Työn kovettama. Kovan elämän hioma. Älä tule tännepäin jos et halua elää oikein. Sinulle ei ole luvassa muuta kuin kovaa koulua.
Olen kova ihminen
18
570
Vastaukset
- moni.rikkaaksi
tekeytyvä on tyhjätasku, moni köyhyyttään valittava omistaa paljon.
- Nähtynä
Se on juuri näin. Asutaan yli varojen ja ollaan pa elellään kädestä suuhun.
Nähtynä kirjoitti:
Se on juuri näin. Asutaan yli varojen ja ollaan pa elellään kädestä suuhun.
Keneen viittaat? Meillä tässä velattomassa OKT:ssa on pienemmät kuukausimenot, kuin aiemmassa omassa kerrostalo-osakkeessa.
Yhtiövastike kaupungin keskustassa oli niin suuri. Kun OKT on velaton,
sen kuukasittaisiin menoihin voi aika paljon itse vaikuttaa.
Keneenhän tällä "yli varojen" asujalla viitataan?
Enkä ole eläissäni esiintynyt rikkaana.
- Siteerattuja
Voi olla niinkin, enpä kiellä Raamatun lauseita.
Kova on silti kova. Ei paha mutta kova . - jokubesservissertaas
Oot varmaan tosi kivaa seuraa jatkuvalla tuomitsemisellas!
En minä ainakaan lähde ketään ihmistä, sen paremmin naista
kuin miestäkään tapaamaan tullakseni haukutuksi, moitituksi
ja tuomituksi.
Ystävällisiäkin ihmisiä on olemassa. Sellaisia tapaa mielellään!
- Siinäpäne
Juuri näin kuten vaimo ja perilliset
- Väärin_päättelijälle
Asioista joista ei tiedä eikä ymmärrä kaikkea,
ei pitäisi kirjoittaa. Luulet tietäväsi, ja luulet
ymmärtäväsi, muttet tiedä etkä ymmärrä.
Kateellisena mietit. Olet muuten huomattavasti
yksinkertaisempi mies kuin luulin.
- TervPehmoinen
Sananlaskut 28:11
Rikas mies on omissa silmissään viisas, mutta ymmärtäväinen köyhä ottaa hänestä selvän.
- Viinako-pehmensi-pään
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Rikas mies on omissa silmissään viisas, mutta ymmärtäväinen köyhä ottaa hänestä selvän.
Hän on osoittanut tähän mennessä päättelykykynsä olevan heikompi
kuin luulin. Ylimielinen ja epävakaa, niitä hän on. Tuo mies, josta kirjoittelit.
- Talkoolainen
Onko erityisongelmia edelleen vaipanvaihdon kanssa ja luetteleeko ohi?
- LAPINromaani
Kaikki on kirjattuna ylös ja äänitän keskustelut. Nämä sitten annan esimiehelle kirjattavaksi.
- niinminäkinolen
monen sivusta katsovan mielestä kova.
työ on tasoittanut joitakin rosoja, mutta lohkaissut ison osan sileää pintaa pois.
työssä näen ja teen töitä monenlaisten ihmisten luona heidän käskyvaltansa ja jopa mielivaltansa ja oikkujensa alla. pakostakin tulen näkemään ja kuulemaan perheiden elämää sisältäpäin.
monenlaisia luonteita ja tilanteita.
työ on raskasta ja jättää omat jälkensä ulkokuoreen ja vaikuttaa myös psyykeeseen. joskus vihaan sitä ja joskus pidän itseäni etuoikeutettuna, kun olen saanut nähdä ja ymmärtää niin paljon.
vapaalla olen omissa oloissani mielelläni ja kartan meteliä . väsyneenä olen sarkastinen ja sanavalikoimaani on pesiytynyt paljon rujoja sanoja. ärsyyntyneenä ne loikkivat suustani isoin loikin pitkin poikin. ensimmäiseen lyöntiin en vastaa, mutta jo kolmanteen pääsee pirut valloilleen.
en minä silti ole kova, näytän ehkä siltä ja tulen kohdelluksi kovana. olen työni näköinen ja sen näköinen millaiseksi olen siinä saumassa kasvanut ja mitä minulta työssäni on vaadittu. työssä tarvittavat ja itsessäni olevat puuttuvat ominaisuuteni olen korvannut jollakin toisella, että selviydyn.
olen realisti, joka joskus myös haaveilee, mutta elän tiukasti jalat massa kuitenkin.
enää en halua pudota, kaatumisessa silloin tällöin on haastetta riittämiin.- vgfgfd
Sääli kun työ määrittää ihmisen elämän.
- Olenpehmeä
Minä en.
- Onxkovaolo
Ei sen väliä kunhan munasikin on kivikova :b
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3173600- 1202219
- 391632
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1921550- 1431473
- 1141352
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.771334- 641116
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.721068Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t2091064