia, siitä stressiä ollut vuosia.
- Pientähierontaa
Monessa ammatissa on tuo puoli, ei kiva.
- Ongelmatäällä
Et ehä täysin kykene ymmärtämään mitä puhuin, mutta haitanneeko tuo?
Ei täällä muutkaan ymmärrä siitä mitään. Tavallisia jurpoja kun ovat. - Runouttajalaulua
Kysyjäkin on idiootti, joten ei hätää`?
- Pientähierontaa
Ei kait täällä kukaan täyspäinen kirjoitakaan. 😅
Mua ei oo hierottu ikinä ja en edes tarvi semmosta, mulla ei oo ikinä paikat kireinä...
- seiskalehti
https://www.is.fi/makihyppy/art-2000005819595.html
Pellejä nämä on kaikki. Samaa sarjaa. - terv
U voitko vähän irroitella jumejani
- Tottakai_uuuuuh
Vlad
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939